چهارشنبه، اسفند ۰۵، ۱۳۹۴

هزینه مدافعین حرم

                                هزینه مدافعین حرم



آخرین نتیجه و دستاورد سیاست دفاع در آنسوی مرزها در قالب دفاع از حرم که با فرستادن عمودی و بازگشت افقی مدافعین حرم همراه شد و اینک روزانه شاهد تشیع جنازه آنها در اقصی نقاط کشور هستیم , این شد که : 


هر ایرانی که در سوریه ببینیم، می‌کشیم!

[[ «هیثم المالح»، از اعضای ارشد این ائتلاف، به تازگی در مصاحبه با روزنامه عراقی «الزمان» ضمن طرح ادعاهای علیه ایران، گفته که مخالفین حق دارند هر ایرانی را که در سوریه ببینند، به قتل برسانند. در این مصاحبه، مالح در پاسخ به پرسشی درباره دیدگاهش نسبت به مواضع ایران و روسیه در قبال بحران سوریه، با تکرار ادعاهای همیشگی مخالفین، مدعی شده ایران با حمایت از دولت اسد، در حق مردم سوریه مرتکب جنایت می‌شود. وی در این باره گفته: «ایران نه تنها شریک جنایات رژیم است، بلکه مرتکب کشتار غیرنظامیان می‌شود. در نتیجه من درخواست کردم عضویت ایران در سازمان کنفرانس اسلامی به حال تعلیق دربیاید.]]


منبع خبر : http://www.tabnak.ir/fa/news/288461/هر-ایرانی-که-در-سوریه-ببینیم-می‌کشیم


این حرف یکی از پشمالو های داعش یا مفتی های کج و کوله وهابی نیست بلکه گفته یکی از " اعضای ارشد "  ائتلاف جدید سوریه که تحت حمایت امریکا و بیشتر کشورهای جهان میباشد است .


آیا میدانید تفسیر و تعبیر این گفته چه خواهد بود و چه خواهد شد ؟


بسیار ساده است , این یعنی آنکه در بازسازی پر سود و استفاده سوریه پس از جنگ ( چه با اسد و چه بی اسد ) , ایران و ایرانی ها هیچ سهمی نخواهند داشت .


و تازه اگر بخواهند خیلی لطف کنند فقط اجازه زیارت همین حرم هائی را که چنین هزینه های سنگینی برای مراقبت از آنها پرداخت کردیم را به ضرب و زور مشکلات ویزائی و معطلی در لب مرز ها و انگشت فرو کردن به هزار سوراخ سنبه زوار در فرودگاه یا پستهای مرزی شان , آنهم بخاطر سود سرشارش به ایرانی ها خواهند داد .


یعنی همان کاری که حالا عربستانی ها و عراقی با ایرانی ها میکنند!


                                                          من الله التوفیق انشالله ...!   

 

هیچ نظری موجود نیست: