چهارشنبه، فروردین ۱۲، ۱۳۹۴

رهبری که آرزوی سلامتی را تملق میداند و بوسیدن دست را صفا !

رهبری که آرزوی سلامتی را تملق میداند و بوسیدن دست را صفا !

「‫خوش‌آمدگویی مهمانداران هواپیما‬‎」の画像検索結果

از کلیه برادرانی که در راستای فرموده رهبری صاحب بصیرت هستند ویا آنرا همراه خودشان دارند و یا عینک آن را به چشم زدند و یا حتی از کنار بصیرت رد شدند و بصیرت را دیدند و یا بوی آن به مشامشان خورده خواهشمندم که این مشکل مرا با بصیرت خودشان برطرف کنند !

(( البته فکر نکنید که من بی بصیرت هستم و بصیرت ندارم , نه ... , من هم بصیرت داشتم خوبش را هم داشتم , انهم بصیرت iOS 7  از  نسل پنجم بصیرت ها با چیپ پردازشی A7  با کیفیت بالا ... ولی چند شب پیش که رفتم مسجد که برای ایام فاطمیه بر سر و کله خودمان بزنیم و زوزه بکشیم  و اشکی بریزیم و  استخوانی سبک کنیم با کفش هایم از من دزدیدند و بردند ....))

بگذریم ....

خدمت برادران فرهیخته و آگاه و دانا و ولایت پرور , ولایت دوست  با بصیرت ارزشی و حزب اللهی  که یکی دو روزی هست با کامنت های خودشان که بوی سنبل و عنبر میدهد و همینطور ادب و متانت و بزرگی و فهم و شعور و کمال از آنها میچکد و به گوگل پلاس می افشاند و هر کدام درس زندگی به آدم میدهد , عرض کنم که مطلبی در جراید دیدم که بسیار تعجب کردم و  مرا دچار مشکل کرد !

ولی  میدانم که چاره کار دست شماست , جانم برایتان بگوید که: 

 ۳ روز پیش   هنگامی که مهماندار هواپیمای مسافربری پرواز عادی تهران - مشهد در خوش‌آمدگویی ابتدایی  به مسافران، به سبک معمول برای شادی روح امام و شهدا دعا و سلامتی رهبر انقلاب را آرزو کرد، رهبر انقلاب با ابراز ناراحتی از بخش مربوط به آرزوی سلامتی برای ایشان در متن خوش‌آمدگویی مهمانداران هواپیما، دستور حذف سریع این بخش توسط مسئولان مربوط را صادر کردند.!!

 چون آنرا نوعی تملق دانستند !!

اما شاید شما برادران ارزشی  فرهیخته وآگاه  و برادران حزب الهی فهمیده و باشعور من یادتان نباشد و یا دوست ندارید که یادتان باشد که همین جناب عظما در بهمن  ماه سال ۱۳۹۰  مقام عظما در پاسخ به سوالی پیرامون «تملق و چاپلوسی» و با اشاره به دیدار خود با دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس؛ که در این دیدار عده‌ای از دانشجویان در صف‌های طویلی در انتظار دست‌بوسی ایشان  بودند، گفت:  این حرکت دستبوسی «تملق نیست و و هرچه هست، صفاست».

「‫خامنه ای: بوسیدن دست من تملق و چاپلوسی نیست، صفاست‬‎」の画像検索結果 「‫خوش‌آمدگویی مهمانداران هواپیما‬‎」の画像検索結果

بنازم قدرت خدا را که آرزوی سلامتی کردن برای ایشان تملق است و ایشان را ناراحت  میکند و دستور حذف آنرا میدهند ولی دستبوسی که نه فقط دانشجویان بلکه همین آیتالله مصباح یزدی جلف سبکسر بی شخصیت که وقتی آقا دستش را پس کشید که نجس نشود به پاهای آقا افتاد و آنرا بوسید و لیسید ,  ایشان را ناراحت نمیکند و برایشان تملق نیست و بلکه خود صفاست و کلی هم حال میکنند ؟؟!

از شما برادران فهمیده و فرهیخته خواهش میکنم که با همان ادب و متانت و تربیت خانوادگی که این چند روزه مرا با آن شرمنده کردید به این پرسش من (( چرا آرزوی سلامتی تملق هست ولی بوسیدن دست صفاست ؟)) هم پاسخ بدهید و من گمراه را به راه راست هدایت کنید و نور رهبری را به قلب پلاسیده من بتابانید تا باز هم شکوفه بزند و گل بدهد ...

پیشاپیش از همه شما متشکرم . التماس دعا  

(( تذکر مهم : از برادران ارزشی و حزباللهی عزیزی که بصورت گروهی و سازمان یافته به پست های من می آیند و با پیام ها و کامنت های خودشان مرا شرمنده الطاف و ادب خودشان کردند و میکنند , خواهش میکنم که حتما تشریف بیاورند و نظر بدهند وگرنه در صورت غیبت و نیامدن اجبارا من به سراغ آنها خواهم رفت و اینبار خشتکشان را بر سرشان میکشم و و آبرو و حیثیت برای یکدا م شان هم باقی نمیگذارم  التماس دعا و من الله التوفیق...))  

هیچ نظری موجود نیست: