شنبه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۹۴

آب سفره های زیرزمینی کشور را کیلوئی ۷۰۰ تومان صادر کردند!

 آب سفره های زیرزمینی کشور را کیلوئی ۷۰۰ تومان صادر کردند!

   「‫هندوانه جزو ارزان‌ترین محصولات صادراتی‬‎」の画像検索結果

تعجب نکنید .

[[  سال گذشته بیش از 833هزار تن هنداونه به قیمت کیلویی حدود 700تومان به کشورهای مختلف ( عراق +امارات ) صادر شد که حدود 208میلیارد لیتر آب برای آن صرف شده بود. جالب اینکه هنداونه جزو ارزان‌ترین محصولات صادراتی کشاورزی به شمار می‌رود که هر کیلوگرم تنها 0.2 دلار ارزش دارد؛ و جالبتر آنکه  رییس اتحادیه فروشندگان میوه وسبزی از افزایش قیمت هندوانه در داخل به دلیل صادرات آن خبر داده قیمت این میوه را از 800 تا 1700 تومان اعلام کرده است. با توجه به اینکه برای تولید هر کیلوگرم هندوانه 250لیتر آب نیاز است، 833 هزار تن هنداونه صادراتی ایران 208 میلیارد و 425میلیون لیتر آب نیاز داشته تا رشد کند، یعنی این حجم بالای آب به نام هندوانه آن‌هم به کمترین قیمت ممکن صادر شده است. ]]


منبع خبر :  http://alef.ir/vdcgwz9x3ak9uq4.rpra.html?270136

و آیا میدانید ایران بزرگترین وارد کننده استراتژیک ترین محصول کشاورزی یعنی گندم و بزرگترین صادر کننده ارزانترین محصول کشاورزی یعنی هندوانه است !!

و نیازی به توضیح بیشتر نیست چون میدانید که تمام واردات و صادرات تحت نظر حکومت و توسط افراد حکومتی و رانت های آنها صورت میگیرد و درصد های آن هم به جیب های مبارک میرود .

مملکتی را که آخوند ها اداره کنند و پاچه خوارانشان برای خوش خدمتی و دم تکان دادن برای آنها بر روی حقایق سرپوش بگذارند و یا ماله کشی کنند و آن را ثواب بدانند و مقدمه ظهور آن آقائی که میگویند این جمعه , نه آن جمعه می آید تصور کنند بهتر از این نمیشود .

مطمئن باشید که در سال ۱۳۹۶ باید نفت بفروشند و آب بخرند ...

میگی نه !!؟

نگاه کن ...!


    「‫آب نیاز‬‎」の画像検索結果                    「‫آب نیاز‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: