پنجشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۹۳

بخوانید تا بدانید چرا نه غزه , نه لبنان , جانم فدای ایران ؟

بخوانید تا بدانید چرا نه غزه , نه لبنان , جانم فدای ایران ؟

 
آیا تابحال فکر کرده اید چرا دنیا با وجود کشته شدن زنان و کودکان و غیر نظامیان در غزه توسط ارتش اسرائیل در مقابل آن هیچ واکنشی نشان نمیدهند ودخالتی نمیکنند ؟

غزه با مساحت ٣٦٠ کیلومتر مربع منطقه ای هست که پس از ٢٠ سال اسراییلی ها طی توافقی آنرا با شهرک هائی که برای اقامت مهاجرین یهودی ساخته بودند  به اهالی آنجا واگذار کردند که بلافاصله  با سیل آوارگان فلسطینی برای سکونت ,  آنجا تبدیل به یکی از متراکم ترین مناطق از نظر جمعیت در جهان  شد که با مشکلات وسیع بهداشتی و خدماتی روبرو گردید.

و هنوز پول رایج در غزه دلار امریکا و شکیل اسراییلی میباشد و ٧٥ درصد از برق منطقه غزه هم توسط اسراییل تامین میشد و میشود.

(( فقط برای فلسطینی ها کاباره نساخت و رقاص نفرستاده ...!))

       

 محاصره غزه که از سال ۲۰۰۷ و در پی پیروزی حماس در انتخابات و شکست جنبش فتح و توافق امنیتی مصر و اسرائیل شروع شد.
  در سال ۲۰۰۸ درگیریهای پراکنده میان اسرائیل و حماس در سال ۲۰۰۸ تشدید شد. براساس توافقنامه‌ای که در ۱۹ ژوئن ۲۰۰۸ میلادی بین اسرائیل و حماس و ۱۲ گروه شبه نظامی با میانجی‌گری کشور مصر به امضا رسیده بود، حماس و نیروهای دفاعی اسرائیل متعهد شده بودند تا از دست‌زدن به عملیات مسلحانه علیه خاک یکدیگر خودداری کنند.

به این قسمت خوب دقت کنید :

[[  در طول شش ماه بعد از قبول توافقنامه، حماس و اسرائیل بارها یکدیگر را به نقض قرارداد متهم کردند. از طرفی اسرائیل پرتاب راکت به سمت خاک خود را نقض آتش‌بس در نظر گرفته و از طرف دیگر حماس ادامه محاصره اقتصادی و سوختی غزه توسط اسرائیل را نقض آتش‌بس عنوان کرد. اسرائیل لغو محاصره غزه را از شرایط آتش بس ندانسته و لغو آن را به پایان حملات موشکی حماس منوط دانست. حماس نیز علت پرتاب راکت به سمت اسرائیل را محاصره اقتصادی غزه اعلام کرده بود!! ]]

(( یعنی رو را برم ...زمین داده , شهرک داده , برق هم مجانی داده , و خواهش کرده که چون منطقه مسکونی هست عملیات نظامی از خاک آنجا بر علیه اسراییل نکنید ولی آقای اسماعیل هنیه  طرح سپر انسانی میدهد و توقع  دارد که اسراییل برق مفت بدهد تا آنها در روشنائی برق بتوانند راکت القدس و موشکهای قسام یه طرف اسراییل پرتاب کنند و آنها را بکشد !!))



[[  در پاسخ، اسرائیل هدف از محاصره غزه را پرتاب راکت به مناطق مسکونی اسرائیل و جلوگیری از قاچاق اسلحه به غزه اعلام کرد.[۱۵]

به گفته سخنگوی اهود اولمرت، بر اساس موافقتنامهٔ آتش‌بس، حماس نباید جنگ‌افزار وارد مناطق تحت کنترل خود کند ولی بگفته اسماعیل هنیه، رهبر حماس، اگر چه این درخواست در جریان مذاکرات آتش‌بس از طرف اسرائیل مطرح شده بود، ولی حماس آن را نپذیرفته ‌است !!]]

(( یعنی آقای اسراییل تو خودت را به خریت بزن و بگذار ما از شهرک ها و برق و امکانات شما استفاده کنیم و در پناه مردم اینجا هر وقت دلمان خواست شما را موشک باران کنیم و بکشیم و شما هم ما را محاصره نکنید تا اسلحه و تجهیزات ایرانی راحت بدست ما برسد ...!! ))

نماینده اسراییل در سازمان ملل هم اعلام کرد :  اسرائیل دیگر مجبور نیست از قوانین بین‌المللی ناظر به اداره مناطق اشغالی تبعیت کرده و خدمات عمومی مورد نیاز ساکنان غیرنظامی منطقه را تامین کند.. خلاص !!

و بدانید که : حماس از تابستان ۲۰۰۷ میلادی، کنترل نوار غزه را در دست دارد و مسئول جان شهروندان و امنیت آنجا هست ولی ...

*  اسماعیل هنیه رهبر حماس پس از شرکت در یک گرد هم آیی مردمی بصورت سپر انسانی برای جلوگیری از بمباران خانه یکی از اعضای کمیته مقاومت مردمی فلسطین در غزه، اعلام کرد !

حماس از گروهی از زنان فلسطینی خواسته بود که به مسجدی بروند که تحت محاصره نیروهای اسرائیلی بود و اعضای حماس درآن پناه گرفته بودند، اسرائیل این اقدام را استفاده از سپر انسانی خواند!!

** پس از اعدام صدام حسین، حماس و هواداران آن، این اعدام را محکوم کرده و برای او در شهرهای فلسطینی «خیمه عزا» به پا کردند!!!

*** یک مقام حماس در گفتگو با روزنامه تایمز لندن آموزش شبه نظامیان حماس در ایران و توسط سپاه پاسداران را تایید کرد و گفت : ایران مادر ما بوده و به ما اطلاعات و تجهیزات نظامی داده و به لحاظ مالی از ما حمایت می‌کند.!!!

و در کل :
حماس از سال‌ ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۱ بکمک حملات انتحاری[۳۳] و سلاح‌هایی همانند موشک زمین به زمین القسام مسئول کشتن ۴۴ نفر در اسرائیل شده‌است. [۳۴] و نیز اسراییل در پاسخ به پرتاب‌های راکت٬ با بمباران و حمله زمینی پاسخ داده‌است....[ ویکیپدیا ]

و لبنان و حسن نصرالله و چمدانها ی دلار هم که دیگر نیازی به توضیح ندارد ...

حالا این حق من نیست که فریاد بکشم :

نه غزه , نه لبنان , جانم فدای ایران ..

و روز قدس را روز نه غزه و نه لبنان بدانم ؟


هیچ نظری موجود نیست: