سه‌شنبه، مرداد ۱۴، ۱۳۹۳

من واقعا خیلی نگران ظهور آقا امام زمان هستم

من واقعا خیلی نگران ظهور آقا امام زمان هستم


من برعکس این بچه ارزشی های ساده دل و کم عقل اصلا مشتاق ظهور آقا امام زمان در شرایط و موقعیت فعلی نیستم و برایش شنبه و دوشنبه و جمعه و اینها نمیکنم و وقت هم نمیگذارم.

جدا وقاحت و پر روئی میخواهد که کسی برای کاری به این مهمی که فرماندهی آن تماما بدست خداوند قادر متعال و بنابر حکمت و مشیت او هست وقت تعیین کند و شنبه یکشنبه بازی در بیاورد و احمقانه فکر کند که با خواندن مزخرفات سبب تسریع در امر ظهور و کاری به آن عظمت میشود .

                   

البته اینها تقصیری ندارند و فهم و عقلشان به چنین چیزهای بزرگی نمیرسد و بیشتر از نوک دماغ خودشان را نمیتوانند ببینند و علی آباد برایشان نیویورک سیتی هست ...!


اما نگرانی من از آن است که در اخبار هرروزه شاهد دستگیری امام زمانهای مختلف هستم و پیش خودم میگویم نکنه یکی از آنها واقعا امام زمان باشد ؟

خواهش میکنم کمی جدیتر و و عاقلانه تر فکر کنید و وجدانا جواب بدهید که :
همه ما کم و بیش شاهد جنگ قدرت و کسب مقام در سران حکومت جمهوری اسلامی میباشیم و میدانیم که برای یک پله بالاتر و چندر غاز پول اینها به مرده و زنده یکدیگر رحم نمیکنند.

 و از تاراج و حراج جان و مال و ناموس و آب و خاک این ملت و کشور هیچ ابائی ندارند و روگردان هم نیستند.

حالا بنظر شما اینها با این سابقه  , کسانی هستند که اگر آقا امام زمان واقعی هم ظهور بکند حکومت را دودستی تحویل ایشان بدهند و تمام دلارهای حاصله از فروش نفت را بدون هیچ حق کمیسیون و اختلاسی مستقیم به حساب شخصی ایشان واریز کنند ؟

زهی خیال باطل ...

زهی فکر خام و خوش خیالی...
اینها از خدا که بزرگتر همه آنهاست هم هیچ شرم و حیائی ندارند و نمیکنند و با بی شرمی تمام در محضرش هر کاری که دلشان میخواهد میکنند , چه رسد به طفلک مهدی که ١٣٠٠ --٤٠٠ سال هم نبوده و بچه صاف و صادق و روراستی هم هست , نیامده قورتش میدهند ...
یعنی درست قبل از فرود آمدن حضرت به زمین چند تن از سربازان گمراه امام زمان وزارت اطلاعات که فقط فتوی مهر شده یکی از مراجع درپیتی را هم به آنها نشان بدهید سر خودشان را هم میبرند اورا در آسمان همچون عبدالمالک ریگی جوری میگیرند و به اوین میبرند که اسب آن حضرت هم فرصت شیهه کشیدن پیدا نکند و دست از دهن خبردار نشود.

و تا حضرت عباس و امام نقی و اینا بجنبند و به خدا ندا بدهند و وثیقه یا سند برای آزادی او جور کنند , برادران تواب ساز بسرکردگی برادر حسین باجو چنان بلائی به سرش می آورند و چهل هشت ساعته اورا برای اعترافات تلویزیونی و اقرار به همدستی با صهیونیست ها و گرفتن دلارهای نفتی بادآورده وهابی آماده میکنند و وا  میدارند!


 
و قبل از اینکه یکی از ائمه اطهار بتوانند  یک وکیل آدم حسابی پیدا بکنند اولین قرار ملاقات حضوری رابگیرند شیخ صادق لاریجانی همانند دیگر پرونده ها بدون حتی نیم نگاهی به آن بکند , سریعا حکم  اعدام او را امضاء و صادر کرده و فردا صبح اول وقت در همان میدان ولی عصر اورا به بالای دار میکشند و حالا خر بیار وباقالی بار کن....

خدا وکیلی حالا به من حق میدهید که نگران باشم  یا نه ؟
البته این آخوندها  هم تقصیری ندارند , شما فکر کنید در حکومت آقا امام زمان خود حضرت  به کسی مثل علم الهدی مسولیتی بیشتر از سیب زمینی پوست کندن در آشپز خانه میدهد ؟
یا احمد خاتمی لایق سمتی بغیر از لولوخو رخو ره شدن برای ترساندن و حرف شنیدن بچه های حضرت هست و میباشد ؟
یا حضرت که نیازی به احادیث و  روایات ندارند مکارم شیرازی به چه دردشان میخورد و کجا اورا بگذارند که بدرد بخورد ؟
یا حضرت وقت و حال و حوصله  این را ندارند که قرائتی بیاد و برایشان زبان بریزد  و خوشمزگی کند و جای دوست و دشمن را نشانشان  بدهد...
یا احمد جنتی را بجای عتیقه بالای تاقچه بگذارند یا به دیوار بکوبد ؟



مطمئن باشید که خود اینها بهتر از همه میدانند که بدرد هیچ کاری برای خدمت به آقا نمیخورند و بنابر عادت و غریزه چاره را در حذف ایشان میبینند ...

بنابر این من واقعا نگرانم و دعا میکنم که حضرت فعلا ظهور نکنند تا خدا اول یک فکری  به حال اینها بکند .//                        


هیچ نظری موجود نیست: