شنبه، آبان ۲۵، ۱۳۹۲

مصاحبه خبرنگار ما با آیتالله احمد جنتی در مورد اظهارات اخیر پسرش

مصاحبه خبرنگار ما با آیتالله احمد جنتی در مورد اظهارات اخیر پسرش 




[[ پسر آیتالله احمد جنتی , علی جنتی  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:
به نظر من فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که عضو آن هستند ارتباطات سالم و درستی دارند.بنده در فیس‌بوک حضور دارم و کسانی که با من در داخل و خارج کشور ارتباط دارند در این روزها بحث عاشورا و مسائل مختلف آن را مطرح می‌کنند.]]



در همین راستا خبر نگار کردار نیک به سراغ احمد جنتی پدر ایشان رفت و
مصاحبه ای به شرح ذیل با وی انجام داد:

 (( خ ک = خبرنگار کردار نیک    و ا ج = احمد جنتی ))

خ ک : حاج آقا اول بفرمایید با توجه به نقلی مقلی و ریزه میزه بودن خودتان چرا آقازاده ماشالله اینقدر تنومند و گنده منده هستند ؟

ا ج : اول بعد از کلی پاچه خواری از رهبر نظام و ولی فقیه و مقام  عظما ...

بعد بسم الله الرحمن الرحیم

این علی ما طفلک بچه گی هاش تب کنگو گرفت که منزل برای شفای او سفره حضرت عباس انداختند که هم علی جان من خوب شد و هم قد و قواره اش به آن حضرت که قربونش برم , کشید , البته در روایات هم میگویند که به دائی خودش رفته .....

خ ک : حاج آقا اصلا کلا چند فرزند دارید و بقیه چکار میکنند ؟

ا ج : آخه به تو چه مربوطه ...

مگه تو وقتی اومدی قرار مصاحبه بگیری من گفتم چند تا پدر مادر و چند تا خواهر برادر داری ؟

این چه سوالهائی که میپرسی ؟ چیز هایی  بپرس که بنفع اسلام و نظام باشه .....

بچه های منهم همشون اجمعین در خدمت نظام و اسلام هستند .

خ ک : چرا بعد از انتصاب پسر شما در وزارت ارشاد , شما کمتر در انظار و نماز جمعه و رسانه ها ظاهر میشوید ؟

ا ج : آهان این خوب سوالیه ...

ما باید جوانگرائی کنیم و به جوانها میدان بدهیم تا انقلاب ما شکوفا بشه ....

( توضیح : ایشان با همین  قد و قواره دارای بیش از بیست سمت و شغل و منصب در حکومت هستند , به ویکیپدیا مراجعه کنید )

خ ک : خوب شما فکر نمی کنید که مردم دلشان برای شما تنگ میشود ؟

ا ج : من از مردم غیور و امت همیشه در صحنه و پشت صحنه تشکر میکنم ولی چکنم که هجمه های فرهنگی دشمن بر علیه من و در مورد سن من ,  بالا گرفت ومن  پیرمرد هم چقدر مگه جون دارم که با اونها مبارزه کنم ,

البته یک طرحی دادم برای تخصیص بودجه برای مبارزه با آنها که هنوز در مجمع تشخیص نظام گیر کرده که به حول قوه الهی تصویب میشه تاما  بتونیم ,

با این حرکت دبدبشا ....دمدمه شا.....دشدمه دا ....ددشمه ما .....

خ ک : ددمنشانه.....

ا ج : بله همینی که گفتی .....

مبارزه کنیم تا جلوی هجوم  فرهنگی دشمن را بگیریم و مشتی به استکبار بزنیم .....

خ ک : اما باز هیچکس جای شما را در دل مردم نمیگیرد ؟

ا ج : نه ...

این علی ما ماشالله خودش یه گوله نمکه ,

فرصتی هنوز پا نداده تا استعداد ها ش بروز کنه و بیرون بریزه ,

خیلی هنرمنده ,
 تو همه بچه هام این از همشون هنرمند تره ,

برای همین وزیر فرهنگ و ارشاد شده ,

 وقتی ما رفتیم پاچه خوری در بیت رهبری علی را با خودم بردم .....

دوتا تیکه اومد ولایت فقیه از خنده دمرو افتاده بودند و کیف میکردند ,

همین شد که قبل از انتخابات و رئیس جمهور شدن روحانی پست وزارت ارشاد علی جان توسط  خود مقام معظم رهبری انتخاب شد و دیدید که اصلا هیچ موردی در مجلس و غیره نداشت و قبل از روحانی پشت میزش نشسته بود ....

شما کمی صبر انقلابی بکنید تا علی آقا جان جا بیفته ...میبینیم .  




خ ک : ولی ایشان حرفهایی زدند که با مواضع قبلی شما و رژیم همخوانی و هماهنگی ندارد .

ا ج  : کی اینهارو گفته ؟

الحمدلله علی من یک میلیمتر پاشو از خط اسلام کج نمیکنه ...
اینا شایعات استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست های غاصب هست که ....

خ ک : ای آقا , تکخوانی خانم ها پس چیه ؟

ا ج : آها ن ...از اون لحاظ .....
ببینید این همه رهبر فرزانه انقلاب به بصیرت و بصیرت داشتن تکیه میکنند برای همینه ها ....
برید بصیرت بخونید و بصیرت یاد بگیرید ...بد بختها ....

خ ک : این چه ربطی به بصیرت داره ؟

ا ج : ده همینه دیگه ....نمیفهمید و بصیرت ندارید ....

ما دیدیم والده و صبیه علی آقا , ماشالله صدای خیلی خوبی دارند , روضه بی بی سه شنبه میخونند که آدم کیف میکنه ...
تو مجالس دم میگیره که بیا و ببین ....ماریا کری کیه ؟ سلن دیون کیلوئی چند ؟

ما گفتیم از این حسن خداداد  در راه اسلام عزیز و در مجالس و کنسرت ها استفاده بشه و هم یه کمک خرجی برای ما باشه...
ولی همین ایادی استکبار یه جوری نشان دادند که انگار علی آقای ما با لیلا فروهر و گوگوش قرار داد بسته .....

خ ک : حاج آقا در مورد اینترنت و فیسبوک چی ؟


ا ج : والله من خودم بیشتر کامنت های صفحه فیس بوکش را میخونم و راه به راه لایک میزنم تا داغ بشه , تا پوز اون قرتی ظریف را بزنیم ...
البته رهبری در اینمورد هنوز چیزی نفرمودند ...
ولی به حبیب ابن مظاهر قسم اگر مقام ولایت بفرمایند که این فیسبوک و اینا حرام هست و بر خلاف مصالح نظام هست من بلائی سر علی میارم که ابوالقاسم سر مهدیشون ( خزعلی ) نیاورده باشه ,
شما هنوز اون روی سگ منو ندیدین ...
مصالح  نظام بخطر بیفته من مهدی و علی نمیشناسم ...
کاری باهاشون میکنم که بیا و ببین ..
میدمشون دست برادران و سربازان گمراه امام زمان که بلائی سرشون بیاره که روزی صد دفعه آرزوی کهریزک را بکنند , میدم این بسیجیهای مخلص ......


خ ک : حاج آقا نگفتیم چیکارشون میکنید , گفتم با  مواضع قبلی شما مخالف هست و همخوانی نداره ...

ا ج : ....اهه اهه اهه ......هه اهه هه .......

خ ک : اه , آقا چرا گریه میکنید ؟ 

ا ج : اهه اهه اه .......هه اها ...آی وای ......

خ ک : حاج آقا من که حرف بدی نزدم .....چرا ناراحت شدی و گریه میکنی ....

ا ج : اهه ... اهه ....من که برای حرف تو گریه نمیکنم ....این بیچاره های مسلمانان سومالی و سودان ....اهه اهه هه ....
 یک وضع مفلوکی دارند که نگو ......اهه اهه آخ ...نه خونه دارند , نه آب و نون دارند ....اهه آی وای ....بیچاره ها ....

خ ک : اون که حاجی تموم شد و کلی بهشون کمک بلاعوض کردید که .....

ا ج : این فیلیپینی های بیچاره چی ؟ میگن یه تیفون اومده و همه دشت و نداشتشون رو باد برده ...اهه اهه واویلا ...

خ ک : ولی حاج آقا اونها که مسلمون نیستند !

ا ج : نه ...قرار بود چند وقت دیگه من و حاجی مصباح و کنی , بریم مسلمنشون کنیم ...میگن کلی دختر بچه که به سن تکلیف رسیدن ننه و باباشونو باد برده ...اهه اهه اهه ....قربون بی کسیشون برم ...اهه اهه خدا ......




خبرنگار ما نشسته تا گریه جنتی تموم بشه .......     

هیچ نظری موجود نیست: