دوشنبه، تیر ۳۰، ۱۳۹۳

دروس امام شناسی و حفظ آیات قرآن از مهر ماه امسال در برنامه درسی دانش آموزان

دروس امام شناسی و حفظ آیات قرآن از مهر ماه امسال در برنامه درسی دانش آموزان




در حالیکه دنیا کودکان و دانش آموزان خود را برای زندگی آینده و حفظ محیط زیست و جلوگیری از تخریب زمین و استفاده بهینه و تفکر در باره بازیافت محصولات آموزش میدهد و تربیت میکنند ,

آموزش پرورش جمهوری اسلامی طرح دروس شناختن کسانیکه ( امامان ! )  در ١٤٠٠ سال پیش زندگی میکردند و هیچ وجه اشتراکی با  انسانهای امروزی در گفتار و پوشاک و خوراک و ارتباطات و تکنولوژی امروزی نداشتند و ندارند را در برنامه درسی آنها جای داده و یکی از دروس تحصیلی آنها کرده و از مهر ماه امسال همین طرح ها را در مدارس اجرا میکند  !

واقعا فکرش را بکنید , بجای آموزش حفظ محیط زیست و استفاده درست از آب و خاک و نیالودن هوا و پاکیزه نگهداشتن طبیعت ,  کودکان مان را وادار میکنند که سوره گاو ( بقره ) و کارتنک (عنکبوت ) را حفظ کنند و در گوش معلمانشان که شکر خدا اکثرا آخوند هستند  یاسین بخوانند !!

و لابد سوالهای امتحانی آنها هم این است :

حضرت علی اصغر در روز عاشورا چجوری گریه میکرد؟

شستن ظرف غذا در خانه فاطمه زهرا بعهده چه کسی بود ؟

سه مزیت شستن انگور قبل از خوردن را از جانب امام رضا فقط نام ببرید .

امام نقی با چه وسیله ای به مدرسه میرفت و برمیگشت ؟

کدام سوره قرآن مشق شب امام حسن عسگری بود ؟

امام زمان زنگ ورزش را بیشتر دوست داشت یا زنگ حفظ آیات قرآن ؟

امام علی در مقطع دبیرستان به چه علتی ترک تحصیل کرد ؟

رنگ روپوش مدرسه حضرت زینب در دوم راهنمائی چه بود ؟

آیا حجاب در مدارس در زمان خدیجه زن پیامبر هم وجود داشت ؟

و سوالاتی از این قبیل ....

اما فاجعه اصلی :

[[ بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که روز ۲۰ آذر سال گذشته (۱۱ دسامبر ۲۰۱۳) میان “حوزه علمیه” استان تهران و اداره کل آموزش‌ و پرورش شهر تهران به امضا رسید، مدارس دولتی تهران، به مدت دو سال به “مدارس وابسته به حوزه” تبدیل شد‌ند و “مدیریت تربیتی” آن‌ها بر عهده یک “روحانی” قرار گرفت که به عنوان نماینده‌ی “حوزه” به صورت “ثابت” در مدارس پایتخت حضور خواهد داشت.



طبق این تفاهم‌نامه هم‌چنین وظیفه «حمایت و تامین نیازهای مالی و امکانات لازم به صورت ویژه» برای این “روحانی” بر عهده اداره کل آموزش‌ و پرورش تهران قرار گرفته است. ]]

و “سازمان معلمان ایران” نیز روز دوم دی ماه سال گذشته با صدور بیانیه‌ای خواهان لغو تفاهم‌نامه مزبور شد و از مسوولان وزارت آموزش و پرورش پرسید که «روحانیت با در اختیار داشتن حدود ۷۰ هزار مسجد و بیش از ۱۰ هزار امام‌زاده، پایگاه‌های نماز جمعه، کانال‌های صداوسیما و غیره چه نیازی به ورود مستقیم به مدارس دارد؟»

منبع خبر : 
 http://taghato.net/article/7455 



هیچ نظری موجود نیست: