پنجشنبه، فروردین ۲۷، ۱۳۹۴

تفاوت های حجاب دینی با حجاب علمی !

                     تفاوت های حجاب دینی با حجاب علمی !

「‫حجاب علمی‬‎」の画像検索結果


آخوندها و دین فروشان و دین پرستان به مسئله حجاب فقط به چشم یک پوشش نگاه کرده اند و میکنند و تمام هم و غم آنها هم این است که : زن باید پوشیده باشد که مرد را تحریک نکند تا  این تحریک سبب لغزش و گناه در مردان نگردد !

(( که در پاسخ به این ادعا هم چندین مرتبه گفتیم که اگر حجاب حکم الله است بهتر بود که این الله جوری زن را خلق میکرد که دیدن او سبب تحریک مرد نشود پس چون او را در این حالت آفریده لابد حکمتی داشته که به بنده خدا نیامده که در کار خدا فضولی کند و یا این مشکل مرد هاست که تحریک میشوند و یا زن باید خودش پاک و نجیب باشد و هزار و یک دلیل دیگر... ولی کو گوش شنوا ؟))


و هیچکدام از این آخوند ها از ملا قاطی سبزواری بگیر تا همین احمد جنتی خاتمی , یک کدام ننشستند که حجاب را از نظر علمی و از زاویه علوم اجتماعی بررسی کنند و نتایج و عواقب آنرا از نظر علمی بسنجند و بفهمند و فقط قال رسول الله و روایت است که  و نقل کرده اند و حدیثی داریم از فلان کس هست و تکرار حرفهای صدتا یه غازی که  گفتند و میگویند و  بس .

「‫حجاب علمی‬‎」の画像検索結果

 
اما تحقیقات تازه از پژوهش‌گران دانشگاه شيراز حقیقتی اسفبار و دهشت انگیزی را از حجاب و چادر سیاه نشان میدهد و فاش میسازد که به راحتی و بنابر مشاهدات و تجربیات خودمان میتوانیم بفهمیم که که این تحقیقات کاملا درست وحقیقتی مسلم است .

حقیقتی که بخاطر بلاهت و جهالت قشری بنام روحانیت , کشور و مردم و بنیان خانه و خانواده و مرزهای اخلاقی را به مرز فروپاشی و تباهی و از هم گسیختگی کشانده است , بلاهت و جهالتی که توسط عده ای ابله تر و جاهل تر مورد قبول واقع میگردد و آنرا حکم خدا و دستور نابودی الهی خودشان میدانند و بر جامعه تحمیل میکنند ...

متن کامل این گزارش را در آدرس اینترنتی زیر بخوانید :

[[           آيا حجاب بر جاذبه جنسی اثر دارد؟

گرچه تبليغات دستگاه‌های رسمی در ايران تحقيقاتی که اثر منفی حجاب بر جاذبه جنسی را تایید کنند، در حوزه عناد با آموزه‌های دينی طبقه بندی می‌کنند اما اواخر سال گذشته نتايج يک تحقيق تازه از پژوهش‌گران دانشگاه شيراز حجاب را عامل از دست رفتن جاذبه جنسی و نداشتن تمايل به تشکيل خانواده نشان داد.


نتایج اين تحقيق که در نشريه علمی «بايگانی رفتارهای جنسی»، منتشر شده، حاکی از آن است که نوع حجاب می‌تواند سلامتی نسل‌های بعدی را نيز به خطر بیندازد.


در اين تحقيق علمی که عنوان آن :

«اثرات پوشش مذهبی بر رتبه بندی جذابيت زنان مسلمان از نظر مردان مسلمان» است، نشان داده شده که در يک مقايسه تصويری ميان زنان با حجاب، کم جاذبه‌ترين زن از نگاه مردان، زنی ا‌ست که برای پوشاندن خود از چادر استفاده کرده است.

آزمايش طراحی شده توسط پژوهش‌گران دانشگاه شيراز بر مبنای رتبه بندی جذابيت ظاهری، سه تصوير از زنی 23 ساله بود که به ترتيب با پوشش چادر سياه، مقعنه و مانتوی گشاد سياه و مقعنه و مانتوی چسبان سیاه در عکس‌ها ديده می‌شد.




 

در جريان آزمايش، 80 مرد مجرد مسلمان با ميانگين سنی 21 سال و آشنا به مبانی فرهنگ اسلامی جذابيت ظاهری موجود در اين سه تصوير را رتبه بندی کردند. 

پژوهش‌گران دانشگاه شيراز می‌گويند تحقيق آن‌ها نشان داده علت نبود جاذبه در زنان چادری مربوط به ناپديد شدن عوامل تشخيص سلامتی‌ است که می‌بايست در انحناهای حاصل از نسبت کمر به باسن ديده شوند.


بنابراين، حتی اگر زنی که در چادر پوشیده شده، از سلامتی کامل برخوردار باشد، تشخيص ندادن آن از سوی مشاهده‌گر منجر به حذف او از دايره انتخاب به عنوان جفت خواهد شد.

 افزون براين، استفاده از چادر می‌تواند به مخفی ماندن ناسالمی زنان نيز منجر شود. به اين ترتيب، در اثر حذف نمونه سالم و انتخاب نمونه ناسالم، شانس سلامتی نسل بعدی نيز به دليل نبود آميزش والدين سالم کاهش پيدا خواهد کرد. ]]

منبع خبر : http://iranwire.com/features/7365/ 

هیچ نظری موجود نیست: