شنبه، تیر ۱۴، ۱۳۹۳

اگر اختلاس سه هزار میلیاردی در کشور دیگری اتفاق می افتاد چه میشد ؟

 اگر اختلاس سه هزار میلیاردی در کشور دیگری اتفاق می افتاد چه میشد ؟



فرض کنید که این اختلاس سه هزار میلیاری در کشور دیگری  اتفاق می افتاد , فکر میکنید چه بر سر آن دولت و رئیس دولت می آمد و آخر و عاقبتشان چه میشد  ؟

در آمریکا : آنقدر این خبر را CNN  و ABC و دیگر رسانه های آنجا  نشان میدادند و میگفتند و پخش میکردند که تمام مردم دنیا حداقل آنرا ٢٠٠ بار ببینند , سنای امریکا بلافاصله اوباما را دادگاهی میکرد , و فرد اختلاس کننده در حین رفتن به دادگاه توسط یک فردی که سابقه روانی داشته کشته میشد و دموکراتها و جمهوری خواهان با هم ائتلاف میکردند تا بخاطر آن در نقطه ای از جهان جنگ جدیدی برپا کنند تا بتوانند سلاح بفروشند !

در انگلیس : فرد اختلاس کننده ناپدید میشد  و در هاله ای پر رمز و راز فرو میرفت  و بلافاصله پلیس اسکاتلند یارد در سرتا سر شهر لندن مستقر میشد و مجلس عوام ٢٤ ساعته باز بود و فعالیت میکرد   و حزب کارگر دو راهپیمائی آرام برپا میکرد , پرنس چارلز با زن جدیدش  خبر دندان در آوردن نوه خود را اعلام میکردند که  تا دو سه ماهی  تیتراول  اخبار و روزنامه ها ی انگلیس وجهان میشد . و پس از بیست سال که پرونده به بایگانی میرفت مشخص میشد که اصلا اختلاسی در کار نبوده و این کلک برای هزینه ندادن و همراهی نکردن امریکا در لشگر کشی جدید برای مبارزه با تروریسم به بهانه کسری بودجه بوده است ....!

در روسیه ؛  هنوز امریکا هیچ واکنشی نشان نداده , پوتین آنها را متهم به دخالت در امور داخلی روسیه میکرد و و اختلاس گر را  یکی از افراد نفوذی CIA  معرفی میکند و به همین خاطر فروش موشک های s -٣٠٠ را به ایران از سر میگیرد و یک گردان سرباز به مرز اوکراین میفرستد و اعلام میدارد که تا آخر از حکومت بشار اسد حمایت خواهد کرد . و در یک دادگاه غیر علنی اختلاس کننده را ] با چند مامور KGB  ]  تا ابد برای برف پارو کردن به اردوگاه های کار سیبری میفرستند.
 
در چین ؛ فرد اختلاس کننده و وزیر دارائی و وزیر کشور و رییس بانک مرکزی و رئیس  و کلیه کارمندان بانک مربوطه را در جا اعدام میکردند  , نخست وزیر را بلافاصله عزل   و او را مسئول نظافت قفس پاندا های باغ وحش پکن میکنند و این اختلاس را ناشی از اختلاف مرزی در محدوده دریائی مشترک با ژاپن اعلام میکنند و خواستار رفع تحریم ها ی اقتصادی , مخصوصا  تحریم صادرات دمپائی و سرنگ آلوده و جنس بنجل  به ایران میشدند و به تایوان هشدار میدادند  یک مانور دریائی  برپا میکردند !

در یونان  ؛ نصف این مبلغ هم اختلاس میکردند دولت و ملت و هیبت  و قدمتش هم سقوط میکرد ...!

درایتالیا ؛ اول برلونسکی را دستگیر میکردند , پلیس در یک طرح  ضربتی به مراکز مافیا حمله میکرد و دوتن از پدرخوانده های مافیا در تصادف کشته میشدند . وزیر دارائی و رئیس بانک با قیافه مبدل تحت حفاظت افراد خانواده دون کورلئونه از مرز خارج میشدند . مجلس کابینه را منحل و برای خوردن پیتزا وقت ناهار اعلام میکردند و نمایندگان مجلس ایتالیا با دوستان ایرانی خودشان تماس میگرفتند و نحوه پولشوئی و نرخ آنرا جویا میشدند , و روزنامه ها در مورد کلاه گیس و دوست دختر جدید برلونسکی مینوشتند! 
 
در سوئیس ؛ هر چقدر در کتب فرهنگ لغات و دیکشنری های خودشان  میگردند کلمه ای بنام اختلاس را پیدا نمیکنند و چون اختلاس با دزدی فرق دارد , اجبارا در نشریات مینویسند گم شده و شروع به نامه نگاری و تهیه صورتجلسه برای ارائه به اینترپل میکنند تا مراحل قانونی برای دستگیری و بازگشت مجرم را در مورد آن طی کنند ! و نخست وزیرشان را برای یک مصاحبه به تلویزیون دعوت میکنند .

در ژاپن ؛  مطمئنا خبر سقوط دولت از خبر اختلاس زودتر پخش میشود , رئیس بانک مرکزی و وزیر دارائی در دفترشان خودکشی میکنند , مجلس جلسات اضطراری میگذارد و خشتک نخست وزیر سابق را سرش میکشند و به او اعلام میکنند تا روشن شدن جریان فکر خودکشی هم نکند , خبرنگاران مجلس را محاصره میکنند , ردپای اختلاس کننده در فیلیپین مشاهده میشود , ولی قیمت دلار هیچ تغییری نمیکند و مردم هم همانجور بدون آنکه اظهار نظری بکنند , با اطمینان از اینکه هیچ تغییری در وضعیت شان بوجود نخواهد آمد به سر کارهای خود میروند!

در قبایل بدوی نامتمدن ؛ با تصمیم شورای ریش سفیدان و جادوگر قبیله اول از همه رئیس قبیله را به سیخ میکشیدند و جلوی آفتاب میگرفتند سپس رئیس بانک قبیله و فرد اختلاس کننده را در دیگ می انداختند و با آنها برای شام آبگوشت درست میکردند و میگشتند دوتا آدم حسابی پیدا میکردند و جای آنها سر کار میگذاشتند !



اما این اختلاس واقعا در ایران صورت گرفت و رئیس معظم قبیله گفت مطلب را کشش ندهید و رئیس دولت زمان اختلاس  راست راست  میگردد و با پول دزدی دانشگاه میسازد و در گوگل پلاس پست میگذارد , و متهم اصلی مال و اموال را به نام دخترش کرد  و پس از چند سال الفبا بازی کردن و با حروف اول نام متهمان جدول حل کردن , با همکاری قوه قضائیه و مجلس  و پسر رهبر و دوستان پشت پرده یکروز صبح به امت  غیور و شهید پرور اعلام میکنند که متهم ردیف اول اعدام کردیم و پرونده بسته شد و رفت پی کارش ..... 

         

هیچ نظری موجود نیست: