جمعه، مرداد ۱۷، ۱۳۹۳

مظفر الوندی و غلمان های بهشتی و گرایش دوطرفه

مظفر الوندی و غلمان های بهشتی و گرایش دوطرفه





مظفر الوندی دبیر مرجع ملی حقوق کودک در مورد تجاوز به دانش آموزان یک مدرسه پسرانه گفت :

 (( من اعتقاد دارم که تمامی این موارد به زور نبوده و در برخی موارد گرایشی دوطرفه وجود داشته است. متاسفانه در هر مکانی که به صورت متمرکز از کودکان نگهداری می‌شود احتمال وقوع چنین اتفاقاتی ...))

اما باید بدانیم که این اعتقاد ایشان که ریشه در اعتقادات مذهبی دارد و از اعتقاد به بهشت و وجود غلمان های بهشتی برای لذت بردن مومنانی که گرایش دو طرفه دارند بوجود آمده و در ایشان تبیین شده است.

و همچنین باید بدانیم که جناب الوندی  این حرفها را بدون مدرک و دلیل
نزده اند و صددرصد از تجربیات دردناک دوران کودکی خودش بدست آورده  و حاصل شده است . 

 گرایش های دوطرفه ای که ایشان بخاطر تکه ای لواشک و یا یک دور زدن با دوچرخه و یا بخاطر دوزاری و پنج زاری با طرفهای گرایش دار خودش برقرار میکرده سبب شده که ایشان همه را به کیش خود پندارند و چنین حرفی بزنند  .

بسیار مایلم بدانم که اگر پسران ایشان هم از این گرایش های دوجانبه و دوطرفه داشتند و داشته باشند, عکس العمل ایشان در مورد این گرایش ها چیست و چگونه با آن برخورد میکنند و آیا پسرانشان را بخاطر داشتن چنین گرایشی تشویق میکنند یا در صدد تنبیه آنها بر می آیند؟
البته ایشان در کتاب " لاجوردی از نگاهی دیگر " درباره همکار جنایتکار خودش اسد الله لاجوردی بوضوح میگوید و مینویسد که او این گرایش را داشته  و همیشه حواسش به پوشش لاجوردی بوده (( این نوع گرایشات اول از نگاه به لباس تا دستمالی بری شناختن جنس پارچه شلوار بوجود می اید )) ولی لاجوردی زیر بار نمیرفته وو هیچ گرایش و وابستگی به محیط و اطرافیانش نداشته و از زیر بار این گرایش و وابستگی شانه خالی میکرده و در میرفته ..
[[  مظفر الوندی ، همکار شهید لاجوردی در توصیف سادگی و عدم وابستگی او به مطامع دنیوی در اثر خود با عنوان " لاجوردی از نگاهی دیگر " می نویسد :

" فکر می کنم راحت ترین مرد روی زمین بود ، او هیچ وابستگی به محیط و اطرافیانش نداشت . پوشیدن او در اختیار خودش بود ، نه در اختیار مد و عرف زمانه . پیراهن دو جیب و شلوار پارچه ای و کفش گیوه ای و زمستان ها کت طوسی رنگ مدل بیروتی اش ، تنها البسه ی مهم لاجوردی در همه جا بود . منبع خبر :
http://www.habilian.ir/fa/human-rights/%D8%86%DB%8C.html   ]]

                  

اما بد نیست بدانید که ایشان قبل از آنکه مدیر کنوانسیون حقوق کودکان و دارای سمت در آموزش و پرورش شوند ,   مدير كل زندان‌هاي استان گيلان، مشاور رييس سازمان و مدير كل روابط عمومي سازمان زندان‌ها و رئيس مركز آموزشي و پژوهشي سازمان زندان‌هاي كشور بوده اند .
 و اینجاست که باید از آقای فانی وزیر آموزش و پرورش دولت تدبیر و امید آقای روحانی بپرسیم :
مرد ناحسابی بنابر چه عقل و تدبیری و به چه امیدی
و بر اساس کدام ضوابطی ,  کسی را که چندین سال رئیس و مشاور و مدیر کل زندانهای کشور و از دوستان نزدیک یک دیوانه آدمکش مثل لاجوردی بوده را به  چنین سمتی  گمارده ای  و چنین مسولیتی به او دادی ؟
فکرش را بکنید رئیس زندان و کسیکه عمری با جانیان و تبهکاران و خلافکاران سر کرده را برداشتند و مدیر مجمع  حقوق کودکان کرده اند !

هیچ نظری موجود نیست: