سه‌شنبه، بهمن ۰۸، ۱۳۹۲

دکتر ( دلقک ) حسین روازاده تاریخ مصرفش تمام شد

     دکتر ( دلقک ) حسین  روازاده تاریخ مصرفش تمام شد

                      

خاکشیر و تخم شنبلیله فروش ( عطار ) حسین روا زاده که به خودش لقب دکترداده بود ولی بیشتر کارش خنداندن مردم بود ( در اصل وظیفه او تحت الشعاع قرار دادن اخبار اعدام ها و دزدی ها و ...با اظهار نظرهای احمقانه خودش بود ) تاریخ مصرفش تمام شد و ماموران دکان اورا تخته کردند.

و دیگر از این دست اظهار نظر ها نمیشنویم :
 
*درخت کاج را آمریکائی‌ها به ایران آورده‌اند و هرجا دیدید آنرا از ریشه در آورید زیرا کاج نه سایه دارد نه میوه، و هر جا کاج باشد گیاه دیگری رشد نمی‌کند و آب را به عمق زمین می‌دهد که این برای کشور ایران بسیار مضر است.

*-بچه‌هایی که آدامس می‌خورند به دلیل الکل موجود در اسانس آن عینکی می‌شوند و به علت اینکه به الکل عادت می‌کنند در آینده مشروبات الکلی را به راحتی می‌پذیرند.


* سر مستراح با کلاه بنشینید  ! 
 


*انداختن نعل اسب یا تکه آهن در غذا برای جبران کمبود آهن در بدن

*از دیگر نظرات او می‌توان به این موارد اشاره کرد: ادعای تهیهٔ مارگارین (کره گیاهی) از فاضلاب، ادعای مضر بودن چای به دلیل عدم هجوم الاغ‌ها به مزارع آن و ..اشاره کرد.
  به گزارش پارسینه، در یکی از آیتم های بخش خبری 20:30 که 28 دی ماه پخش شد، ماموران وزارت بهداشت، یک عطاری را که به زعم آنان در امور پزشکی دخالت بی مجوز می کرد، تعطیل و پلمب کردند.

در بخشی از این گزارش کوتاه، صاحب مغازه عطاری که با اعتراض ماموران مواجه شده بود خطاب به آنان گفت:من ادعای تخصص پزشکی ندارم ولی مردم به من مراجعه می کنند و من هم برایشان گیاهان دارویی تجویز می کنم.

پیگیری های خبرنگار پارسینه نشان داد شخص مذکور، "حسین روازاده"  از چهره های مشهور جریان طب سنتی بوده است.
 

هیچ نظری موجود نیست: