چهارشنبه، مرداد ۰۸، ۱۳۹۳

دیدگاه مسئولین نظام به مردم پس از ٣٥ سال از برقراری جمهوری اسلامی

دیدگاه مسئولین نظام به مردم  پس از ٣٥ سال از برقراری جمهوری اسلامی



بعد از شهرداری , دیوان عدالت اداری کشور نیز دست به تفکیک جنسیتی زد !

و خبر به همین سادگی نشر و پخش میگردد...

و در قرن بیست یکم سازمانها و نهاد های دولتی جمهوری اسلامی یکی پس از دیگری اقدام به جدا سازی نرها از مادینه ها میکنند!



  اما در پی این حرکت توهین آمیز و ابلهانه این سوال در ذهن آدم نقش میبندد که براستی این حکام و مسئولین و مدیران , مردم را از چه زاویه ای نگاه میکنند  و از چه دیدگاهی به مردم مینگرند و در تصور آنها مردم چه هستند
که چنین رفتاری با آنها دارند و میکنند ؟

برای آنکه به این سوال پاسخ دهیم لازم است که اول بدانیم این رفتار ( تفکیک جنسی ) در کجا و چرا و در مورد چه جاندارانی بکار میرود واجرا میشود؟

تا آنجا که اطلاعات و آگاهی من میرسد و قد میدهد , این روش فقط در مورد چهار پایانی همچون گوسپند و خوک و گاو و اسب و در طویله ها و اصطبل ها و مراکز نگهداری پرورش و دام و طیور اجرا میگردد و کاربرد دارد !

دامداران برای اصلاح نژادی دام ها و همچنین برای جلوگیری از آمیزش جنسی آزادانه چهارپایان که سبب بهدر رفتن نیرو و توان دام ها و لاغر شدن آنها میشود چنین تفکیکی را در طویله ها و اصطبل ها اجرا میکنند و چند سالی هست که در خوکدانی ها این تفکیک جنسیتی اجرا شده و تمام خوکهای ماده از طریق لقاح مصنوعی و یا با دستگاه باردار میگردند.

     

حال با اجرای چنین طرحی از جانب حکومت جمهوری اسلامی باید قبول کنیم و بپذیریم که مسئولان جمهوری اسلامی پس از ٣٥ سال از استقرار جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده اند که مردم ایران جانورانی هستند که اگر دو جنس مخالف آنها را به مدت چند دقیقه در اتاق و یا مکان خلوتی تنها بگذارند , آنها بلافاصله بر روی یکدیگر میپرند و مشغول جفتگیری میشوند...

و در آنجاست که قرآن خدا  غلط میشود واسلام عزیز بخطر میافتد و  خدا نعره میکشد و ١٢٤ هزار پیغمبر بر سرشان میزنند و ائمه اطهار از حال میروند و ملائک پیراهن میدرند و گریه میکنند و عرش خدا میلرزد و ظهور ناجی بشریت امام زمان به عقب میافتد و فقط مسولین جمهوری اسلامی هستند که باید پاسخگو باشند...!

از دوستان گرامی و عزیزی که این تفکر را توهین و اسائه ادب به ملت شریف ایران میدانند خواهش میکنم بفرمایند و بگویند که اگر چنین نیست و من اشتباه فکر میکنم , پس تفکیک جنسیتی در مورد چه جانورانی بکار میرود و مسئولین جمهوری اسلامی چرا این روش را در مورد مردم ایران بکار میبرند ؟

و آیا هیچ دلیل عقلانی برای این عمل احمقانه وجود دارد ؟؟


 


هیچ نظری موجود نیست: