دوشنبه، مرداد ۱۳، ۱۳۹۳

صیغه ساعتی ٥٠ هزار تومان , قربته الی الله

                صیغه  ساعتی ٥٠ هزار تومان , قربته الی الله


 خوب الحمدلله با وجود موافقان و مخالفان بسیار صیغه  یا همان ازدواج موقت  یا همان فحشای شرعی بدون هیچ قانون و نظارت و ریاست و سیاستی بطور تمام اتوماتیک و کاملا بصورت  خودجوش مردمی و بدون هیچ تهدید و گشت ارشاد و بسیجی و ستاره و اخطار و بزن و ببندی  توسط همین آخوندهای پاانداز در مردم مسلمان و شهید پرور همیشه در صحنه و جامعه ولائی ما  برقرار شد و جا افتاد.

و چند تن از برادران ایثارگر متعهد و مخلص ارزشی با همراهی روحانیت مبارزنسبتا جوان  , به راحتی سایتهای  گوناگونی را راه اندازی کردند وحتی مدت و مبلغ آنرا هم تعیین کردند به  مومنین ابلاغ نمودند ؛


      یک ساعت صیغه یا ازدواج موقت ٥٠ هزار تومان ...!



اما از آنجا که باید تمام  کارها در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک جایش بلنگد و
یک عیب و ایرادی داشته باشد , این کار هم به حول قوه الهی از این قاعده مستثنی نیست و یک عیب کوچولودارد !

میدانیم که  صیغه یا همان فحشای شرعی , به اصطلاح بیشتر به عنوان  ( بخوانید  به بهانه ) راهی برای ارضای نیازهای جنسی  و گناه نکردن و به فساد کشیده نشدن  جوانانی که استطاعت مالی برای ازدواج دائم را ندارند عنوان  و مطرح شد.

 ولی  خدائی خودتان قضاوت کنید و بگوئید؛  

با این مدت وزمان کم  و با این نرخ و قیمت زیاد , همان جوانی که استطاعت مالی برای ازدواج دائم  ندارد  برای یکساعت خاک توسری از کجا ٥٠  هزار تومان بیاورد؟

نه مردانه خودتان قضاوت کنید جوان بیچاره تا بخواهد یک سلام و علیکی بکند و برای آماده کردن اسباب رزم نگاهی به پر و پاچه طرف بیندازد و آنرا تحویل دهد تا خیس بخورد که ... یکساعت تمام است و ۵۰ هزار تومن هم پر ...!

و اگر بخواهد از وقت بنحو احسنت استفاده کند و همین که وارد اتاق شمشیرش را بکشد و به طرف حمله ور شود  , طرف مقابل هم زرتی زنگ میزند بنگاه و به حاج آقا راپورت وحشی و بی کلاس بودن او را میدهد و خلاص ...
  
 ولی از اینها که بگذریم انصافا خودتان حساب کنید , یک جوانی که  ماهی یک میلیون تومان حقوق میگیرد اگر هیچ خرجی هم نداشته باشد در سی روز ماه فقط میتواند ٢٠ بار از فساد خودش جلوگیری کند و در دام شیطان نیافتد و به گناه و فساد کشیده نشود !!

تازه اگر جا از خودش داشته باشد!!؟؟

 وگرنه اگر بخواهد ازمکانها و اتاق های توصیه شده در سایت های مربوطه استفاده کند این جلوگیری از فساد و گردن نهادن بر حکم شرع به ناچار به  ٨ بار در ماه میرسد.

 و اگر طفلکی بخواهد قبل از اجرای دستورات اسلام عزیز کمی بخودش برسد و دو تا موزی یا چارتا سیخ جگری یا معجونی بخورد تا جانی بگیرد , بدون تردید این عمل به دو یا سه بار در ماه میرسد!

البته به شرط آنکه مسیرخانه تا محل کارش را پیاده برود و سیگار و ساندویچ , تفریح ودربند و قلیان و دور دور و هم تو سرش بخورد و نباید اصلا حتی یک سرما خوردگی جزئی بگیرد و خرج اضافه بتراشد و حتی هوس یک لیوان آب طا لبی بکند  و باید در سراسر ماه آب بخورد و کف پس بدهد!! 

ولی اگر بخواهد هم به روال عادی زندگی خود خرج کند و هم گول شیطان را نخورد و گناه نکند شاید هر سه ماه یکبار بتواند یکساعت , فقط یک ساعت از فساد خودش جلوگیری واز طریق شرعی نیازهای جنسی خود را بر طرف کند و در دام شیطان نیفتد .


با این حساب این حکم شرعی نه تنها مشکلی را حل نمیکند و راهکار هم بحساب نمی آید  بلکه حقارت ارضای جنسی هر ٩٠ روز فقط یک ساعت را هم به مشکلات قبلی آنها افزوده میشود و دردی  دیگر بر درد جوانان بیچاره اضافه میگردد. 

[[  ولی  از حق نگذریم اگر این حکم شرعی واقعا بخواهد هر سه ماه یکساعت باشد  اسم این عمل را باید سیخه ) بگوئیم , نه  ( صیغه ) !   ]]
 
اما چون ما مانند مدیران لایق نظام بلد نیستیم فقط ایرادات را بگوئیم و مشکلات را دوباره خوانی کنیم لهذا چند راه حل پیشنهاد میکنیم :

یک : از شیطان خواهش کنیم که کمتر جوانان ما را گول بزند و به فساد بکشاند و برود جوانان اسراییلی غاصب را گول بزند  !

دو : از مراجع و آیات عظام بخواهیم که هر چه زودتر برای حل این مشکل یک روایتی یا حدیثی از امام جعفر یا به نقل از فلان بن ... کشف کنند یا بسازند یا از یک جایشان در بیاورند و به امت اسلام ارائه دهند! 

سه : زنان مومنی که بدستور شرع  در اینمورد عمل میکنند باید بدانند و بفهمند که خودشان هم در این رابطه حظ میبرند و ذینفع هستند پس انصاف داشته باشند و لطف کنند و در مورد نرخ تخفیف قائل شوند یا در مدت زمان آن تجدید نظر کنند  !

چهار : جوانان از ولی امر مسلمین جهان بخواهند که فتوائی در مورد خواندن صیغه توسط خودشان صادر کند تا لااقل پول یامفت به دلالان محبت ارزشی و یا آخوندهای پاانداز مفتخور ندهند !


پنج : نمایندگان مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک طرح دوفوریتی یارانه جوانان  عزب و بیکار را دویا سه برابر کنند وتسهیلاتی برای ایاب و ذهاب و مکان انجام این تکلیف شرعی آنها در نظر بگیرند یا لااقل وام ازدواج موقت را هم تصویب کنند  !

شش : یا اگر مثل همیشه خیری از این آقایان نرسید , جوانان بروند به گروه داعشی ها بپیوندند تا  مجانا از جهاد النکاح بهره مند شوند و فیض عظیم   ببرند!   


 
هفت   : یا  کلا جوانان از خیر صیغه و ازدواج موقت هم بگذرند و خبر مرگشان بروند همان کاری را که تاکنون میکردند بکنند!

هشت : یا جوانان بروند مشتری عروسکهای جنسی ساخت چین با کیفیتی کاملا  طبیعی و واقعی بشوند و خیال خودشان را راحت کنند .

نه : یا بروند آلت جرمی را که خداوند به آنها اعطا نموده بصورت موقت تحویل نماینده او بر روی زمین (  مقام محترم ولایت فقیه ) بدهند تا خدا تکلیفشان را روشن کند .

ده : و یا تا تجاوز در جامعه نهادینه نشده و قبح آن نریخته , این آخوندهای نکبت گورشان را گم کنند تا مردم درست و حسابی و مثل آدم زندگی کنند.




هیچ نظری موجود نیست: