شنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۹۳

نظر روحانی در مورد منافع مردم و منافع حزبی و منافع ملی و منافع ملت !

نظر روحانی در مورد منافع مردم و منافع حزبی  و منافع ملی  و منافع ملت !

دکتر حسن فریدون روحانی در جمع مدیران مناطق آزاد پته هر چی منافع بود ریخت رو آب و خط قرمزهای خودش را هم با آنها مشخص کرد و نشان داد که اگر بخواهند لائی بکشند و تکخوری کنند , عمامه هایشان توی هم میرود.

     

 پس لطفا خبر و نوشته فوق را کمی با دقت بخوانید :


قانون آنلاین- حسن روحانی رییس جمهوری در جمع مدیران مناطق آزاد تجاری کشور و خبرنگاران اعلام کرد: با هرجناح وگروهی که در جهت منافع مردم حرکت کند، تعامل خواهم کرد و در مقابل کسانی که منافع حزبی و شخصی خود را به منافع ملی ترجیح دهند خواهم ایستاد.برای حفاظت از منافع ملت، هر هزینه‌ای را می‌پردازم!

ایشان چون میدانند که هر کاری در جمهوری اسلامی توسط جناح و یا گروهی صورت میگیرد و بصورت فردی کسی عمل نمیکند بنابر این مخاطب خودشان را مشخص کردند و حالا اگر این جناح ها و گروه ها در جهت منافع مردم !!


[[ اینجا باید توضیحی در مورد منافع مردم بدهم :
منافع مردم در اصل همان منافع خودشان است چون روحانی و روحانیت خودشان را جز همین مردم میدانند , نتیجتا منافع مردم منافع آنها هم هست , حالا ملت اگر منافعی دارند به ایشان ربطی ندارد و خودشان بروند و بگیرند ...]]

         

و این منافع مردم باید جهت و سمت و سو داشته باشد و این سمت و جهت باید شعبه بانکی و مقدارمبلغ نقدی ودر صورت ارزی بودن , نوع ارز آن همراه با یک شماره حساب کاملا مشخص و روند که درصد اشتباه آن بسیار کم و پایین باشد را  دارا باشد واگر تمام این شرایط را داشت حاج حسن آقا  با آنها تعامل میکنند.


خوب دقت کنید : با آنها همکاری یا همراهی یا هماهنگی یا کمک کردن و یا دادن تسهیلات و یا شراکت نمیکند , بلکه فقط به فقط با آنها تعامل میکند .

تعامل  بروزن تفاعل از مصدر فعل  , یعنی عملی که همانگونه که بود وهست وآنطور که باید باشد و هست و آنگونه که مرسوم بوده و هست را انجام دادن و نسبت به آن عمل کردن  !

پس تا اینجا شد با آنها که منافع مردم را قبول دارند و تعامل هم میکنند .


واما ایشان  در مقابل ,  نه در  کنارشان و نه در پشت سرشان بلکه در مقابل کسانی که برای خودشان کسی هستند و مملکت را ارثیه پدرشان میدانند و به کسی حساب و کتاب پس نمیدهند در صورت ترجیح دادن منافع حزبی ,

 
( حزب در جمهوری اسلامی به کسی میگویند که نماینده ولی فقیه و مطیع اوامر رهبری باشد)

را به منافع ملی ,

(( منافع ملی منافعی هست که به تمام ملت و کسانی که در یک کشور زندگی میکنند تعلق دارد که از فروش ذخایر ملی تامین میگردد ولی چیزی به ملت نمیماسد ))

 که از فروش ذخایر ملی بدست می اید و تامین میشود...
 اگر برای خودشان سهم جدا طلب کنند و بردارند در مقابل آنها می ایستند.

باز هم دقت کنید , مچشان را نمیگیرد , نام آنها را نمی گوید , آنها را دستگیر نمیکند با آنها پدرکشتگی ندارد و قانون را در مورد آنها اجرا نمیکنند , بلکه می ایستند تا سهم خودشان را بگیرند و بلافاصله  از مقابل آنها به کنار میروند ....

پس تا اینجا دو حرف مشخص شد تعامل کردن و در مقابل ایستادن .


اما برای حفاظت ,  نه عدالت و شهامت و درایت و  وکالت و صیانت و هدایت و ضمانت... بلکه فقط برای حفاظت از منافع ملت که همان پول نفت و گاز و شیر مرغ تا جان و تن  دختران به دوبی رفته که می باشد را ایشان محافظت میکند , چرا ؟

 چون از همان پول تمام هزینه های اصلی و فرعی و جانبی بیت رهبری و حقوق خبرگان و اعضای دولت و نمایندگان مجلس و سگهای ولایت و هر هزینه دیگری را پرداخت میکنند و مابقی آنرا نیز بدلیل زحمت کشیدن به منافع مردم فوق الذکر انتقال میدهند تا با آن کاملا با تدبیر و امید به مساوات با همان ها تعامل کنند ...

    

من خسته شدم.


لطفا خبر و گفته زیر را با توجه به روش بالا بخوانید و کالبدشکافی کنید :

 روحانی در پایان ابراز امیداواری کرد:


در سال اقتصاد و فرهنگ باعزم ملی و مدیریت جهادی , 

خرمشهر و آبادان به رونقی که در خور آنهاست دست یابند.

کیش به سرزمین نمونه گردشگری حلال تبدیل شود.
چاه بهار، ایران را به جهان پیوند زند.
ماکو نقش محور تجاری ایران و ترکیه را ایفا کند.
ارس پل ارتباطی میان کشورمان و قفقاز شود.
انزلی ایران و کشورهای ساحلی خزر و حتی شرق دور را به هم بپیوندد
و سرانجام قشم صنایع نفت و گاز را رونق بخشد... و من تبع الهدی 

هیچ نظری موجود نیست: