سه‌شنبه، مرداد ۲۸، ۱۳۹۳

درخواست حکم اعدام مهدی هاشمی رفسنجانی توسط حمید رسائی

درخواست حکم اعدام مهدی هاشمی رفسنجانی توسط حمید رسائی

     

آخوند حمید رسائی یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس با اشاره به سنگین تر بودن جرائم پرونده مهدی هاشمی نسبت به پرونده امیر منصور آریا که چندی پیش اعدام شد , خواستار  برخورد شجاعانه قوه قضائیه (( صدور حکم اعدام ))  درمورد پرونده مهدی هاشمی رفسنجانی شد .

هرچند که این حمید رسائی عقل درست حسابی ندارد و مزخرف هم زیاد میگوید ولی در اینمورد کاملا حق بجانب او هست و حرف درستی زده  و راست میگوید.

چه ایرادی دارد اگر مهدی رفسنجانی را اعدام کنند ؟

قوه قضائیه که اینهمه باگناه و بیگناه را اعدام کرده  , این هم روش !

اصلا اگر دوست دارید و طناب و چوبه دار زیادی هم داشتید , میخواهید پدرش را هم اعدام  کنید و دار بزنید...

  

شاید اوایل برخی کمی هارت و پورت کنند ولی مطمئن باشد هیچ اتفاقی نمی افتد و نظام مقدس سر و مر و گنده سر جایش برقرار میماند و آب هم از آب تکان نمیخورد .

تازه میدانید با اعدام آنها چقدر فرصت شغلی و بستر مناسب برای کار و رانت خوری برای دیگر آقا زاده ها فراهم میشود ؟

این بهترین موقعیت و فرصت برای قوه قضائیه هست تا استقلال و عدالت و قدرت خودش را به مردم و جهانیان نشان بدهد و با این کار مشت محکمی به دهان یاوه گویانی که معتقدند قوه قضائیه جناحی عمل میکند و خایه برخورد با دانه درشت ها را ندارد , بکوبد و صلابت و اقتدار خودش را هم نشان بدهد .

ما هم هیچ مخالفتی با صدور و اجرای احکام  مقدس اسلام عزیز در مورد آنها نداریم و خیالتان از جانب ما هم راحت باشد و متعهد میشویم که نسبت به صدور این حکم هیچگونه انتقادی نکنیم  و حرفی نزنیم و  آن را جز قسمت و مشیت الهی تصور کنیم و بدانیم.

فقط خواهش میکنیم که اگر برایتام مقدور بود اجرای مراسم حکم اعدام آنها در ملاء عام و در حدود ساعت هشت و نه صبح یک روز تعطیل آفتابی باشد تا ما وقت برای خریدن تخمه آفتابگردان بوداده و لواشک و تمبر هندی را داشته باشیم .

                                                             من الله التوفیق

[[ تذکر : از ریاست محترم قوه قضائیه تقاضا داریم که اگر صدور حکم اعدام برای مهدی هاشمی رفسنجانی بدلیل اقتدار پدرش و مصالح نظام  مقدور نبود و ممکن نشد , لطفا این حمید رسائی را که نه پدرش قدرتی دارد و نه عقل و شکل و قیافه درست و حسابی دارد را اعدام کنید تا دیگر از این حرفهای نامربوط و مفت نزند و حواس ما را پرت نکند و خدائی اعدام این رسائی  برای تقویت روحیه و سرگرم کردن امت همیشه در صحنه جالب و خودش  سوژه خوب و تپل مپلی هست. موفق باشید ]]
    
        

          

هیچ نظری موجود نیست: