دوشنبه، شهریور ۰۳، ۱۳۹۳

کمپین یک سطل خاک داغ !

                کمپین یک سطل خاک داغ !

ورژن ایرانی و فلسطینی کمپین سطل آب یخ هم رسید

در حالیکه بازار یک سطل آب یخ در شبکه های مجازی داغ است هر لحظه افراد بیشتری از رئیس جمهور سابق و سناتور ها و فرمانداران و ثروتمندان و خواننده پاپ و ورزشکاران گرفته تا کاظم آقا بقال به آن میپیوندند و در مقابل دوربین  با ریختن یک سطل آب یخ بر سرشان حمایت خودشان را از بیماران لاعلاج  اسکلروز جانبی آمیوتروفیک" (ALS)  نشان میدهند!

اما در این میان کودکان غزه دست به اقدام جالب و در خور تفکر و تعمقی و زدند  آنها بجای ریختن یک سطل آب یخ ( که در گرما و بحبوحه جنگ غزه نعمتی میباشد)  , اقدام به  ریختن یک سطل خاک ویرانه ها بر سر خودشان  کردند ...!

ورژن ایرانی و غزه ای کمپین سطل آب یخ هم رسید

واقعا جای تفکر و تعمق دارد که بسیاری از افراد مطرح و مهم و سرشناس مانند لیدی گاگا و بیل گیتس و زاکربرگ و جرج بوش و ....برای بیمارانی که امیدی به درمانشان نیست و داروئی برای درد آنها وجود ندارد و در ٣٠٠ میلیون نفرجمعیت امریکا تنها  ٣٠ هزار نفر بدان مبتلا هستند , دست به چنین کاری میزنند و در مقابل دوربین یک سطل آب یخ بر سر میریزند و در مورد این بیماری آگاهسازی و خبررسانی میکنند !!

             

ولی برای بچه هائی که هیچ بیماری ندارند و صحیح و سالم میباشند ولی قربانی جهالت حماس و جنایت اسراییل میشوند و روزی دو یا سه نفر از آنها در میان آوارها جان میدهند هیچ کاری نمیکنند !!

عجب دنیای غریبیست ...

قدرتمندان و ثروتمندان و سر شناسان برای افراد سالمی که مفت مفت میمیرند هیچ واکنشی نشان نمیدهند ولی برای بیمارانی که هیچ امیدی به بهبودی آنها نیست سطل آب گرانبها را با خنده بر سر میریزند و حمایت و خبررسانی میکنند ؟؟!!

                        

[[ برای جمهوری اسلامی و مدعیان ارزشی هم غزه فقط تا پایان روز قدس اهمیت دارد و اگر بخواهند کمکی هم بکنند میگویند کرانه باختری را هم مسلح کنیم تا بخاک و خون کشیده شود !! ]]     

هیچ نظری موجود نیست: