جمعه، مرداد ۲۴، ۱۳۹۳

آقایون فکر میکنند جایشان علی اعلییین بهشت است که از به جهمنم گفتن ناراحت میشوند؟ !

آقایون فکر میکنند جایشان علی اعلییین بهشت است که از به جهمنم گفتن ناراحت میشوند؟ !




من تعجب میکنم که چرا یکسری از ((  به جهنم )) گفتن روحانی ناراحت شدند و بهشون بر خورده ...!!!؟

آقایون چی فکر کردند ؟


فکر کردید با اینهمه دزدی وحق خوری و پدر سوخته بازی و  جنایت و خیانت جاتون اعلی اعلیین بهشته ؟

اگه میخواهید خودتون را گول بزنید و خر کنید , آزاد هستید...

 ولی من به شما قول میدم که صددرصد اشتباه میکنید و روحانی درست گفته , به جهنم , مگه شما آخر و عاقبتی هم بغیر از جهنم برای خودتون تصور میکنید ؟

برید تازه خدا را شکر کنید که بهتون نگفته (( به اسفل السافلین )) ...!

من که خودم به بهشت  اعتقادی ندارم , البته به جهنم هم نداشتم ولی بعد از برقراری جمهوری اسلامی و دیدن جنایات و رفتار این آخوندها و ریشو ها مطمئن شدم که باید جائی بنام جهنم وجود داشته باشه که شما اونجا برین و عذاب بکشید ...

نمیشه که اینها هم همینجوری قاطی دیگران باشند  , که اگر اینطور نباشه باید بگیم :

 ((  اشهد ان هاوکینز آتئیست رسول الله و اشهد ان انسان من تکامل الشامپانزه داروین الی الله  ))...

واقعا خیلی حماقت و خوشباوری میخواد که آقایون فکر کنند که از همینجا یکراست میپرند تو بغل حوری ها و غلمان های بهشتی ....

شتر در خواب بیند پنبه دانه ....

   

نه داداش باید برین مار نمیدونم چی بود , اشقیا ؟ را  بغل کنید و سرب داغ و مذاب  بخورید و سر  شیاطین را کلاه بگذارید...

بنظر من شما باید از روحانی تشکر کنید که که بهتون یاداوری کرد جای شما کجاست !

 یک کدوم از شما ها جاش بهشت باشه باید به خدائی خدا شک کنیم .//  

هیچ نظری موجود نیست: