سه‌شنبه، تیر ۲۴، ۱۳۹۳

احیای حس خاله زنک بازی و فضولی و خبر چینی در مردم

احیای حس خاله زنک بازی و فضولی و خبر چینی در مردم





در حالیکه همگان بر ناپسند بودن فضولی و خاله زنک بازی ودخالت در زندگی خصوصی مردم آگاه هستند واینکار مورد نفرت عموم است و همه میدانند که این عمل جز حس بدبینی و نفرت حاصل دیگری ندارد...

 مسولین جمهوری اسلامی گام بلندی در احیای این اخلاق زشت در مردم برداشته و سعی در نهادینه کردن آن در جامعه دارند , حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم که چه عواقب شومی از اجرای این طرح گریبانگیر مردم خواهد شد و سبب چه درگیری ها و  نزاع های خیابانی خواهد گردید  ؟

[[  به گزارش پارسینه سایت سپاه تهران "بسیج پرس" نوشت:جلسه احیا امر به معروف و نهی از منکر با حضور مسئولین تشکل های مردمی امر به معروف منطقه 14 برگزار شد.




این جلسه پیرامون طرح مشارکت مردمی امر به معروف و نهی از منکر که در منطقه 14 تهران جهت بهبود حجاب و عفاف و جلوگیری از منکرات با مشارکت تشکل مردمی امر به معروف و نهی از منکر و نیروی انتظامی اجرا می شود شکل گرفت.


فعالیت های این مجموعه شناسایی مکان هایی که در بحث حجاب و عفاف نیاز به امر به معروف و نهی از منکر دارند...

 و معرفی آنها به نیروی انتظامی برای تذکر است که اگر پس از تذکر مورد برطرف شد، تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد، در غیر اینصورت برابر قوانین و مقررات برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

دو موضوع دیگری که هدف این طرح است خودروها و افراد هستند،

که در خصوص خودروها افرادی که کشف حجاب کرده اند شماره پلاک آنها در اختیار پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ قرار خواهد گرفت...

 و در خصوص خانم های بدحجاب توسط تشکل مردمی شناسایی و به پلیس های نسوان امنیت اخلاقی تهران گزارش داده می شود! ]]
 

 

هیچ نظری موجود نیست: