چهارشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۹۳

نظامی که حیثیت آن به حجاب زنان گره خورده است !

نظامی که حیثیت آن به حجاب زنان گره خورده است !


 
[[ نظامی که زد و خورد زنانش برای چند کیلو برنج و چند عدد تخم مرغ در صف سبد کالا بی آبروئی و بی حیثیتی نیست , اما باز بودن چند دکمه مانتو برای او بی حیثیتی میباشد ! ]]

معمولا آبرو و حیثیت یک نظام و حکومت به کارکرد و پاکی مدیران و مشروعیت و مقبولیت و میزان خدماتش به مردم بستگی دارد و گره خورده است و سطح رفاه و آسایش مردم و قدرت خرید و قوی بودن پول ملی در سطح بین المللی در دوران هر نظام و حکومتی سرمایه و اعتبار و حیثیت آن نظام محسوب میگردد.

اما به گفته  مرتضی مقتدایی، نایب رئیس جامعه مدرسین آبرو و حیثیت نظام جمهوری اسلامی به حجاب زنان گره خورده و بستگی دارد !

[[ این روحانی محافظه‌کار اضافه کرده اگر نماد حجاب «تخطئه» شود «چگونه می‌توان ادعا کرد که این نظام اسلامی است در حالی که نماد غیر اسلامی دارد؟» مقتدایی به همین خاطر گفته «مسئله عفاف و حجاب بسیار مهم است و به نوعی با حیثیت نظام جمهوری اسلامی نیز گره خورده است.»]]

شما توجه کنید و دقت بفرمائید که :

مثلا باز بودن چند دکمه مانتوی هر زنی میتواند نظام جمهوری اسلامی کاملا بی آبرو کند !

یا عقب رفتن روسری یک دختر و پیدا شدن چند تار موی او میتواند نظام جمهوری اسلامی را در سازمان ملل سرافکنده و شرمنده کند!

یا پوشیدن مانتوهای بی دکمه میتواند چنان دامن عصمت  نظام را لکه دار کند که از خجالت نتواند در منطقه سر بلند کند !

یا پوشیدن مانتو های تنگ چسبان میتواند نظام را را در سر و همسایه چنان بی حیثیت کند و آبروی نظام را ببرد که مجبور به اسباب کشی و ترک آن کشور شود !!

یا  آنچنان بی حجابی به اسافل نظام فشار وارد کند که نیروهای مسلح یک نظام که باید حافظ جان و مال و آب و خاک یک کشور و مردمش باشد را مجبور به اعلام آمادگی در برخورد با مردم خودش بکند و بر روی آنها تیغ بکشد و ملت را تهدید بکند .

که این خودش برای هر نظامی که بوئی از شرف و حیثیت برده بدترین آبرو ریزی و بی شرفی و بی حیثیتی میباشد ...

این صحنه ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی سبب افتخار و باعث
آبرو  و کسب حیثیت است ؛


 

 
 

هیچ نظری موجود نیست: