شنبه، مرداد ۱۸، ۱۳۹۳

ناتوانی اسلام و ادعای بیهوده مسلمانان

              ناتوانی اسلام و ادعای بیهوده مسلمانان

          

در حالیکه هر روز از رسانه ها و در جراید عده ای حرف مفت زن پر مدعا در باره قدرت اسلام و مسلمانان میگویند و مینویسند و در عالم رویا و در مالیخولیای خودشان فکر میکنند که  ابر قدرت ها را به زانو در آوردند و آنها با اشک و ناله  و زاری به پای مسلمانان افتادند و تقاضای عفو میکنند !

واسلام عزیز با قدرت هر چه تمام تر مشغول فتح جهان است و دیگر استکبار جهانی تاب مقابله و توان ایستادن در مقابل اسلام و مسلمانان را ندارد...,

ما شاهد آن هستیم که جهان اسلام حتی نمیتواند از پس یک گروهک دیوانه آدمکش که مشغول قتل عام برادران مسلمان آنها و کشتار زن و بچه های مسلمان هستند و به ناموس اسلامی آنها تجاوز میکنند و گروهی ناموس شان را پر پر میکنند و بر باد میدهند.............. ,

بر نیامدند هیچ کاری نتوانستند بکنند و آخر دست به دامن همان استکبار جهانی شدند تا آنها و زنان و کودکان بیگناه را از چنگال یک مشت دیوانه که دست بر قضا آنها هم ادعای مسلمانی میکنند و خلافت اسلامی به راه انداخته است نجات بدهد !!

واقعا ننگی بالاتر از این برای مسلمانان و کشورهای اسلامی هست که آخر عراق مسلمان دست به دامن آمریکای مستکبر مسیحی بشود و آنها هم از سر دلسوزی و ترحم جنگنده های خودشان را بفرستند تا پایگاه ها و انبار تسلیحات  و موا ضع داعشی ها را بمباران کند و از بین ببرد تا مسلمانان را از دست مسلمانان نجات بدهد!

  

ای ننگ بر همه شما ...

ببینید این برادران مسلمان و کشورهای دوست و همسایه  عراق چه توقعاتی داشتند و چه  پیشنهاداتی در ازای کمک کردن به دولت مفلوک عراق دادند که آن بیچاره ها همان بهتر دیدند که دست بدامن آمریکائی ها بشوند و از آنها التماس و خواهش بکنند!!

که واقعا جای شرمساری دارد و اگر مسلمانی یک جو غیرت داشته باید برود و از خجالت سرش بر زمین بگذارد و بمیرد...

و یا باید قبول کنیم که همین مسلمانان و حکومت های اسلامی در خفا با داعشی ها هستند و از آنها حمایت میکنند و در جنایات و کشتار زن و بچه های مردم عراق با آنها همکاری میکنند و بخاطر همین  هست که هیچ اقدامی بر علیه آنها نکردند و انجام ندادند !

 

که اینجا هم فقط باید بگوئیم که خاک عالم بر سرتان ...

لذا خواهشمندم که برادران ارزشی و مدعی مسلمانی در اینجا و در هر کجای دیگر دمشان را روی قولشان بگذارند و دهانشان را ببندند و چند وقتی آفتابی نشوند و پست نگذارند تا آبها از آسیاب بیفتد و شاید ما هم به مرور زمان و گذشت ایام این ننگ شما از  یادمان رفت و فراموش کردیم و دیگر این ننگ را به رویتان نیاوردیم !! 

از دوستان عزیز خواهش میکنم که این نوشته را به هر طریقی که برایشان مقدور هست و میتوانند (( شفاهی , کتبی , با نامه و تلگراف یا ایمیل ویا با  شیر کردن و فرستادن  SMS  و پیامک  )) به رویت و نظر برادران مدعی مسلمانی و ارزشی برسانند تا فردا هیچکدام ادعا نکنند که : نه , ما ندیدیم و نخواندیم و کی و کجا .......؟؟!

هیچ نظری موجود نیست: