چهارشنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۹۴

اگر امام پايش را كج بگذارد ما راست مي كنيم !

               اگر امام  پايش را كج بگذارد ما راست مي كنيم !

「‫مهدی کوچک زاده‬‎」の画像検索結果

مهدی کوچک زاده  که علی مطهری میگفت او روسی میباشد و به ایشان میگویند: مهدی کوچک اف  پفیوز  !! ( کلیپ صدای ایشان در یوتوب موجود است )

یکی از نمایندگان طویله مجلس شورای اسلامی در وبلاگ خودش مطلب جالبی در باره آخوند محسن رهامی و آقای جهرمی دزد و همکار احمدی نژاد , نوشته که خواندنش خالی از لطف نیست.

 و با خواندن این مطلب میتوانیم پی ببریم که چه افراد بی شرف و نانجیبی با گذاشتن عمامه و ریش و جای مهر بر پیشانی زمام امور ما را دردست گرفتند و همین افراد  دولتمردان جمهوری اسلامی را تشکیل میدهند ...!!؟

آقای کوچک اف پفیوز در وبلاگش مینویسد و میگوید :

در ماجراي اختلاس اخير در بانك صادرات نيز افرادي كه تاكنون با زرنگي و پوشانيدن چهره ي واقعي از صحنه ها گريخته بودند، گرفتار عدالت پروردگار شدند و عاقبت آن ها خير نشد. 

يكي از اين افراد آقاي جهرمي مدير عامل سابق بانك صادرات ايران است كه همه مردم ايران شاهد مصاحبه تلويزيوني ايشان بودند كه چگونه با فرار به جلو قصد داشت اين ننگ بزرگ كه بعلت بي لياقتي ايشان در بانك تحت مديريتش اتفاق افتاده را به ديگران نسبت داده و با كمال وقاحت، تقاضاي جايزه هم بكند.

「‫جهرمي‬‎」の画像検索結果

بعد از اين جريان لازم ديدم ( آقای پفیوز تا قبل از این لازم ندیده بودند ؟!!) خاطره هايي كه با آقاي جهرمي در زمان استانداري زنجان دارم را براي روشن شدن چهره ي واقعي ايشان بازگو كنم: 

يك سال و چند ماه بود كه بنده فرماندار شهرستان خدابنده بودم كه آقاي جهرمي استاندار زنجان شدند. 

بعد از گذشت حدودا 2 هفته، آقای جهرمی بنده را به استانداري خواست و راجع به اوضاع و احوال شهرستان خدابنده از من پرسيد، در جواب گزارشي از فعاليت ها و وضعيت شهرستان دادم ولي از آنجائيكه ايشان خوب گوش نمي كرد، متوجه شدم موضوع چيز ديگري است.

پرسيد: با محسن رهامي چطوري؟ 

- لازم به توضيح است محسن رهامي به اصطلاح دكتر محسن رهامي فعلي كه معلوم نيست چگونه دكتر شده است! وكيل مدافع جريان دوم خرداد بود كه از متهمين سياسي آن ها با ژست هاي روشنفكر مآبانه حقوق بشري دفاع مي كرد و در آن موقع نماينده ي مردم خدابنده در مجلس شوراي اسلامي بود-.

 گفتم: من با ايشان مشكلي ندارم ولي آقاي رهامي برخورد خوب و در شأن يك نماينده ي مجلس ندارد و بيشتر تفكر چاله ميداني دارد، ايشان در حاليكه از اين حرف من خوشش نيامده بود گفت: چطور؟ 

گفتم: «چندي پيش بنده در شوراي اداري استان بودم، که ايشان براي بازديد به اداره كشاورزي مي روند و به قصد بهانه جويي بايگاني اداره را زير و رو مي كند و به يك نامه اي كه روي علامت شير و خورشيد آن در جمهوري اسلامي نخورده بود، گير مي دهد و رئيس آن جا را كه فردي مسن و موجه بود را به ديوار مي چسباند و يك سيلي محكم به صورت او مي زند و بعد هم در مسجد شهر سخنراني مي كند و رسما اعلام مي كند زدن يك مسئول اداره كه چيزي نيست!

 اگر امام (ره) پايش را كج بگذارد ما راست مي كنيم!

「‫محسن رهامي‬‎」の画像検索結果

 بنده اين اتفاقات اخير را بر اساس وظيفه به استانداري و مجلس گزارش دادم».

بعد از روایت این برخورد از ايشان سوال كردم اگر كار بد و غير قانوني كردم بفرمائيد؟ 

كه آقاي جهرمي جوابي نداد و بلافاصله پرسيد: 

 نظرت در مورد آقاي شيخ قدرت عليخاني چیست؟ 

من كه تازه متوجه شدم قصد ايشان از اين مقدمه چيني ها چيست؟ 

گفتم: با ايشان هم مشكلي ندارم. 

آقاي عليخاني مسئول كميته قزوين هست كه يك پاسگاه كميته هم در شهرستان خدابنده دارند ولي اگر مدنظر شما از لحاظ فكري است بايد بگويم بله، اختلاف فكري و سليقه اي داريم. 

من افكار و عملكرد ايشان را نمي پسندم و قبول ندارم و ....

بقیه افاضات ایشان را میتوانید در آدرس زیر بخوانید :

http://kouchakzadeh.blogfa.com/post-438.aspx 

فقط دوستان این آقای کوچک زاده با این مدارک و عکس ها که ملاحظه میکنید :

「‫مهدی کوچک زاده‬‎」の画像検索結果 「‫مهدی کوچک زاده‬‎」の画像検索結果

「‫مهدی کوچک زاده‬‎」の画像検索結果  「‫مهدی کوچک زاده‬‎」の画像検索結果

به رهامی میگوید چاله میدانی ! ببینید او دیگر چه جانوری هست ؟!!

هیچ نظری موجود نیست: