جمعه، آذر ۲۲، ۱۳۹۲

استعفاء , راه فرار نمایندگان مجلس از پاسخگوئی در مورد رشوه گیری

استعفاء , راه فرار نمایندگان مجلس از پاسخگوئی در مورد رشوه گیری




تاکنون هیچ نماینده ای در مورد گرفتن کارت هدیه ( رشوه ) از سعید مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی , پاسخ درستی نداده وهمه از آن طفره رفتند خود را پنهان میکنند .

اما پیداست که  تقدیم زودهنگام لایحه بودجه به مجلس برای نمایندگان تبدیل به راه فراری از مخمصه  شده  و با جنجال سعی در به حاشیه بردن موضوع کارت هدیه ها دارند و با تهدید و استعفاء دستجمعی تلاش میکنند که به دولت فشار بیاورند تا از ادامه تحقیقات جلوگیری کنند .

اینجاست که این پرسش پیش می آید که :

چرا در مواقعی همچون اختلاف بر سر انتخاب وزیری  یا شخصی برای سمتی , بلافاصله حکم حکومتی از جانب رهبر صادر میگردد و ختم الکلام میشود و دلقکان و کاسه لیسان مجلس هم سمعا و طاعتا میگویند؟

ولی در چنین اتفاقاتی مقام فرزانه عظما خودش را به کوچه علی چپ میزند و آنرا نادیده میگرند و حکمی در مورد آن از خودشان صادر نمیفرمایند ؟

آیا برای مکارم شیرازی و مصباح یزدی و جنتی و احمد خاتمی  فاسد بودن اهالی خانه ملت و رشوه گرفتن قانونگذاران کشور , از عضویت ظریف در فیسبوک اهمیتش کمتر است و به هیچ کجای اسلام و نظام ضربه ای نمیزند ؟

چرا در این مواقع و بجای رسیدگی و توجه به این مطالب حضرات یاد حجاب و اهمیت نماز شب و بزرگداشت مقام مسلم بن عقیل میفتند و به آن تاکید میکنند
 و فریاد وااسلاما سر میدهند ؟

آیا رؤسای مجلس و اعضاء هیأت رئیسه مجلس  از این فساد و انحراف نمایندگان  مطلع بودند؟

اگر میدانستند و مطلع بودند پس  چرا مانع نشدند؟

واگر نمیدانستند و از حال روز مملکت و از دور و برخودشان  آگاه نبودند و نیستند ,   پس چرا هنوز هم  بر صندلی‌های ریاست و هیأت رئیسه تکیه زده‌اند و باز ریاست میکنند ؟       
 

هیچ نظری موجود نیست: