جمعه، مرداد ۳۱، ۱۳۹۳

کرامات امام جعفر صادق و معجزات دیوید کاپرفیلد ( ع )

کرامات امام جعفر صادق و معجزات  دیوید کاپرفیلد ( ع )
    

سایت الف درمورد کرامات امام صادق مطالبی نوشته که آدم را یاد چشم بندی های دیوید کاپرفیلد می اندازد و بسیار به آنها شبیه است و ما ماندیم که دیوید کاپرفیلد این کرامات را از امام جعفر آموخته یا نویسنده مطلب جنس قاطی دار کشیده و  دیوید کاپرفیلد را با امام صادق اشتباه گرفته ...!!

البته میدانیم که چندین بار پیامبر و امامان منکر هرگونه معجزه و کرامتی از خودشان شدند و چندین مرتبه گفتند که ما هم همانند شما یک انسان عادی هستیم و با شما هیچ تفاوتی نداریم الا در بار مسئولیت رسالت و گفتن این خزعبلات و چرندیات برای سرگرمی مسلمین و جایگزینی امامان بجای  سوپرمن و آیرون من و مرد عنکبوتی  آمریکائی ها در ذهن کودکان مسلمان است وگرنه هیچ انسان مسلمان و با ایمان و عاقل و بالغ و با شعوری چنین چیزهائی را باور نمیکند.

 ۱۹. از جمله به نقل از هشام بن احمر، مى گويد: امام صادق(ع) نامه اى نوشته بود تا چيزهايى را كه لازم داشتند خريدارى كنم و من همين كه نامه را خواندم، آن را پاره كردم و لوازم را خريدم، قطعات نامه را ميان صندوقچه نهادم و با خود گفتم آن را براى تبرّك نگه مى دارم. مى گويد: خدمت امام(ع) رفتم، فرمود: هشام ! لوازم را خريدى؟ عرض كردم : آرى ، فرمود: نامه را پاره كردى؟ عرض كردم : آن را ميان صندوقچه گذاشتم و بر آن قفل زدم و قصد تبرّك دارم و اين هم كليدش كه به كمربندم بسته ام. مى گويد: امام(ع) گوشه جا نمازش را بلند كرد و نامه را از آنجا برداشت و به سمت من انداخت و فرمود: آن را پاره كن ، پس من پاره كردم و برگشتم آمدم صندوقچه را باز كردم چيزى داخل آن نيافتم.(۲۷)

م. خ : http://alef.ir/vdca0anui49ne01.k5k4.html?23877

 کدام الاغی بغیر از هشام بن احمر نامه را برای تبرک پاره میکند و نگه میدارد ؟
خب اصل نامه و سالم آنکه بیشتر بدرد تبرک میخورد , چه مرضی دآشت  که آنرا پاره کند  !!
همین کار را هم دیوید کاپرفیلد با پول و دستمال و برگ پاسور هم کرد ولی آنقدر ادب داشت  که آنرا پرت نکند و بدست فرد مورد نظرش بدهد !!

               

  با گروهى خدمت امام صادق(ع) بوديم ، من از اين فرموده خدا، به ابراهيم : «خذ اربعة من الطير فصوهنّ اليك» پرسيدم كه آيا چهار پرنده از جنسهاى مختلف بودند يا از يك جنس ؟ فرمود: ايا مايليد كه نظير آن رويداد را به شما نشان دهم ؟ گفتم : آرى ، فرمود: اى طاووس ! ناگاه طاووسى به حضور امام پرواز كرد. فرمود: اى كلاغ ! ناگاه كلاغى در حضور امام مشاهده كرديم. فرمود: اى باز! ناگاه بازى مقابل حضرت حاضر شد. سپس فرمود: اى كبوتر! ناگاه كبوترى جلو حضرت قرار گرفت.آنگاه دستور داد همه را سر ببرند و قطعه قطعه كرده و پرهايشان را بكنند و درهم مخلوط كند، سرانجام دست برد و سر طاووسى را برداشت، فرمود: اى طاووس! ديديم گوشت، استخوان و پرهايش را از پيكر درهم آميخته پرندگان جدا شد و به سر طاووس چسبيد و زنده شد. آنگاه كلاغ را صدا زد، زنده شد و باز و كبوتر را صدا زد، همچنين به پا خاستند و همگى زنده شدند و در مقابل آن حضرت ايستادند.(۳۲)

م .خ : http://alef.ir/vdca0anui49ne01.k5k4.html?238776

البته کار دیوید کاپرفیلد خیلی جالبتر بود , او یک ماهی دودی خشک شده در میان دستانش انقدر تکان داد و به آن فوت کرد  تا ماهی زنده شد و درون آب انداخت و شنا میکرد !

ولی دیوید مثل جعفر حیوانات بدبخت را زجرکش نمیکرد و نمیکشت بلکه با مهربانی  خرگوشی را داخل قفسی انداخت و یک پارچه بر روی آن کشید و یک آیه الکرسی دوبله خواند و فوت کرد و  پارچه را برداشت جای خرگوش یک ببر گنده و درسته و زنده از قفس بیرون آمد و به اذن خدا در جلوی پای دیوید کاپرفیلد ( ع ) زانو زد و نشست.!!

                

 یکی از یاران امام صادق(ع) گفته با ایشان به سفر حج رفتم در بين راه زير درخت خرماى خشكى نشسته بوديم. فرمود: اى نخل ما را از آنچه خداوند به عنوان روزى بندگانش در تو قرار داده است، بخوران! ديدم نخل پر از خرما شد و به طرف امام خم شد.

یکروز یکشنبه که بعد از خرید در خانه نشسته بودم در تلویزیون دیوید کاپرفیلد سلام الله علیه را دیدم که  یک پوستر مک دونالد که عکس همبرگر ها در آن بود را لوله کرد سپس  دیوید بن کاپرفیلد یک آیه الکرسی نبود یا آیه البخاری بود یا  آیه السماوری خواند و به پوستر فوت کرد و  یک همبرگر واقعی از درون آن درآورد و در حالیکه من الله و اکبر میگفتم و بر سرم میزدم  ایشان پوستر را باز کرد و جای همان همبرگر در پوستر خالی بود و هنوز از کف این در نیامده بودیم که حضرت دوباره پوستر را لوله کرد و از همبرگر یک گاز بزرگی زد و یک قل هو والله خواند و همبرگر را داخل پوستر لوله شده کرد و چند تکان داد و وقتی پوستر را باز کرد عکس همبرگر به سر جایش برگشته بود و وقتی دوربین کلوز آپ کرد همه الله و اکبر گفتند و چند نفر هم بیهوش شدند ,عکس  عکس یک همبرگر گاز زده بود.!!!

خدائی این دیوید کاپرفیلد از همه امامان کرامات و معجزات بیشتری دارد و و معجزات بیشتری میکند انهم نه برای یک مشت عرب گدا گشنه دهاتی بیابانگرد که بیشترشان هم چشمانشان تابه تا و لوچ است بلکه در مقابل افرادی که هرکدام برای خودشان گرگی هستند و آنقدر مار خوردند که افعی شدند و در مقابل صدها دوربین و عکاس ...ولی چون آدم خوبی هست ادعای پیامبری و امامت نمیکند و سعی نمیکند که مردم را گول بزند و برای خودش دمبک و دستک درست کند!!

آیا  فکر میکنید اگر دیوید کاپرفیلد  ١٤٠٠ سال پیش در کوفه بود  حتی یکنفر هم سراغ امام جعفر میرفت تا  یک حالی از او بپرسد ؟

                  

هیچ نظری موجود نیست: