پنجشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۹۲

دو برداشت از یک تعویض و یا چرخش در فرقه جبهه پایداری

دو برداشت از یک تعویض و یا چرخش در فرقه جبهه پایداری
 

 


پنداری قرار است که یک تعویض یا چرخش عجیب در ریاست  (( فرقه )) جبهه پایداری صورت بگیرد !

[[روزنامه آرمان نوشت:  «چرخش از آیت‌ا... مصباح یزدی به آیت‌ا... جنتی»؛ این روایتی مبهم از این روزهای اعضای جبهه پایداری است؛ جبهه‌ای که به هیچ عنوان تمایل ندارد در چارچوب قانونی حزب یا تشکل فعالیت‌های خود را ادامه دهد بلکه می‌خواهد فراتر از احزاب و گروه‌ها نقشی برای خود در عرصه سیاست و سیاست‌ورزی داشته باشد. بنابراین جبهه پایداری حضور یا حتی دعوت از آیت‌ا... جنتی را آشکارا رد نکرده است واخباری که پس ازآن منتشر شد به تقویت گمانه همراهی آیت‌ا.. جنتی با جبهه پایداری می‌افزاید.]]

حالا اینجا میتوانیم ا ز این حرکت دو حدس بزنیم و دو برداشت داشته باشیم ؛

یک : اعضای فرقه پایداری هم فهمیدند که آیتالله احمد جنتی از قبل از پیدایش حیات و آفرینش وجود داشته و بوده و تا بعد از نابودی کره زمین و انقراض نسل بشر هم زنده میماند و خواهد بود!

بنابراین میخواهند که قدمت و سابقه فرقه خودشان را به سن آیتالله جنتی پیوند بزنند و از پایداری و ماندگاری و برقراری جبهه پایداری تا قیامت و شاید تا پس از قیامت هم آسوده خاطر شوند و آنرا بیمه کنند !



دو : تمام اعضاء و طرفداران فرقه جبهه پایداری هم فهمیدند که این آیتالله مصباح یزدی هیچی بارش نیست و نه تنها هیچ سودی برایشان ندارد , بلکه طرفداری های ابلهانه و حمایت های بیفایده و پاچه خوا ری های دهشت انگیز ایشان از ولایت فقیه فقط سبب آبروریزی بیشتر و بی حیثیت کردن دیگر اعضاء و تحمیل هزینه های کلان و بیخودی  بر فرقه جبهه پایداری هست و بس . 



بنابراین پس از مطالعات بسیار و جستجو های فراوان , گشتند وگشتند تا فهمیدند که  تنها کسی میتواند حریف مصباح شود و آنها را از انتقام و از کینه عواقب برکناری او (( مصباح )) محافظت کند همین آیتالله جنتی با همان یک متر و سه سانتیمتر قد و هیکلش میباشد!

 پس رودربایستی را کنار گذاشتند و به سراغ جنتی رفتند ! الرهبر العالم ...  

    


 

هیچ نظری موجود نیست: