سه‌شنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۹۳

آقایانی که ادعای رحم و انسانیت دارید این آمارها را هم دیدید و خواندید ؟

آقایانی که ادعای رحم و انسانیت دارید این آمارها را هم دیدید و خوانده اید ؟



آن کسانی که خودشان را برای کودکان غزه و مردم فلسطین جر میدهند و ادعای انسانیت میکنند و دیگ رحم و مروتشان بجوش می آید و بخاطر غزه جلوی سفارت اردن تظاهرات میکنند و داوطلب رفتن به آنجا میشوند تا با کمک های انسانی خود به مسلمانان کمک کنند...

 آیا میدانند در مملکت خودشان چه خبر هست و چه بلائی بر سر کودکان و جوانان هموطن خودشان می آید ؟

آندسته از کسانی که هر روزه پیگیر اخبار غزه هستند و برای خبردار شدن  و خبردار کردن مقاله های خارجی را هم ترجمه میکنند , آیا از اخبار کشور و هموطنان خودشان  باخبر هستند ؟

آیا با خواندن این خبرهم احساس انسانیت و نوعدوستی به شما دست میدهد ؟

[[ به گزارش افکارنیوز، علیرضا جزینی قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پاسخ به سؤال خبرنگاری که مدعی شد سن اعتیاد تک رقمی شده است، گفت: این موضوع که سن اعتیاد تک رقمی شده مبنای علمی ندارد و ما وقتی می‌توانیم عددی را رسماً اطلاع‌رسانی کنیم که شیوع‌شناسی انجام شده باشد، فعلاً آماری که ما داریم سن ۱۵ سال را نشان می‌دهد. وی همچنین در مورد آمار نوزادان معتاد ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: برای اطلاع از این امر باید تحقیقات گسترده‌ای انجام شود.  ]]

م. خ :
http://www.afkarnews.ir/vdcaienew49nmi1.k5k4.html

١٥ سال .. انهم فعلا با آماری که دارند !

آقایان فرق این کودکان با کودکان غزه در این است که کودکان غزه یکباره و درجا و با زجر کمی کشته میشوند و میمیرند ولی کودکان هموطن شما ذره ذره میسوزند و پرپر میشوند و سالها  زجر میکشند و رنج میبرند و سپس میمیرند .

دایه های دلسوز تر از مادر , فرق این کودکان با کودکان غزه در این است که کودکان غزه به شما ربطی ندارد و بودن و نبودنشان تاثیری بر زندگی شما نمیگذارد ولی آینده این کودکان هموطن شما میتواند برای شما در خیابانی خلوت و یا برای خواهر و مادر شما در اتوبوس و پارک و یا برای پدر و برادر شما در حین خارج شدن از بانک ایجاد مزاحمت و خطر و مرگ و از دست رفتن سرمایه و پول بکند و باشد و بخاطر اعتیاد آنها صدمه ای به شما وارد شود که جبران ناپذیر باشد.

ای مظاهر انسانیت و ای سمبل های دلسوزی , فرق این کودکان با کودکان غزه در اینست که دلسوزی و توجه و تلاش تو برای کودکان غزه بیجا و بسیار کم تاثیر است و در سرنوشت آنها تغییری ایجاد نمیکند , در حالیکه شاید یکصدم از همین توجه و دلسوزی و تلاش برای کودکان هموطنت سبب نجات یکی از آنها از دام اعتیاد شود و از آلوده شدن نفر بعدی که شاید برادر کوچکتر خودت باشد جلوگیری کند.

 

کدام یک از شما فقط دو خط از اعتیاد و کودکان آلوده به مواد مخدر نوشته اید که صفحه صفحه در حمایت از مردم کودکان غزه مینویسید و شعار میدهید ؟

چند نفر از شما تابحال قدمی برای کمک به این مردگان زنده برداشته و حرکتی کرده و نه ...فقط شعاری داده است  ؟

کدام یک از شما تابحال بجای دو ساعت وقت گذاشتن برای نوشتن از مظلومیت کودکان غزه وقت گذاشته و به یکی از مراکز بازپروری این کودکان رفته تا از نزدیک درد و رنج و زجر آنها را ببیند , فقط ببیند...
 و لمس کند ؟ 
 

مطمئن هستم و قسم میخورم که هیچکدام از شما  در اینمورد هیچ کاری نکرده اید و اصلا روحتان هم از این مطالب و فجایع واقع در مملکت خودتان بیخبر است.

 که اگر داشتید و کرده بودید اول بفکر آنهائی که در کنار  و در جلوی چشمان خودتان هستند بودید و بعد بفکر آنها که هزاران کیلومتر با شما فاصله دارند و قلب و نسبت آنها هم به همان اندازه به شما و از شما دور است .

شما سگهای پاولوفی هستید که فقط نسبت به تبلیغات تلویزیون و جراید شرطی شده اید و واکنش نشان میدهید  وگرنه ذره ای رحم و مروت و انسانیت و نوعدوستی در شما نبوده و نیست .//

  
((  به بیان آمار ۴ ماهه از فعالیت ستاد مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت: طی این مدت بیش از ۴۱۰ تن انواع مواد مخدر کشف شده است.وی افزود: ۲۴۰ تن از این مواد دارای منشاء تریاک و ۱۷۵ تن سایر مواد مخدر بوده است.
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر به ۶۹۴ مورد عملیات و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان اشاره کرد و گفت: در این ۶۹۴ مورد عملیات که افزایشی ۳۸ درصدی نسبت به سال قبل داشته است، ۶ نفر از خادمان کشور به شهادت رسیده، ۱۶ نفر مجروح شده و در مقابل ۵۶ نفر از اشرار به هلاکت رسیدند ضمن اینکه موفق به دستگیری ۹۴ هزار قاچاقچی شده‌ایم.جزینی تعداد کارگاه‌های منهدم شده ساخت شیشه را در ۴ ماه گذشته ۸۷ مورد عنوان کرد و تأکید کرد: تعداد دو میلیون و ۴۶۵ هزار عدد قرص و آمپول توسط نیروهای امنیتی کشف شده است.به گفته وی در این مدت ۲۶ هزار معتاد متجاهر از سطح شهرها جمع‌آوری شده و همچنین سگ‌های موادیاب نیز موفق به کشف ۱۵ تن مواد مخدر شدند.))

هیچ نظری موجود نیست: