پنجشنبه، اردیبهشت ۰۴، ۱۳۹۳

تنها تفاوتش گفتن بسم الله در حین دخول میباشد و لاغیر ! ( +١٨ )

تنها تفاوتش گفتن بسم الله در حین دخول میباشد ولاغیر !



برای اولین بار و بصورت اتفاقی با یک وبسایت صیغه یا ازدواج موقت برخورد کردم !

تنها تفاوتی که مابین این عمل و شغل شریف ک.....شی و تن فروشی دیدم همانا گفتن کلمه رضایت که زنان خیابانی به آن ( باشه و قبوله , برو بریم , سگ خورد و یا با انگلیسی به لهجه اکسفوردی میگویند اوکی OK )) میگویند , گفتن کلمه  [ قبلت ] با رعایت ضمه و فتحه و کسره و از ناق گلو و با لهجه عربی زنان اینکاره مدینه مکرمه الکرام در صدر اسلام میباشد !

وگرنه دیگر نکات و قوانین  این موسسه شریف اسلامی با قوانین شهر نو سابق و خانه های تیمی فعلی و شهر نو های دیگر جاها تفاوت کلی و اساسی دیگری ندارد .


و در مورد تفاوت اعضا و فعالین و کا سبهای خانم اینجا با دوران قبل و یا دیگر جاها این است که قدیم میگفتند :  توش راه نداره ها ...آخه عادتم !

ولی حالا میگویند:  با شرط عدم هرگونه دخول (به خاطر تعلق نگرفتن عده) !!

که من حیرانم که اگر قرار بر توش و یا همان دخول نباشد مشتری بدبخت مگر مرض دارد که برود زجر بکشد و مار خفه کند ؟

اما شاید برای کسانیکه مثل من تابحال با اینگونه موسسات اسلامی ناب محمدی آشنا نبودند خواندن دستور العمل ها و نکات ایمنی  و بهداشتی مدیر محترم سایت که به احتمال خیلی قوی باید از روحانیون شریف و مبارز دوره دیده فیضیه قم باشد , خالی از لطف نباشد !

پیام مدیر سایت:



١- با توجه به اینکه اهل بیت علیهم السلام فرمودند "لا حیاء فی الدین" یعنی در بیان مسائل دینی، حیا (و پرده پوشی) جایز نیست؛ لذا اگر مطلبی بدون رودربایستی و بدون پرده پوشی بیان می شود، در راستای روشنگری احکام نورانی اسلام و (ضوابط سایت ازدواج موقت) است و به هیچ وجه قصد ترویج بی حیایی در جامعه را نداریم.

*  ( همان لا اکراه فی السکس باید باشد ...)

٢- خانم G57 و KH51 و T51 و H55 و M51 و P53 به صورت ساعتی مشغول به کار هستند و اگر کسی به ایشان پیشنهاد دخول بدهد (و این عمل بدون اطلاع مدیریت سایت اتفاق بیوفتد، تمام کسانی که در مدت عده با ایشان ازدواج می کنند به ایشان حرام ابد می شوند لذا فردی که این عمل را انجام دهد) در گناه تمام کسانی که در مدت عده با ایشان ازدواج می کنند سهیم است.

* (  جالب اینجاست که میگوید به صورت ساعتی مشغول به کار هستند نه در صیغه شخص باشند !! و آیا اگر با اطلاع مدیر سایت دخول بکند ایراد شرعی ندارد ؟)

٣- اگر کسی با خانم های مذکور دخول کند و به مدیریت سایت اطلاع ندهد و بعدا کاشف به عمل آید، این مجموعه از او به جرم قوّادی شکایت خواهد کرد و در اجرای اشد مجازات برای او خواهد کوشید.

* ( به احتمال قوی غرض از اطلاع دادن همان دادن حق العمل و حق الزحمه ک ....شی ایشان باشد !)

٤- اگر خانمی پول اضافه مطالبه کرد سریعا گزارش بدهید.

٥- اگر خانمی اصرار کرد که زودتر، از منزلش بیرون بروید (کمتر از 55دقیقه بمانید) به مدیریت سایت حتما گزارش بدهید و البته هنگام خروج از منزل باقی مدت عقد را ببخشید تا درصورتی که فردی بعد از شما مراجعه می کند خدای ناکرده در باقی مانده زمان صیغه شما، صیغه نخواند.

٦- ارتباط دهانی غیر بهداشتی بوده و در تعهدات این سایت نیست (چه دهان به دهان، چه دهان به واژن و چه ساک زدن همه ممنوع است)

٧- استفاده از کاندوم در روابط عدم دخول به جهت رعایت بهداشت و نظافت الزامی است. و آقایان موظفند همراه خود کاندوم بیاورند در غیر اینصورت خانم می تواند پذیرش نکند و آقا باید خسارت اتلاف وقت خانم را بپردازد. مجددا تاکید می شود که اگر کسی با خانم های مذکور دخول کند و به مدیریت سایت اطلاع ندهد و بعدا کاشف به عمل آید، این مجموعه از او به جرم قوّادی شکایت خواهد کرد و در اجرای اشد مجازات برای او خواهد کوشید.

٨- هرگونه استفاده از اسپری تاخیری و مواردی از این دست روابط نامتعارف تلقی شده و علاوه بر اینکه خدمات با این شرایط در تعهدات ما نیست به شدت با عاملان آن برخورد خواهد شد و از ارائه خدمات به چنین افرادی اجتناب خواهد شد.

٩- خانمها از پذیرش افرادی که دهانشان بدبو باشد معذورند. قبل از مراجعه استحمام بفرمایید و معطر تشریف ببرید.

١٠- ده دقیقه آخر زمان پوشیدن لباس و خداحافظی است.

١١- اگر کسی به خانمها تلفنی پیشنهاد دخول بدهد پذیرش نخواهد شد و اگر حضوری پیشنهاد دهد ادامه خدمات ملقی می شود و خانمها از مراجعه بعدی آقا جلوگیری می کنند.

* ( خیلی مایلم بدانم ادامه خدمات و سرویس دهی آتی چه میباشد ؟ فکر نمیکنم خوراندن معجون و نیمروی عسلی و ماساژ کمر باشد ! )

١٢- خانمها دوست دختر شخصی کسی نیستند لذا خارج از تایم صیغه، اس ام اس بازی نکنید و فقط برای گرفتن وقت با ایشان در ارتباط باشید.

* ( تایم صیغه !! نه بمدت المعینه ؟)

١٣- با توجه به اینکه رابطه با خانمها به صورت عدم دخول است، خانمهای جوان ملزم نیستند که در حین معاشقه و نیز هنگام ارضاء آقایان، شورت خود را در بیاورند.

: ( بدبخت مشتری ها یکدفعه بگویید با شلوار جینز و حجاب کامل کنار هم بخوابند....)

١٤- عدم دخول به معنی رابطه ای در حد معاشقه و ملاعبه است و ارضاء به صورت لاپایی و امثالهم صورت می گیرد.

*  (  لاپائی ؟!! امثالهم یعنی چی ؟ مالشی ؟ کالباسی ؟ زیر بغل ؟ کشیدن شورت بر روی سر و دمرو خوابیدن ؟با هم فیلم پورنو نگاه کردن و زدن ؟ ما که نفهمیدیم !!)

١٥- قابل ذکر است که هزینه معرفی هر خانم فقط یکبار گرفته می شود ولی مهریه را هر دفعه که به خانم مراجعه می کنید به ایشان می دهید. برای معرفی خانم جدید ، هزینه معرفی جدید دریافت خواهد شد.

ولی بنظر من در کل تفاوت اصلی این عمل اگر گرفتن سهم دلالی و جاکشی و ک ...شی نباشد باید همان بسم الله گفتن در حین دخول باشد !!

حال به چند آگهی از زنانی که مایل به ازدواج موقت و یا همان صیغه که سنت بعضی  وقتهای پیامبر و ائمه بودند توجه کنید :

١- کد P53 (جدید - فعال)
استان محل سکونت: تهران
سن 35ساله - عقد یک ساعته (ارضاء جنسی) بدون هر نوع دخول
قد 168
وزن72
مهریه :ساعتی 90 هزارتومان با شرط عدم هرگونه دخول (به خاطر تعلق نگرفتن عده) .
وضعيت تاهل :مطلقه
وضعيت مسکن: جا می توانم تامین کنم (سمت میدان شهدا) اگر کسی سمت شمال و غرب تهران منزل داشته باشد در صورت اعتماد به منزلش می روم
مشخصات: زیبایی چهره عالی-با نشاط و قدری شیطون- فیزیک متناسب و توپر- سفید و مهربان- سالم
از پذیرش افرادی که دهانشان بدبو باشد معذورم. قبل از مراجعه استحمام بفرمایید و معطر تشریف بیاورید.

هزینه معرفی: 80 هزار تومان

٢- کد 1001:
استان محل سکونت: تهران
مهریه :ماهی یک ملیون
25ساله مطلقه قد 168  وزن67 زیبایی چهره عالی- با نشاط و شیطون - فیزیک متناسب - سفید و مهربان- هات- سالم -
فقط افراد لیسانس به بالا را پذیرش می کنم و از پذیرش افراد بی کلاس و افرادی که دهانشان بدبو باشد معذورم. قبل از مراجعه استحمام بفرمایید و معطر تشریف بیاورید. سن همسر 28-40
وضعيت مسکن:  اگر کسی در تهران یا کرج منزل داشته باشد در صورت اعتماد به منزلش می روم  (اگر کسی منزل ندارد میتواند با هزینه ساعتی 20 هزار تومن از منزل سمت میدان شدا استفاد کند)

هزینه معرفی: 100 هزار تومن قبل از معرفی دریافت می شود و اگر با خانم برای صیغه به توافق برسید 100 تومن دیگر هم گرفته می شود.

٣- د S01 (فعال) درجه یک
جنسيت: زن
استان محل تولد: تهران
استان محل سکونت: تهران

 توضیحات: ظاهر و جسم و روحم به چهل ساله ها می خوره -سالم و سرحال - شاد - زیبا -جذاب - مهربون خوشگل- هزینه رفت و برگشت با متقاضی ازدواج است
سن ۵۰ساله - یائسه
قد ۱۶۰
وزن۶۵
مهریه: 2 ساعت ۱۵۰ هزارتومان (زمان کمتر تاثیری در کاهش مهریه ندارد)

در صورتی که یکبار با همسرم عقد 2 ساعته داشته باشم و از او خوشم بیاید عقد یک روزه یا عقد یک شبه و یا مسافرت چند روزه را می پذیرم (مهریه عقد یک شبه تا چند روزه بین250 تا 400 تومن)
وضعيت تاهل :مطلقه
وضعيت مسکن: نمی توانم جا تامین کنم (اگر همسرم منزل مسکونی داشته باشد در صورت اعتماد به منزلش می روم)
شخصيت و خصوصيات همسر: با شخصیت خوشتیپ لارج تمیز شوخ و با محبت باشد. تمام هدفش تخلیه کردن خودش نباشد- اهل سیگار و قلیون نباشد. سن ۳۰ تا ۴۵
به هیچ وجه درخواست روابط نامتعارف زناشویی نفرمائید.
هزینه معرفی: 80 هزار تومن
 

* بنده خدا با این مشخصات روش نشده که مستقیما بگوید طلبه فردی با مشخصات لئوناردو دی کاپرییو یا جرج کلونی هست !



و در آخر :

 اگر در میان بستگان و آشنایان خانم بیوه ای را میشناسید  جهت صیغه ماهیانه و چندین ماهه میتوانید ایشان را به ما و ما را به ایشان معرفی فرمایید تا در اجر این امر (که کمتر  از جور کردن جهیزیه نیست) سهیم باشید.

 پیامبر خدا  (ص) در این باره می فرمایند:

مَن زوّج اخاهُ المؤمِنُ اِمرئةً یَأنِسُ بِها وَ تَشُدُّ عَضُدَهُ وَ یَستَریحُ اِلَیها، زَوّجَهُ اللهُ مِن الحُورِ العین، وَ آنَسَهُ بِمَن اَحَبَّ مِن الصِّدیقین مِن اهلِ بَیتِ نَبیّهِ (ص) وَ اِخوانِهِ وَ آنَسَهُم بِهِم؛ کسی که به برادر دینی خود، زنی که موجب انس با وی و افزایش توان و آسایش و راحتی او باشد تزویج کند، خداوند نیز (در بهشت) حورالعین را به تزویج وی درآورده و او را با هر کدام از صدیقین آل البیت پیامبر(ص) و یا دوستانش که بخواهد مأنوس می فرماید (مستدرک الوسائل، ج 14 : 173)،

و همچنین امام صادق (ع) می فرمایند:

مَن زَوَّجَ اَعزَباً کانَ مِمَّن یَنظُرُ اللهُ اِلُیهِ یَومَ القِیمَةِ؛ کسی که جوان عزبی (مجردی) را زن دهد، از آن هایی خواهد بود که روز قیامت خداوند به او نگاه می کند و مورد نظر(و لطف) خداوند خواهد بود. (وسائل الشیعه، ج 14: 26)،

و من قراء فاتحه مع الصلوات ...تکبیر 

هیچ نظری موجود نیست: