سه‌شنبه، آذر ۱۰، ۱۳۹۴

اندر حکایت ایرانی بودن برادران حزباللهی و ارزشی و سایبری و بسیجی ...

          اندر حکایت ایرانی بودن برادران حزباللهی و ارزشی و سایبری و بسیجی ...



اگر در گفتگوها و مباحثه ها و مجادله ها با برادران ارزشی و حزباللهی و سایبری و بسیجی کمی دقت کرده باشید میبینید بسیاری از آنها چنان از ایران و ایرانی بودن و سربلندی و پیشرفت ایران حرف میزنند و چنان از وطنپرستی و عرق ملی و حراست و نگهبانی از خاک ایران دم میزنند که آدم حیران میشود که :

آیا واقعا این برادران ما را سر کار گذاشته اند ؟!

و یا اینکه این برادران ایرانی الاصل حزباللهی و این ارزشی های ایران دوست به هیچ وجه آیات عظام  آخوند ها مصباح یزدی و احمد خاتمی و علم الهدی و مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی و ...را نمیشناسند ؟؟


و یا آنها را میشناسند ولی اصلا صحبت های آنها گوش نمیدهند و حرفهای آنها را هم به سم چپ اسب حضرت عباس حساب نمیکنند...!


آخر چطور ممکن است که کسی مقلد این حضرات باشد و دم از ایران و ایرانی بودن بزند؟


چگونه ممکن است کسی خود را ایرانی بداند ولی مقلد مصباح یزدی که سفارش میکند مبادا کسانی که ایران و ایرانیت برای آنها مهم است به مقام و منصبی برسند , باشد ؟!


مگر ممکن است کسی ایرانی باشد به مرتضی مطهری که رسم چند هزار ساله چهارشنبه سوری را خرافات دانست و پدران ما را بخاطر آن به (( خر )) تشبیه کرد , بگوید معلم شهید و او را قبول داشته باشد ؟


آیا ممکن است که کسی ایرانی باشد و ادعای حراست از خاک و جان این مردم را بکند ولی به گوینده [ جنگ رحمت است !] بگوید امام راحل و به زیارت مرقد او برود ؟


چطور ممکن است که کسی ایرانی باشد ولی حتی یکبار از خودش و از مسئولین و حاکمان جمهوری اسلامی و نظام نپرسد که هشت سال جنگیدن و کشته شدن و تخریب و ویرانی را چطور با یک جام زهر توجیه کردید و چطور نه تنها هیچ مسئولی را  دادگاهی و محاکمه نکردید بلکه در نهایت وقاحت به آن دفاع مقدس هم میگویید ؟!


مگر میشود کسی این دزدیها و اختلاس ها و نابود کردن منابع آب و تخریب جنگلها و مراتع و زمین خواری های آخوندها و افراد این حکومت را ببیند ولی دم از پیشرفت و آبادی و سربلندی ایران بزند ؟


چطور میتوان باور کرد که این برادران مدعی , این همه فقر و اعتیاد و فحشا و طلاق و توهین به پاسپورت ایرانی و تجاوز به پسر بچه های ما و کتک زدن و تن فروشی دختران ایرانی را میبینند ولی باز هم  دم از عزت و اقتدار ایرانی بزنند ؟!


نه برادران عزیز , نه دوستان ریاکار و متظاهر , نه آقایان مدعی ...


چطور میشود باور کرد که کسی اولویت دولتش در رفاه و آسایش فلسطینی ها و ارجحیت حکومتش در ساختن و بازسازی لبنان برای لبنانی ها باشد ولی ادعا کند که یک ایرانی هست و ایران برای او مهم است ؟!


نه ای برادران ریشوی بیشعور حزباللهی و ارزشی و سایبری و بسیجی , نه ....


شاید در دین و دینداری شما تقیه و مکرالماکرین باشد و شاید بتوانید با آن سر خدای خودتان را کلاه بگذارید و خودتان را خر کنید و گول بزنید و تظاهر کنید , ولی بدانید و آگاه باشید که در مورد وطن و وطنپرستی و ایران و ایرانی بودن از این کلک ها و پدرسوخته بازی ها نداریم و هیچ رقم نمیتوانید سر (( مام میهن )) را  شیره بمالید و او را گول بزنید ....و یا حتی تظاهر به آن بکنید , آره ...


برادران ابله من  , از شما خواهش میکنم لااقل با خودتان صادق باشید و یک بام و دو هوا بازی نکنید و با اما و اگر و شاید و باید و ای کاش و انشالله و به حول قوه الهی و یاری امام زمان و امدادهای غیبی سعی نکنید که این جنایت های حساب شده و خیانت های برنامه ریزی شده برای نابودی ایران و ایرانیان را توجیه کنید و انقلت بیاورید....!!


و در آخر , اگر هنوز هم به این گفته ها شک دارید و آنرا سیاهنمائی و در راستای اهداف استکبار جهانی به سرکردگی صهیونیست های غاصب میدانید و باور نمیکنید , فقط برای باور خودتان بروید و بگردید و ببینید که این حکومت در طی ۳۷ سال یک کار , فقط یک کار (( ببینید تاکید میکنم که فقط یک کار ...) اصولی و زیربنائی و درست و حسابی را که در راستای خدمت به ایران و آسایش و آرامش و رفاه مردم ایران بصورت کامل انجام داده باشد و به نتیجه رسیده است و آینده این کشور و سعادت جوانان این کشور و فرزندان خودتان را تامین میکند را پیدا کنید و اگر پیدا کردید لطفا آنرا به ما هم نشان بدهید تا ما هم بیائیم و در زیر این کتل با شما سینه بزنیم ... فقط یک کار !


و اگر این مطلب را خواندی و باز هم با بی تفاوتی شانه ای بالا انداختی و حتی جواب یکی از سوالات آنرا لااقل بخودت ندادی ... مطمئن باش که تو ایرانی نیستی و اگر به احتمال یک درصد ایرانی هم باشی بدان که یک ایرانی خائن و احمق و پست و خیانتکار هستی و در اینمورد شک نکن ...

 



هیچ نظری موجود نیست: