چهارشنبه، مرداد ۲۹، ۱۳۹۳

آقای آمریکا لطفا حقوق بشر را رعایت کن و آدم باش !

      آقای آمریکا لطفا حقوق بشر را رعایت کن و آدم باش !



جمهوری اسلامی که مظهر رعایت حقوق بشر در دنیاست و به تمام اصول آن بدون هیچ چون و چرائی  پایبند است و آن را موبه مو اجرا میکند و تاکنون چندین بار به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی در مسابقات حفظ و رعایت و پایبندی به حقوق بشر نائل گردیده و پرچمدارکلیه حقوق انسانیست و خدماتش بر تارک دوستی و صلح طلبی و روابط حسنه با دیگر ملل همچون گوهر شب چراغ میدرخشد , از برخورد ضد انسانی امریکا  با سیاهپوستان شهروند خودش  ابراز نگرانی کرد و به دولت امریکا هشدار داد !

[[ مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، از اعمال رفتارهای خشونت آمیز علیه سیاهپوستان در آمریکا ابراز نگرانی کرد و گفت :  آمریکا براساس موازین حقوق بشر رفتار کند . او همچنین از دولت آمریکا خواست به عنوان یک عضو کنوانسیون و کمیته منع کلیه اشکال تبعیض نژادی به مفاد این کنوانسیون پایبند باشد.]]




              خوب آقای امریکا راست میگه دیگه ...

تبعیض نژادی خیلی بد هست حتی بدتر از تبعیض و تفکیک جنسی , یعنی شما اگر اتاق خواب زنان  و شوهران را  از هم تفکیک و جداسازی میکردی  بهتر از این تبعیض نژادی هست !

حالا اگر تبعیض دینی بود و اقلیتهای دینی را تحت فشار میگذاشتید  و حق فعالیت به آنها نمیدادید  و قبرستانهای آنها را ویران میکردید  و به بچه های آنها اجازه درس خواندن نمیدادید  و از رسیدن آنها به  مناصب بالا جلوگیری میکردید , باز یک چیزی و  از این تبعیض نژادی عادلانه تر بود .

        

 شما حق نداشتید شهید مظلوم مایکل براون را  در حال دزدی بقتل برسانید ،  باز اگر کاسب بود و با وانت در خیابان بساط میکرد و به ماموران شهرداری باج نمیداد ,  حق داشتید او را با پنجه بوکس بکشید ولی بخاطر فقط دزدی نه ...     

شما حق دارید که فقط فتنه ها را سرکوب کنید وگرنه تظاهرات سکوت سیاهپوستان  مظلوم را که با ماسک بر روی دهان و در پیاده رو برگزار شده  را که اینگونه سرکوب نمیکنند و با باتوم به سر و کله جوانان مردم نمیکوبند!!

                

براستی که شما از حقوق بشر چیزی نمیفهمید که اگر میفهمیدید , دسته دسته آنها را بجرم قاچاق مواد مخدر اعدام میکردید تا اینگونه دلاورانه برای احقاق حق خود جلوی شما نا ایستند و شاخ تو آستین شما نشوند.

شنیده ایم که زندانهای شما پر است و دیگر جا ندارید , خوب چرا از تجربه کشورهائی مثل ما  از خانه های متروک و انبار های قدیمی گمنام که هیچ آماری  در هیچ کجا ندارند استفاده نمیکنید ؟

 تا  اینگونه مغایر منشور حقوق بشر رفتار نکنید ؟

ای جنایتکاران وحشی , اینگونه جلوی دوربین ها و خبرنگاران جوانان سیاهپوست را میزنند ؟

 

بدبختها شما طبق مفاد بندهای منشور حقوق بشر اول :

 باید با ملاطفت  آنها را بگیرید و بعد آنها را با ون به یکی از همانجاهائی که گفتیم ببرید تا میخورند بزنید و بعد به آنها تجاوز کنید و بکشید و ببرید یکجا چال کنید.

 و مطمئن باشد که  آب هم از آب تکان نمیخورد و اگر دادگاهی و چیزی هم شد آنقدر لفتش بدهید تا همه یادشان برود ....

خیلی عجیب هست , آخر این سیاهپوستان بیچاره که برانداز نرم نیستند و حکومت دمکراتیک نمیخواهند و از مردمسالاری دینی چیزی نمیگویند که آنها را اینطور میزنید و لت و پار میکنید ؟



واقعا جای سوال دارد که چطور شما آقای دنیا شدید ؟

آخر ای احمق های ضد بشر , ای ستمگران قانون نفهم , کسی پلیس را برای اینکارها میفرستد که نیروی انتظامی را به زیر علامت سوال ببرد؟

مگر شما نیروی لباس شخصی و بسیجی ندارید ,که به آنها نیروهای خودسر بگوئید و هر چه شد را به گردن آنها بیاندازید , و کی بود کی بود من نبودم راه بیاندازید؟

کاری داشت اگر تن چهار تا از اراذل و اوباشی که قبلا دستگیر کردید لباس سفید کوکلوس کلان ها  را میپوشاندید  و جلوی دوربین میفرستادید و مساله را مپیچاندید و گروهی میکردید و آنها را قانون شکن و  خودتان را حافظ نظم نشان میدادید ؟

                

پس کی میخواهید قوانین حقوق بشر را بفهمید و آنرا اجرا کنید ؟

راستی مگر گنگ ها ی نیویورک  و گروه های گانگستری شیکاگو در دستگاه های دولتی و در مجلس نفوذ و قدرت و نفر ندارند ؟

خاک بر سرتان حتما به آنها رانت ندادید و با آنها همکاری نکردید که اینگونه مانند خر در گل ماندید و قوانین حقوق بشری را زیر پا میگذارید  و از پس چهارتا سیاهپوست هم بر نمی آیید .....

               

       

هیچ نظری موجود نیست: