پنجشنبه، بهمن ۲۹، ۱۳۹۴

خسارت ۲۰۰ میلیارد دلاری خشک شدن دریاچه اورمیه

       خسارت ۲۰۰ میلیارد دلاری خشک شدن دریاچه اورمیه


از کلیه آن دسته از مردم نفهم و بیشعوری که گوسپندوار در انتخابات مجلس نهم شرکت کردند و چنین احشامی را بجای نماینده به طویله شورای اسلامی فرستادند تقاضا میکنم که این مطلب را با دقت بیشتری بخوانند  چرا که در رساندن این خسارت هنگفت به کشور آنها نیز صددرصد مقصر میباشند و مطمئنا در این خیانت نیز شریک جرم میباشند.

در آخرین روزهای عمر طویله مجلس نهم و پایان کار احشام داخل آن  چشم ما به خبری روشن شد تا پی به یکی خیانت های این طویله و احشام آن ((  یعنی همان نمایندگان محترم مجلس یا همان بدهائی که آندسته از مردم نفهم برای انتخاب نشدن بدتر ها به آنها رای دادند )) ببریم...!


این خبر نقل از دویچه وله و خبر آنلاین و گفته یکی از همین دولتمردان و مسولین نظام نامقدس جمهوری اسلامی میباشد :


[[  خبرگزاری "خبرآنلاین" به نقل از محسن جلال‌پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران گزارش داده است (۱۶ فوریه/ ۲۷ بهمن) که برای جبران خساراتی که در نتیجه خشکسالی دریاچه ارومیه بوجود آمده ایران باید حدود ۲۰۰ میلیارد دلار هزینه کند. این مقام ایرانی انتقاد میکند که "به دلیل بی‌توجهی نسبت به دیپلماسی آب، اکوسیستم کشور دچار بحران شده است".  رئیس اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد که با استفاده از آب دریاچه ارومیه حدود دو میلیارد دلار کالا تولید شده است. به گفته او جلوی آبی که باید به این دریاچه ریخته می‌شد گرفته شد و در نتیجه ۲۰۰ میلیارد دلار خسارت وارد آمد. ]]


     

خوب ,  اگر دقت کرده باشد این نمایندگان بی شرف و بی وجدان و دزد و رشوه بگیر و رانت خوار بی ناموس طویله مجلس نهم را که شما در انتخابات دوره قبلی با حضور پرشور خودتان انتخاب کردید و مشت محکمی به خایه استکبار جهانی کوبیدید در طی چهار سال نمایندگی خود یا مشغول زیرآب زدن همدیگر بودند و یا در مورد کثافت کاری های خودشان افشاگری کردند و یا مشغول استیضاح این وزیر و آن وزیر بودند و یا داشتند برای هم ادا و شکلک در می آوردند و یا خواب بودند و یا داشتند با هم عکس سلفی می انداختند و یا مشغول برپائی مراسم سینه زدن و غش کردن در صحن علنی مجلس بودند و یا برای کودکان غزه در مجلس راهپیمائی و تظاهرات برپا کردند و شعار بر علیه اسرائیل غاصب به سرکردگی استکبار جهانی سر دادند و یا برای مبارزه بر علیه ریزگردها ماسک به پوزه های نکبت خودشان بستند ...!!


حالا من اینجا از شما یک سوال دارم :


هموطن عزیز , شهروند گرامی , برادر من , عزیز من , بی شرف , بی وجدان , نفهم , گاگول , لطفا میتوانی به من بگوئی آن نماینده ای که تو به او رای دادی و تو او را انتخاب کردی و تو او را به مجلس فرستادی , در طی این چهار سال برای خشک نشدن دریاچه اورمیه چه غلطی کرد ؟


و آیا هیچ قدمی برای خشک نشدن این دریاچه و وارد نشدن این خسارت هنگفت برداشت ؟


اگر نمیدانی که تو از او پست تر و بی شرف تر و از او به این آب و خاک و مملکت خائن تر میباشی ...


حالا باز هم برو رای بده و از این افراد انتخاب کن و به مجلس بفرست و لعنت ابدی برای خودت و هفت جد و آبادت بخر و توشه آخرت خودت کن .//  

        
    

هیچ نظری موجود نیست: