جمعه، بهمن ۲۳، ۱۳۹۴

آره خدائی , اعدامش کنید !

                          آره خدائی , اعدامش کنید !


از قدیم هم گفته اند ؛ آخوند کمتر , زندگی بهتر ...

مردم قهرمان و رفسنجانی ستیز  شهر بابک , بدانید ما هم با شما هستیم و مثل کوه پشت سر شما ایستادیم و ما هم همچون شما از صمیم قلب خواهان محاکمه و خواستار اعدام هاشمی رفسنجانی هستیم .


البته برای ما مهم نیست که بجرم مفسد فی الارض , یا مملکت خواری و یا انگولک کردن به رهبر ویا ریش و سبیل نداشتن و یا هر کوفت دیگری میخواهید اعدامش کنید  فقط لطف کنید و هر چه زودتر اعدامش کنید .


اما چند درخواست دوستانه از شما داریم که سبب هر چه باشکوه تر برگزار شدن این اعدام انقلابی میگردد و امیدواریم که به آنها توجه کنید .

۱- لطفا حکم اعدام رفسنجانی را نه در کله سحر بلکه در یک روز جمعه ساعت ۱۰ ~ ۱۱ و در یک مکان خوش آب و هوا و یا کنار رودخانه ای چیزی برگزار کنید تا ما با خودمان پتو و سماور و منقل و سیخ و بند و بساط را هم بیاوریم و مغازه ها هم باز باشند تا تخمه آفتابگردان و تخمه ژاپنی هم بخریم تا خوش بگذرد .


۲- اگر مقدور بود قبل از اعدام او را چند لحظه به ما قرض بدهید تا یک کتک سیر به او بزنیم که در بالای چهارپایه از خودش بامبول و کلکی در نیاورد و اگر کتک نشد خیالی نیست بدهید یه کمی سربسرش بگذاریم و به ریشش بخندیم و حالی با او بکنیم ...


۳- اگر ممکن است به جای جرثقیل از یک درخت پسته استفاده کنید تا صحنه نوستالژیک و خاطره بر انگیز تر شود , و یا دست چند بچه هم پاکت پسته بدهید تا از ماشین حامل او تا بالای چهارپایه او را با پسته بزنند .


۴- به چند تا از این بسیجی ها که در راهپیمائی ها از خودشان ادا و اصول در میاورند و عروسک و مترسک درست میکنند بگوئید خودشان را به شکل کوسه کنند و در زیر جایگاه شنا کنند و موج بزنند یا به چند ماهی عرق بدهیم بخورند و مست کنند تا به او فحش بدهند .


۵- اگر میشود مرحمت کنید و یکی دوتا از پسرهای او را هم  با او اعدام کنید که مراسم شور و هیجان داشته باشد و تنوع داشته باشد جوری که این مراسم مانند یک خاطره شیرین در اذهان باقی بماند و هم فرصت شغلی برای آقازاده های دیگر فراهم شود .


۶- لطفا شب قبل از مراسم نگذارید او بخوابد , که یک وقت دیدید دوباره خواب مابی دید و خوابنما شد و یک شر دیگری برای ما درست کرد .


۷- و در آخر اگر خودش در مورد محل دفنش وصیتی نکرد , لطفا جنازه او را زیر یک درخت پسته دفن کنید که این همه سال او از این  پسته ها برد و خورد کمی هم پسته ها از او ببرند و بخورند...


برای شما آرزوی موفقیت و پیروزی داریم  ... من الله التوفیق     


هیچ نظری موجود نیست: