دوشنبه، مرداد ۲۷، ۱۳۹۳

حکم اعدام برای ٤ جوان ایرانی فقط بخاطر اتهام تجاوز به یک کلفت اندونزیائی

حکم اعدام برای ٤ جوان ایرانی فقط بخاطر اتهام تجاوز به یک کلفت اندونزیائی

 

در حالیکه حکم دندانپزشک متجاوز عراقی
[[ 18سال حبس و تبعيد، شلاق و محروميت از فعاليت دندانپزشکي مجازات مرد دندانپزشکي است که متهم به رابطه با ده ها زن است. متهم که دندانپزشکي عراقي است 9 سال قبل به جرم تعرض به 70 زن بازداشت شد.]]
٩ سال طول کشید و تجاوز و فیلمبرداری از صحنه های آن که جرم او را محرز میکرد ,  با حبس و شلاق سر و تهش را هم آوردند و تمام شد , ولی  عطوفت اسلامی قوه قضائیه جمهوری اسلامی  (( حکم اعدام )) در کمتر از شش ماه  شامل حال ٤ جوان ایرانی شده که متهم به تجاوز به یک خدمتکار اندونزیائی شده اند!!

 در حالیکه پزشکی  قانونی هیچگونه اثر تجاوزی را در معاینات پزشکی  در زن مزبور مشاهده نکرده اند و هرگونه  ادعای تجاوز به  زن اندونزیائی را که چندی هست که به کشورش بازگشته  را رد کرده است !

این هم از کارکرد قوه قضائی  جمهوری اسلامی که برای یک دندانپزشک عراقی که با فیلم و سند و مدرک مستدل به هفتاد زن و دختر ایرانی تجاوز کرده ١٨ سال حبس میدهد ولی به چهار جوان ایرانی که متهم به تجاوز به یک کلفت اندونزیائی شدند که
این اتهام را پزشکی قانونی هم  رد میکند ,حکم اعدام صادر میکند!!

  



شرح این قضاوت ناعادلانه و جوانکشی :
  
[[ به گزارش روزنامه شرق، زنی اندونزیایی اوایل سال‌جاری به ماموران پلیس رباط‌کریم خبر داد توسط پنج جوان ایرانی موردتجاوز قرار گرفته‌ و توانسته از دست آنها فرار کند.


این زن مدعی شد به‌عنوان کارگر در چند خانه در شمال شهر تهران کار می‌کرد اما صاحب‌خانه‌ها به او گفته‌ بودند دیگر کارگر لازم ندارند تا اینکه فرزند یکی از آنها با این عنوان که قصد دارد برایش کاری پیدا کند او را به منطقه‌ای در رباط‌کریم برده و در روستایی به اتفاق دوستانش او را مورد آزار قرار داده اند .

 پنج جوان همگی ربودن و تجاوز به این زن را رد کردند و گفتند او دروغ می‌گوید و احتمالا خواسته‌ای دارد و سعی می‌کند از این طریق به آن برسد.

گفته‌های این زن همچنان از سوی متهمان انکار می‌شد تا اینکه پزشکی‌قانونی اعلام کرد آثار تجاوز روی بدن این زن وجود ندارد. 
با این حال وکیل‌مدافع شاکی اعلام کرد موکلش مطالبی را برای بیان در دادگاه دارد که بسیار مهم است و حتما باید مترجم در دادگاه حاضر باشد.
به این ترتیب دو مترجم از سوی سفارت اندونزی به دادگاه معرفی شدند و وقت رسیدگی نهایی صادر شد.
 اما این‌بار سفارت اعلام کرد شاکی به کشورش برگشته و قصد ندارد دیگر به ایران بیاید. با توجه به اینکه حضور شاکی الزامی نبود، جلسه رسیدگی به اتهام چهار جوان ایرانی تشکیل شد.
آنها یک‌بار دیگر تعرض را رد و عنوان کردند این زن مقاصد دیگری را دنبال می‌کند !
با این حال بعد از پایان جلسه رسیدگی، هیات قضات شعبه 77 وارد شور شدند و سه نفر از پنج قاضی، بر اساس علم قاضی چهار متهم ردیف اول را به اعدام و متهم ردیف دوم را به دلیل آدم‌ربایی به حبس محکوم کردند.


دو قاضی دیگر که نظر اقلیت را صادر کردند، دلایل زن اندونزیایی برای تجاوز به وی را کافی ندانستند و متهمان را تبرئه کردند. به این ترتیب پرونده با حکم اعدام برای چهار متهم به دیوانعالی کشور فرستاده خواهد شد. ]]

منبع خبر :
http://www.asriran.com/fa/news/351085/حکم-اعدام-برای-4-ایرانی-به-اتهام-تعرض-به-یک-اندونزیایی

هیچ نظری موجود نیست: