دوشنبه، اسفند ۱۰، ۱۳۹۴

کوچولوتم , پدیده ای با ظرفیت و توانائی های بسیار

               کوچولوتم , پدیده ای با ظرفیت و توانائی های بسیار
 


سروش جمشیدی هنرمند زردشتی و اصالتا یزدی که اخیرا در سریالهای " عطسه "  و " در حاشیه ۲ " مهران مدیری  خوش درخشید در مورد خودش چنین میگوید :

[[ من, سروش جمشیدی, ۳۶ ساله, متولد تهران( اصالتا یزدی)، یه اسفندماهی( همه اسفندیا)، یه ادم(تا حالا سعی کردم باشم) که عاشق کمدی ام, ایفاگر نقش نادر در سریال ” در حاشیه ” به کارگردانی مهران مدیری( مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم, همیشه بهترینها رو براشون ارزو میکنم)از سال ۱۳۷۷ هم رادیو بودم, هم تاتر, هم تلویزیون( قابل توجه دوستانی که پرسیدن یا نپرسیدن تو دلشون بود که من تا حالا کجا بودم و یهو از کجا سبز شدم)، ولی خب تو این سالها اون اتفاق خوبی که باید میافتاد , نیافتاد و نشد اونی که باید میشد تا در حاشیه.
امروز دلم میخواد از همه شما خوبان که تو این مدت کم منو شناختین, کنارم بودین و بهم عشق دادین, بهم دلگرمی دادین و کارم رو دوست داشتین, با همه وجودم تشکر کنم.
این پیج, پیج اصلی من در اینستاگرام هستش و با اجازه بزرگترها خودم ادارش میکنم.همه پیامهاتون رومیخونم و کلی انرژی میگیرم؛ تا اونجا که بتونم جواب میدم ولی از همینجا عذر خواهی میکنم اگر نمیتونم جوابگوی همه شما عزیزان باشم, فقط میخوام بدونین دست تک تکتون رومیبوسم( البته فقط اقایون) و همتون رودوست دارم حتی اونایی که دوسم ندارن. ممنون که هستین وازتون خواهش میکنم همیشه باشین.]]


راستشو بگم من سریال های عطسه و در حاشیه ۲ را فقط بخاطر دیدن بازی سروش جمشیدی تماشا کردم .


سروش جمشیدی با هنرنمائی در سه پلان مصاحبه برای کشف استعداد در  مجموعه " عطسه " که واقعا معرکه بود , نشان داد که نه تنها طنز را خیلی خوب میفهمد بلکه کاملا به میمیک صورت و حالت چهره خودش تسلط دارد و خیلی خوب میداند که در چه زمانی از آن بهترین استفاده را بکند .


       

او سایز و اندازه خودش را میداند و درست در همان اندازه , نه کمتر و نه بیشتر به ایفای نقش خود میپردازد و در تمامی پلانهائی که او در آن  نقش دارد شما هیچ حرکت اضافه ای از او مشاهده نمیکنید .

او بدون استفاده از هیچگونه لهجه ای تنها با نشان دادن و ریختن احساس در صدای خودش دیالوگهای ماندگاری را بوجود آورد ( کوچولوتم  , اومدن - اومدن , یه فرصت دیگه به من بدین و ...)


سروش جمشیدی اگر مورد تبعیض و کوردلی رقابتی و استثمار هنری قرار نگیرد ظرفیت بالا و توانائی های بسیاری برای برگرداندن لبخند و خنده و شادی به قلب و لب و خانه مردم دارد.


و باید از مهران مدیری فقط بخاطر دادن فرصت به سروش جمشیدی برای دیده شدن استعداد ها و هنرنمائی اش  تشکر کرد .


برای تمام کسانی که هدفشان مبارزه با اندوه و ماتم و گریه و اشک است و تمام تلاششان بخاطر شاد کردن دل ها  و خنداندن و نشاندن لبخند بر لبهای مردم میباشداز صمیم قلب آرزوی تندرستی و پایداری و سربلندی دارم و میکنم .






               


 

هیچ نظری موجود نیست: