دوشنبه، مرداد ۲۰، ۱۳۹۳

توهین شرم آور سایت پارسینه به آئین و زنان زردشتی

 توهین شرم آور سایت پارسینه به آئین و زنان زردشتی  
  

سایت پارسینه در خبری فرقه ایزیدی های عراق را  همان زردشتی معرفی کرده و با بیشرمی تمام خبر از توزیع ٤٠٠ زن زردشتی در میان آدمخواران  همدین خودشان  یعنی داعشی ها برای جهاد النکاح را منتشر نمود.

و تاکنون به اعتراض مکرر کاربران هیچ  وقعی  نگذارده   و به درخواست چندین باره آنها برای ویرایش تیتر نیز هیچ اقدامی نمیکند!!

[[  توزیع 400 زن زرتشتی برای «جهاد نکاح»!
 رسانه هاي عراقي در یک خبر فوری اعلام کردند که گروهک تروریستی - تکفیری «دولت اسرائيلي عراق و شام» موسوم به "داعش" 400 زن ايزيدي (زرتشتی) عراقی را که به اسارت درآورده اند را برای «جهاد نکاح»، مانند کالاي مصرفي بین جنگجويان تروریست توزیع کرد! ]]
http://www.parsine.com/fa/news/194141

باید بدانیم که این سایت بدون اعلام منبع خبر و فقط با نوشتن (( رسانه های  عراق )) نمیتواند از بهانه نقل قول ونقل به مضمون استفاده کند .

پیداست که برادران مسلمان و شیعه پارسینه ای بخاطر کمرنگ کردن ننگ تجاوز و به کنیزی بردن زنان و دختران همدینان و هم مذهبان  خود   سرپوش گذاشتن بر بیتفاوتی و نظاره کردن ,  دست به این اقدام زده است .

و از سوزش و درد تجاوز آدمخواران داعشی به زنان هم مذهب خود با زدن این بهتان ها و افتراء ها  و نشر این دروغ ها میخواهد از درد و سوزش بیغیرتی خودشان بکاهند!!

ولی بیخبر هستند که دیگر داغ این ننگ بر پیشانی آنها نشسته و کوس بیغیرتی و رسوائی  آنهاست که بر سر هر کوی و برزن میزنند...

 برادران بیغیرت پارسینه , حقارت ها و عقده های خود را با نشر این دروغ ها  و بدنام کردن زنان دیگر کیش ها و آئین ها تسکین ندهید.....

 بروید کلاه خودتان را بالاتر بگذارید ....

    

   

    

هیچ نظری موجود نیست: