یکشنبه، شهریور ۰۹، ۱۳۹۳

توهین به مقدسات بد است یا تخریب قبور اموات ؟

   توهین به مقدسات بد است یا تخریب قبور اموات ؟



اخیرا بسیاری از آقایان که هیچ جوابی برای انتقادهای بجا و منطقی از برخی از مسائلی که فقط برای آنها مقدس هست , ندارند و نمیخواهند که دست از جهالت خود بردارند و بر خریت خود ابرام و پایفشاری میکنند و تصمیم دارند تا به هر نحوی که شده آنرا به مردم هم حقنه بکنند , از مسولین درخواست فیلتر کردن و بستن پایگاه های اینترنتی را میکنند و ساده لوحانه گمان میبرند که با بستن و عدم دسترسی به آنها مردم دسته دسته و فوج فوج به دامن آنها می آویزند و در جهل و حماقت آنها شریک میشوند !

جالب اینجاست که این درخواست از جانب کسانی مطرح شده که  در توهین به مقدسات دیگران حتی در رسانه های معتبر و جهانی هم از هیچ اصول اخلاقی و انسانی و دینی پیروی نمیکنند و شاهکار آنها تخریب سنگ قبرها و گورستان اموات کسانی هست که مذهبی بغیر از مذهب آنها دارند و حتی دست از سر مرده ها نیز برنمیدارند !



ویکی از شگردهای آنها برای فرار از پرسش منتقدان و عدم پاسخگوئی به آنها و بخاطر رسیدن به هدفشان همانا روش قدیمی و شناخته شده ساختن ID با نامهای جعلی وفحاشی و ناسزاگوئی به مقدسات خودشان هست تا شاید از این طریق بتوانند دیگران و دگر اندیشان را بدنام و چهره آنها را تخریب کنند و بهانه های لازم خودشان را بدست بیاورند.


 وگرنه تا جائی که من میدانم و دیدم مخالفان آنها حتی رغبت نمیکنند به مقدساتی مانند سگ شدن برای امام حسین و قمه زدن بر سر و کله و بسیار کارهای احمقانه دیگر آنها فکر بکنند , چه رسد که بخواهند وقت گرانبهای خودشان را برای توهین کردن به این قبیل رفتارها و اعمال احمقانه بهدر بدهند و تلف کنند...

 

و اما بهانه دیگر آنها توهین به مقامات و مسولین حکومت و نظام میباشد!!

آقایان ترا به همان مقدسات خودتان , بسیاری از کارهای همین مدیران و مسئولین و مقامات درخور تمسخر و استهزاء و تمسخر نیست ؟

آیا برخی از گفته های آنها که به همان صورت از جانب کاربران مجازی نقل قول میشود و شما آنرا توهین میدانید , مسخره و خنده دار نیست ؟
و آیا نمیفهمید که این روش بنوعی ابراز تنفر و نشان دادن مخالفت با همین حرفها و رفتارهای مقامات است؟
آیا تصور میکنید که  اگر راههای انتقاد و مخالفت را ببندید و مسدود کنید , مردم برای تصمیمات ابلهانه و گفته های احمقانه تکبیر میفرستند و کف میزنند ؟
مگر شما به خودتان مطمئن نیستید و خود را برحق نمیدانید ؟
پس چرا بجای نشان دادن قدرت و حقانیت خودتان و بکارگیری از منطق و استدلال در پاسخگوئی و قانع کردن مخالفان اقدام به بستن راههای ارتباطی میکنید ؟
آیا میدانید با چنین روش و رفتاری به تدریج مجبور میشوید که کنج خانه های خودتان بنشینید و درها و پنجره ها را ببندید و در گوشهای خودتان پنبه فرو کنید تا دیگر هیچ صدای مخالفی نشنوید ؟
من مطمئنم که هیچ مخالف عاقل و بالغی وقت خودش را صرف توهین به مقامات و مقدسات شما نمیکند و اصلا وقت و رغبتی به این کارها را ندارد و بدانید که مشکل اصلی شما در این است که چون فهم و ظرفیت کافی برای پاسخگوئی به پرسش ها ندارید و میخواهید به هر نحوی که شده از آن فرار کنید سعی میکنید که هر گفته و  انتقادی را که به مزاجتان نمیسازد توهین به مقدسات و تمسخر مقامات جلوه دهید.

و نیز بدانید که این گفتارهای دیگران  , آینه رفتار خود شماست , پس :


آینه چون نقش تو بنمود راست 

                       خود شکن آینه شکستن خطاست 

همین .//     

هیچ نظری موجود نیست: