شنبه، فروردین ۲۹، ۱۳۹۴

در عربستان سعودی تجاوز میکنند و در جمهوری اسلامی به دار میکشند !

 در عربستان سعودی تجاوز میکنند و در جمهوری اسلامی به دار میکشند !

「‫اعدام‬‎」の画像検索結果

اگر در عربستان سعودی به بهانه بازرسی بدنی به نوجوانان و جوانان ما تجاوز میکنند , جمهوری اسلامی هم به بهانه قاچاق و مواد مخدر جوانهای ایرانی را میکشند و بر دار میکشند.

 و اینجاست که براستی باید گفت : سگ زرد برادر شغاله ...

شیخ صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه ایران و نوچه هایش با رذالت تمام در این چندروزی که سر همه به ماجرای فرودگاه جده گرم بود از فرصت سواستفاده کردند و فقط در طی سه روز ۴۳ ایرانی را اعدام کردند و بر دار کشیدند و یکی از آنها جوان ۲۵ ساله ای بود که در حین ارتکاب جرم هنوز ۱۸ سالش نشده بود و ۴۲ نفر از آنها در زندان قزل حصار و رجائی شهر اعدام شدند و تنها اعدام ۸  نفر از آنها رسانه ها اعلام شد  .

 تنها فرق جمهوری اسلامی با داعشی ها این است که آنها در ملاء عام و آشکارا میکشند ولی جمهوری اسلامی در زندانها و در خفا , گر چه هردو بنام اسلام میکشند....

بدبخت جوانان این مرز و بوم که هم در خارج و هم در داخل دشمن قصد تعرض و جانشان را کرده و دارند.


وقتی حکومتی اینچنین کمر به قتل جوانان کشور ببندد و به بهانه هائی که خود مقصر آن هستند و با بی لیاقتی و بی کفایتی شرایطی را بوجود آوردند که جوانان از فرط ناچاری یا به خارج بگریزند و یا خوراک کوسه های سواحل استرالیا و نیوزلند شوند و یا در زندانهای مالزی و دبی و سنگاپور دفن شوند و بپوسند و یا از نداری و بدبختی به قاچاق مواد مخدر رو بیاورند و به همین بهانه دسته دسته اعدام شوند  , دیگر چه توقعی از عربستان سعودی و دیگر کشورها میتوان داشت که به ایرانی و جوانان ایرانی احترام بگذارد و حرمت آنها را نگاه دارد ؟

ننگ و نفرین خانواده ها و بچه های این افراد اعدام شده , نه بر سران حکومت اسلامی , بلکه بر آنهائی که فکر میکنند حسن روحانی با احمدی نژاد فرقی میکند و احمقانه به پای صندوق های رای میروند و جاهلانه بدتر از بد را انتخاب میکنند و به امیدی واهی و پوچ به انتظار تحول مینشینند ...


          براستی ننگتان باد و لعنت خدا بر شما  

   「‫اعدام‬‎」の画像検索結果

هیچ نظری موجود نیست: