یکشنبه، مرداد ۱۹، ۱۳۹۳

اهمیت ندادن و شوخی با جان مردم با پیشرفت های علمی آقایان

اهمیت ندادن و شوخی با جان مردم با پیشرفت های علمی آقایان 



آیا به هر قیمتی که شده و حتی به قیمت جان مردم ,  باید جمهوری اسلامی زور بزند که خودش را  در زمره کشور های پیشرفته و دارای فناوری جا بزند و غالب بکند ؟

تا رهبر و دیگر مسئولینش این پیشرفت های دروغین و بی اساس را بجای پول نفت تحویل مردم بدهند و بر سرشان منت بگذارند؟
به یکی از این پیشرفت ها  که رهبر و دیگر پاچه خواارانش میگویند و ابلهان ارزشی هم آنرا باور کرده اند و کیف میکنند ,ولی امروز سبب فاجعه ای شد و جامعه را در بهت و شوک و اندوه فرو برد نگاهی کنیم .
                    هواپیمای ایران-١٤٠


هواپیمایی که صبح امروز فاجعه آفرید و در خیابانهای تهران و بر سر
مردم سقوط کرد، یک هواپیمای اوکراینی‌الاصل است که توسط شرکت هواپیماسازی هسا با نام ایران ۱۴۰ تولید شده است.

ایران 140، همان هواپیمای آنتونوف 140 اوکراینی است که توسط شرکت هواپیماسازی ایران (هسا)، تولید شده است. ماجرای ساخت این هواپیما به سال 1374 باز می‌گردد که در این سال یک قرارداد بین ایران و اوکراین امضا می‌شود که طبق آن، دولت کی‌اف متعهد می‌شود که در زمینه تولید هواپیمای آنتونوف 140 در شرکت هسا، با ایران همکاری کند.


این هواپیما با طول کلی هواپیما 22 متر، طول بال 24 متر، قادر است با بیشینه وزن برخاست 19 تُن، بیشینه سرعت در حدود 600 کیلومتر بر ساعت و سرعت حرکت 450 کیلومتر بر ساعت، در آب‌ و هوای گرم، خشک و مرطوب پرواز کند.

پس از انعقاد این قرارداد و با گذشته چند سال، اولین فروند از این هواپیما که نمونه مونتاژ شده آنتونوف اوکراینی بود،

(( توجه بفرمایید که به کار مونتاژ پیشرفت علمی و خودکفائی میگویند !!))

          

 می‌شود اما طبق قرار داد اولیه و پس از مونتاژ اولین فروند از این هواپیما و انتقال کامل فناوری ساخت این مدل از هواپیماها، نمونه‌های بعدی این هواپیما به دست متخصصان کشورمان و به صورت بومی تولید می‌شود.

(( ادا ها و گنده گوزی های مسولین مدیران برای خودنمائی و شیرینکاری , پس از ساخت یک فروند! بقیه بدست متخصصان خودمان و به صورت بومی ....!!))
 
 
با توجه به امکانات موجود در کشور و در همان گام اول، هسا کار ساخت 12 فروند از این هواپیماها را آغاز کرد ولی اندکی بعد، به دلیل مشکلات مالی، عدم استقبال شرکت‌های هواپیمایی داخلی و البته خلف وعده‌های طرف مقابل، کار تولید این هواپیماها در اصفهان با مشکل مواجه شد ولی در عین حال، هسا توانست چندین فروند (طبق اطلاعات منتشره 9 فروند) از این هواپیماها را تولید کند. (( توانست ؟؟؟  ))
(( چه مقدار سرمایه و مبلغی ؟ چرا خلف وعده ؟ چرا قبل از استقبال از آن هزینه کردند ؟ و هزاران چرای دیگر ...))

اولین فروند از این هواپیماهای ساخته شده در کشور، در سال 2000 میلادی اولین تست پروازی خود را انجام و دو سال بعد و در سال 2002 میلادی رسما رونمایی می‌شود تا ایران نیز رسما به جمع سازندگان این هواپیماها بپیوندد.اما ...
 یک نمونه از هواپیماهای ایران 140 در 27 بهمن 1387 در منطقه شاهین شهر اصفهان سقوط کرد. در آن حادثه، یک استاد خلبان در حال آموزش چهار خلبان و در قالب دوره آموزشی تایپ (نوع) هواپیما بود که با سقوط هواپیما، استاد و 4 شاگردش در دم کشته شدند.

     


(( توجه کنید هواپیمائی که خلبان استاد و آموزش دهنده آن به همراه چهار کار آموز ش کشته شدند را وارد خط مسافر بری میکنند و به آن اجازه پرواز میدهند ؟؟))

و به گفته یکی از نمایندگان مجلس این هواپیما در پرواز آزمایشی خودش هم سقوط کرد و جواب مثبت نگرفت .

این یکی از نمونه های پیشرفت های علمی و جهش های علمی هست که رهبر میگوید و بقیه هم مثل الاغ کیف میکنند و از آن با آب و تاب حرف میزنند و میگویند ...

بدبخت مردم که موش آزمایشگاهی این ابلهان شده اند


هیچ نظری موجود نیست: