دوشنبه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۹۳

چوپانی که از همه دولتمردان جمهوری اسلامی فهمیده تر و بزرگوار تر است

چوپانی که از همه دولتمردان جمهوری اسلامی فهمیده تر و بزرگوار تر است




 پیشنهاد میکنم یا نوروز حیدری را برای نظارت و ریاست بر دولتمردان و مدیران جمهوری اسلامی انتخاب کنیم و به کار بگماریم و یا دولتمردان و مدیران جمهوری اسلامی را یکدوره سه ماهه  برای آموزش و کسب شرافت و وجدان و احساس مسئولیت و پاکدستی و پاکدامنی و بزرگی و بزرگواری نزد نوروز حیدری بفرستیم...

همه نوروز حیدری چوپان لرستانی را میشناسید و یا در باره نکشتن و شلیک نکردنش به پلنگی که ٤٤ راس از گوسپندان او را خورده بود و در حالیکه پلنگ   در تیر رسش بوده , مطلبی خوانده و یا شنیده اید.

اما این چوپان و دامدار لرستانی نشان داد که از همه دولتمردان جمهوری اسلامی بیشتر میفهمد و از همه آنها بزرگوارتر است و از همه آنها بیشتر به فکر مردم و مملکت است و لیاقتش در نشستن بر مناصب و مصدر هایی که جمعی دزد و لات و نفهم آنها را پر کرده اند نیز بیشتر میباشد .



[[  روز گذشته زمانی که «نوروز حیدری» در اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان حضور یافت تا چک معادل قیمت 44 دام تلف شده‌اش را دریافت کند، همه چیز برای ختم به خیر شدن ماجرا فراهم بود اما نوروز خسارت را نپذیرفت و به ازایش خواسته‌ای مطرح کرد که جز اثبات دوباره بزرگی اش، نام دیگری نمی‌توان بر آن نهاد.او تصمیم گرفته بود تا مبلغ خسارتش را برای احداث پاسگاه محیط بانی در منطقه زادگاهش واگذار کند و چنین کرد، در حالی خودش به آن مبلغ احتیاج مبرمی داشت و می‌توانست آن را صرف بهبود دام داری خود کند.

http://www.tabnak.ir/fa/news/396613/نوروز-حیدری-بار-دیگر-شاهکار-خلق-کرد-و-شگفتی-آفرید ]]


از برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان حکومت جمهوری اسلامی میخواهم که به پیشنهاد من که در اول این مطلب عنوان کردم کمی جدی تر و عمیق تر فکر بکنند ...

[[ رهبر ما آن چوپان بزرگواریست که پول خون ٤٤ راس گوسپند رمه اش را صرف بازسازی مراکز حفاظت از محیط زیست کشورش میکند .]]

هیچ نظری موجود نیست: