جمعه، تیر ۲۷، ۱۳۹۳

آیتالله احمد علم الهدی دیگر به مزخرف گوئی افتاده !

آیتالله احمد علم الهدی دیگر به مزخرف گوئی افتاده !
    

من نمیدانم ولی فکر میکنم که امامت جمعه ارث پدر کسی نیست و اگر کسی دیگر حرفی برای گفتن ندارد و به مزخرف گفتن و دروغگوئی افتاده باید اورا عوضش کنند و یکی دیگر را به جای او بگذارند.

 [[ البته اگر کسی دیگر مانده باشد !]]

آیتالله علم الهدی که هفته پیش چنان مهملاتی گفت و تاریخ را تحریف کرد و دروغ درباره کشتار مسجد گوهرشاد گفت انگار مطلب ما را نخوانده یا خوانده ولی نفهمیده که به سفارش های ما عمل نکرده و باز هم این هفته چیزهائی گفته که بوی کفر از آنها می آید و سبب فرافکنی مذهبی میشود .

او گفت :

 (( «اسلام بدون علی (ع) وجود خارجی پیدا نمی‌کرد»، تصریح کرد: اگر امیرالمومنین(ع) نبود، اسلام و امت اسلامی محقق نمی‌شد، چون بدون حضرت علی(ع)، با هر یورشی، ریشه‌ی اسلام زده می‌شد. ))

انگار ایشان اصلا خدا را قبول ندارند و به حساب نمی آورند !

 مگر نه آن هست که هر چه خواست خدا باشد و مشیت الهی باشد همان میشود ؟

و باز گفت :

(( در جنگ بدر 70 نفر از روسای قریش کشته شدند که 35 نفر از آنان بطور مستقیم توسط حضرت علی(ع) و 35 نفر دیگر با کمک حضرت علی(ع) به درک واصل شدند.
وی افزود: حضرت علی(ع) در جنگ احد با لشکر 3000 نفری دشمن روبرو شد و سپاه اسلام به پیروزی رسید، اگر در این جنگ، سپاه اسلام شکست می‌خورد، طومار اسلام برای همیشه جمع می‌شد. ))

مگر ایشان در جنگ بدر مسئول  سرشماری تعداد کشته ها بودند در کجای تاریخ اسلام آمده که در جنگ بدر ٧٠ نفر از روسای قریش فقط حضور داشتند که ٣٥ نفر از آنها را علی بکشد , ابوسفیان هم که شرفش پشت شتر هایش بود و نجنگید ,اصلا کل قریش هفتاد نفر بودند که ٧٠ نفر رئیس داشته باشد ؟

آیا علی فقط مقابل ٣٠٠٠ نفردشمن بود و بقیه آدم نیستند ؟

والله در فیلم که ما دیدیم آنتونی کوئین  یا همان حمزه عموی  پیامبر بهتر شمشیر میزد و آدم میکشت و در مبارزه تن به تن هم از علی  زودتر حریفش را کشت.

بله اگر خاله د..ل داشت دائی میشد ...  

و باز هم گفت :

(( در زمان نظام فاشیستی خلیفه‌ی سوم، مردم کودتا کردند تا با حضرت علی(ع) بیعت کنند اما از آن جایی که حضرت علی(ع) می‌دانست آنان در بیعت خود استوار نیستند، با آنان بیعت نمی‌کردند. از زمان شهادت حضرت محمد(ص) هر چه مصائب بر سر امت اسلام آمد به دلیل به کنار زدن حضرت علی(ع) بود. ))

منبع خبر :

http://www.isna.ir/fa/news/93042715777/مظلومیت-حضرت-علی-ع-بزرگترین-عامل-بصیرت-سیاسی

یعنی خلیفه سوم مسلمین عثمان یک فاشیست بوده ؟

بعد توقع دارید که اهل سنت با شما در هفته وحدت پپسی یا کوکاکولا باز کنند و بخورند ؟

حضرت محمد کجا شهید شد ؟

مگر مرض داری که دروغ میگوئی ؟

کجا پیامبر شهید شد ؟

پیامبر اسلام در سن ٦٣ سالگی مرد و به رحمت خدا رفت ,بعد تو میگوئی شهید شد ؟

فکر کردی که بنیاد شهید به او یا بازماندگانش مقرری میدهند و آنها را به سفر عتبات عالیه و سوریه میفرستند که میخواهی او را شهید جا بزنی ؟

آقا ایشان حالش خوش نیست تا ابوبکر را موسولینی و عمر را هیتلر نکرده و جبرئیل را مسئول  شکست جنگ احد نکرده و داد اهل سنت را درنیاورده و آل سعود را در ترور علی در کوفه مقصر ندانسته و ابن ملجم را برادر ناتنی شاهزاده بندر الفیصل ننموده وبر دشمنی ها دامن نزده و واقعه کربلا را کار رژیم صهیونستی و استکبار جهانی به سرکردگی امریکا اعلام نکرده و چوب لای چرخ مذاکرات و نشست ها نکرده او را ببرید و بخوابانید و ساکتش کنید.//   و من تبع العلم الهدی    

هیچ نظری موجود نیست: