پنجشنبه، مرداد ۳۰، ۱۳۹۳

هزار آفرین و صد رحمت به فهم و شعور جکی چان

              هزار آفرین و صد رحمت به فهم و شعور جکی چان
  


آقای جکی چان بخاطر خطا و دستگیری آقازاده خودش (( لیسی چان )) از مردم هنگ کنگ و تمام طرفدارانش در سرتاسر جهان معذرت خواهی کرد .

آقا و آقازاده جکی چان مسلمان و آیتالله و حجت الاسلام والمسلمین و شیخ و روحانی نیستند و هنوز به دین اسلام و مبادی آن مفتخر نشدند!

 و هیچ ادعائی هم ندارند و خودشان را فرستاده ویا جانشین خدا و ناجی و هدایت کننده مردم به بهشت هم نمیدانند !!

در هیچ ارگان و حزب و مجمع و سازمان دولتی هم منصبی ندارند و حقوقی هم از صدقه سر مردم و از بیت المال به آنها پرداخت نمیشود.

ولی انقدر فهم و شعور دارند که اگر خطائی از خودشان یا آقا زاده هایشان  سرزد و اشتباهی کردند , با صداقت و شهامت تمام در مقابل دوربین از مردم و طرفدارانشان عذر خواهی کنند .

و با این کار را نه تنها خوار وکوچک نشدند , بلکه همه اینکار پسندیده و انسانی را از بزرگی و بزرگواری و نفس سلیم و طینت پاک آنها میدانند و بحساب می آورند .

تازه جرم آقازاده ی آقای جکی چان فقط حمل چند گرم ماری جوانا بوده , نه ٤٠٠ پرونده  به جرم  تاراج و غارت و رشوه خواری در فروش سرمایه های ملی کشور و حق مردم کشور خودشان  ...!
 
منبع خبر :

http://www.tabnak.ir/fa/news/427734/عذرخواهی-جکی-چان-از-مردم-برای-تخلف-پسر

۱ نظر:

karma گفت...

بیوگرافی جکی جان
جکی چان (Jackie Chan) یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین بازیگران هنرهای رزمی و فیلم‌های اکشن است. او در تاریخ 7 آوریل 1954 در هنگ کنگ به دنیا آمد. جکی چان علاوه بر بازیگری، کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده و خواننده هم است.

وی با شیوه منحصر به فرد خود در اجرای صحنه‌های اکشن و استفاده از ترکیبی از هنرهای رزمی و استانت استعداد خود را به رخ می‌کشد. او بیش از 150 فیلم در دوران حرفه‌ای خود ساخته و در آنها با مهارت‌های فوق‌العاده در فنون رزمی، کمدی و استانت ابداعی خود مورد تحسین و تمجید قرار گرفته است.

بعضی از آثار معروف جکی چان شامل "پلیس نیویورک"، "پروژه اژدها"، "زمین لرزه"، "شاولین سوکر"، "راش هور"، "تعقیب در تونل" و "کاراته کید" می‌باشند. او همچنین در فیلم‌های بین‌المللی نیز به شهرت رسیده است و جوایز بسیاری از جمله جایزه اسکار از طریق عملکردهای استثنایی خود در صنعت سینما را به دست آورده است.

علاوه بر بازیگری، جکی چان یک فعال برجسته در امور خیریه است و به بسیاری از علائق اجتماعی و محیط زیستی اهمیت می‌دهد. او یک نماینده فرقه سازمان ملل متحد در زمینه پیشگیری از ترافیک انسانی و فعالیت‌های مرتبط با آن است.

بیوگرافی جکی چان شامل تجربیات فردی، سفرها، موفقیت‌ها و چالش‌هایی که در زندگی حرفه‌ای و شخص

ی او رخ داده است. او یکی از پرطرفدارترین و شناخته‌شده‌ترین فرهنگ پاپ جهان است و همچنین یک آیکون سینمایی است که توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت سینما به دست آورد.