دوشنبه، دی ۱۶، ۱۳۹۲

من هم اول فکرکردم احمدی نژاد پدر همه را درآورده , ولی ...

من هم اول فکر کردم احمدی نژاد پدر همه را درآورده , ولی ...

     

مهدی طائب قاتل ترانه موسوی و نماینده ولی فقیه گفت :

احمدی نژاد پدر همه ما را در آورده ...! 

این حرف را اول رحیم مشائی قبل از کاندید شدن برای ریاست جمهوری به وبلاگ نویسان گفت و من هم جوابش را در پست زیر دادم وبه ایشان گفتم که تنها نیستند و ....

 
 
 
اما باید خدمت آقای طائب بگویم که اشتباه میکنند و احمدی نژاد پدرتان را در نیاورده, بلکه ننه هایتان را شوهر داده... 
( در زبان کوچه خیابانی همان ننه اش را... .)
 
ولی  چون هنوز گرم هستید ,  نمیفهمید!
 
شما حساب کنید اسفندیار رحیم مشائی که بقول خودتان مرشد محمود بود و داش محمود از او حساب میبرد و حرف شنوی داشت و باهم نسبت فامیلی دارند و به اتفاق یکدیگر و دست دردست هم شعر بهار آمد , بهار می آید , میخواندند و انگار دولایه در یک پیاز بودند , وقتی میگوید:
 
 احمدی نژاد پدر مرا درآورده ....
 
پس شما باید بفهمید که با شما چه کار کرده ؟
 
آخر نمیشود که هم پدر رحیم مشائی را که آنقدر دوستش دارد در بیاورد , هم شما
که چند سال از او بهره کشی کردید و از بغلش بردید و خوردید و الان مجیزش را میگویید...,
 
هرطور فکر کنید جور در نمی آید....!
 
راستش من هم اول فکر کردم که احمدی نژاد پدر همه را درآورد.
 
 ولی با فاش شدن فقط قسمت کوچکی از کارهای که انجام داده و بلاهائی جبران ناپذیری که بر سرحکومت و دولت و  مملکت و مردم در آورده ,
 
فهمیدم که پدر درنیاورده , بلکه براستی ننه همه را شوهر داده است .
 
شما که باید بهتراز ما  بدانید که ......    

هیچ نظری موجود نیست: