پنجشنبه، مرداد ۱۶، ۱۳۹۳

خالق ما و خالق آقای علی مطهری

                   خالق ما و خالق آقای علی مطهری

    

اینطور که از حرفهای علی مطهری در مورد حمایت از تفکیک جنسیتی در شهرداری (( البته بیشتر از شخص محمد باقر قالیباف شهردارتهران  ))  بر می آید و شواهد و قرائن  نشان میدهد , بدون شک باید خالق ما با خالق آقای مطهری فرق کند و یکی نباشد !

ایشان در نامه ای که نوشتند گفته است  :

[[ سخن،‌ درست در همین جاست. خالق ما انسانها که به سرکشی غریزه جنسی خوب توجه دارد و خواهان نیل انسانها به سعادت خودشان است و ما را از خودمان بهتر می‌شناسد، دستور داده است که حتی‌المقدور از اختلاط بپرهیزید، و اگر به زعم مخالفان، با این حکم کرامت انسانی ما انسانها مخدوش و به ما توهین شده است، ریشه این امر را باید در خلقت خود و حکمت خالق جستجو کرد.]]

توجه کنید و در این امر دقت لازم را مبذول بفرمایید که خالق ایشان که خالق سرکشی غریزه جنسی در همان مخلوق خودشان نیز میباشند و شخص خودش چنین غریزه جنسی سرکشی را در نهاد مخلوقش نصب و تعبیه فرمودند و خیلی خوب هم به آن توجه دارند و چهار چشمی هم آنرا میپایند , برای سعادت مخلوقش دستور داده که تا آنجائی که میتوانند مخلوقات نرش  با مخلوقات ماده اش مخلوط نشوند و ایجاد اختلاط نکنند تا پیوند زنان و شوهران مستحکم تر و نهاد خانواده ها هم استوار تر بگردد !

و اینجاست که ما باید به ایشان بگوئیم :

آقای علی مطهری , عجب خالق خری دارید شما ...!

واقعا خالق به این بیشعوری  و نفهمی نوبر است والله !

کدام خالق الاغی که طالب سعادت مخلوق خودش هست در وجود همان مخلوق خودش یک غریزه سرکش و ناآرام و بوالهوس میگذارد و قرار میدهد ؟

که اگر خالقی واقعا خواهان سعادت مخلوقش باشد که دیگر به او یک غریزه سرکش اعطا نمیکند , بلکه به او یک غریزه رام و حرف شنو و مطیع  میدهد که مخلوقش دچار دردسر نشود !!

کدام خالق ابله ای میتواند دستور بدهد که مخلوقات زنان و مردانش با لباس کامل و در محیط کاری و در وقت اداری و مراجعه ارباب رجوع نباید با هم در یک اتاق بنشینند  و کار کنند چون << احتمال >> اینکه فکرهای بد بد بکنند وجود دارد , ولی در مراسم حج همان مخلوقات , کون برهنه و فقط با دو سه تکه پارچه بجای لباس همچون گله گوسپندان با هم مختلط باشند و همچو کرم در هم بلولند ؟

کدام خالق نادان و بی عرضه ای هست که خودش برای گندی که در خلقتش زده راهکاری نداشته باشد و نتواند کاری بکند و بعد افسار خودش و خلقتش را به دست جانور جاهلی همچو محمد باقر قالیباف بسپارد تا او بجایش راهکار از خودش در کند و تصمیم به تفکیک جنسیتی بگیرد و آنرا اجرا کند ؟

کدام خالق دیوانه ای که فقط بنابر بر فرض و گمان اینکه شاید اگر دو مخلوقش با هم در اتاقی همکار باشند و بنشینند ممکن هست که کار بدی بکنند و یا شاید هم نکنند , ولی بنابر همین خیال دستور جداسازی و تفکیک آنها را اداره ای مانند شهردای بدهد و کلی وقت و هزینه صرف کنند و کار مردم را لنگ بگذارند و نظم اداره را بهم بریزند و هزار حرف و حدیث دربیاورد و به مشکلات ناشی از این دستور هم فکر نکند و  این کار را بهترین راهکار موجود بداند ؟

آقای علی مطهری پسر نویسنده کتاب مسئله حجاب , اگر خالق شما این هست و میزان فهم و شعورش این باشد و مدیرانی مانند تو و قالیباف برایش تصمیم بگیرند , بدون شک باید بدانیم و مطمئن باشیم که ؛

این خالق شما یا در حکمتش ریده  یا در خلقت شما...!
 
 
                      

هیچ نظری موجود نیست: