شنبه، اسفند ۱۷، ۱۳۹۲

چند راهکار در راستای بالا بردن سطح فرهنگ و رفع نگرانی

چند راهکار در راستای بالا  بردن سطح فرهنگ و رفع نگرانی

چون رهبر عظمای فرزانه انقلاب فرمودند که  در مورد فرهنگ نگران هستند و: دولت محترم باید به این موضوع توجه کند و مسئولان فرهنگی نیز باید توجه داشته باشند که چه می کنند، زیرا در مسائل فرهنگی نمی توان بی ملاحظ‌گی کرد.



 لذا ما چند راهکار که خیلی به ارتقا و بالا بردن  سطح فرهنگ مردم انقلابی و امت همیشه در صحنه و امت گاهی وقتها در صحنه و امت پشت صحنه کمک میکند را ارائه میکنیم که امیدواریم مورد تقلید امت همیشه در صحنه  سوئیس و نروژ و سوئد نیز قرار بگیرد :


١- برای تماشاچیان صحنه اعدام ها صندلی شماره دار بگذارند تا هر کسی سر جای خودش بنشیند , تا در عکس ها و کلیپ های گرفته شده نشانگر مردمی باشند که دارای نظم و انضباط هستندو جهانیان ببینند که ما چقدر باکلاس به تماشای صحنه اعدام ها میرویم .


               

٢- مشخص کردن جایگاه اقشار مختلف درصحنه اعدام یعنی کسانی که مایل به فیلمبرداری و عکس گرفتن هستند در یک قسمت , کسانی که مایل به گریه کردن هستند در یک قسمت , کسانیکه باید در هنگام تماشای صحنه اعدام تخمه آفتابگردان و کدوی بو داده بخورند در یک قسمت والی همینجوری.....!


                                        

٣- شکستن در ها و پنجره های سینما ها قبل از ورود مردم برای دیدن فیلم مجانی و سینمای مفتی , همچنین قرار دادن یک سطل زباله در مقابل هر صندلی برای هر یکنفر و برای کسانیکه ایستاده فیلم را نگاه میکنند مدیریت سینما وظیفه دارد که یکی از کارکنان سینما را مسئول جمع کردن پوست تخمه ها و کاغذ ساندویچ های او تا اتمام فیلم بکند .


                               

٤- درست کردن سن و جایگاهی همانند رینگ بوکس در کنار تمامی مراکز تحویل سبد کالا که دعوا ها و برخوردهای فیزیکی درون آن رینگ بوکس انجام شود که همه مردم بتوانند آنرا خوب ببینند تا در صف های تشکیل شده ایجاد هرج و مرج و بی نظمی نشود و همه همانطور که در صف ایستاده اند بتوانند شاهد صحنه دعوا باشند.



                               

٥- همکاری نیروی انتظامی با یقه گیرها و زور گیرها بخاطر عدم مقاومت فرد خفت شده وبوجود نیامدن صحنه های دلخراش برای مقاومت در مقابل خفت نشدن , که باید اول افراد نیروی انتظامی باید به فرد خفت شده تذکر قانونی بدهند که مقاومت نکند ولی اگر فرد مورد نظر قبول نکرد با او برخورد قانونی بکنند.


                

٦- برداشتن تمام چراغ های راهنمائی و رانندگی از سطح شهر که میتوان آمار بالای تصادفات و درگیری های پس از آن را به نبودو نداشتن چراغ راهنمائی و رانندگی نسبت داد و مردم را از تهمت بی فرهنگی و عدم فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه مبری ساخت .


                   

٧- حذف کلمه و واژه  [ دروغ ] از تمام فرهنگ لغات و لغتنامه ها و کتب درسی , که پس از آن دیگر هرچه مردم میگویند راست هست و ما دیگر دروغی نداریم .



           

٨- نهادینه کردن فحش و توهین و کلمات رکیک و تبلیغ آن در صدا و سیما و آزاد کردن نگارش کلمات رکیک در جراید و روزنامه ها تا ریختن کامل قبح  آن وشنیدن وعادی شدن دادن فحش و توهین کردن  در تمامی اقشار جامعه و زمانیکه این امر عادی سازی شد دیگر کسی بخاطر گفتن آنها بی تربیت محسوب نمیگردد.



                           

٩- استفاده از سیستم پیام رسانی درگوشی و سر مخفی برای پخش ساندیس و دیگرچیزها در مراسم ها و راهپیمائی ها برای بوجود نیامدن ازدحام و تو سر و کله هم زدن راهپیمایان غیور مسلمان در اطراف وانت یا کامیون پخش آن محصولات جذاب ...


                  

١٠- استفاده از افرادی مانند [ پارک بان ها]  با لباس فرم مخصوص به نام

[ دعوا بان ] که در تمام سطح شهر حضور داشته باشند که در درگیری ها و زد خورد های خیابانی از تجمع مردم جلوگیری کنند تا جلب توجه نگردد و حضور سریع آمبولانس و ماشین آتش نشانی برای  حمل مصدومین و پاک کردن فوری صحنه دعوا و درگیری...

               

١١- تهیه و توزیع لباس در میان افراد معتاد گوشه خیابان و کارتن خوابها که لااقل در مصاحبه با خبرنگاران  نشریات خارجی ظاهری مرتب و آراسته داشته باشند و آبروریزی نشود .

              

١٢- تصویب و ابلاغ  طرحی به پدر خوانده های کودکان کار و خیابانی از طرف دولت مبنی بر تهیه یونیفرم های متحدالشکل و یکرنگ برای کودکان خود مخصوصا فروشندگان فال و آدامس و اسفند دود کن ها و شیشه پاکن ها  در سر چهار راه ها و ایجاد جدول زمانی برای فعالیت هر دارو دسته در ساعاتی مشخص...


                     

 ( حفظ و رعایت حجاب اسلامی برای دختران اجباری میباشد )

١٣- و  آخرین و مهمترین راهکار,  گذاشتن کلاس های اجباری  آموزش ابتدائی رعایت ادب و نزاکت و دوره های اجباری  آموزشی مبتدی در مسائل تربیتی و حرف زدن و غذا خوردن و مردم داری و طرز برخورد , برای تمامی مدیران و مسولین حکومتی و نمایندگان مجلس و دولتمردان و روسا و شهرداران که در مشاهدات و نظرسنجی ها و آمارها این افراد از پست ترین و پایین ترین اقشار جامعه در بعد مسائل فرهنگی میباشند و در پایین ترین رتبه قرار دارند .


          

امیدوارم که این راهکار ها بتواند نگرانی های موجود را برطرف کند .//   

هیچ نظری موجود نیست: