جمعه، مرداد ۰۳، ۱۳۹۳

کدام طرف از کشته شدن زنان و کودکان سود میبرد ؟

کدام طرف از کشته شدن زنان و کودکان سود میبرد ؟

چرا باید کودکان و زنان در حملات کشته شوند؟



مگر نه آن هست که در صورت بروز جنگ اولویت و مهمترین کار پدران و مردان بردن زنان و کودکان به یک مکان دور از جنگ و مطمئن است ؟

مگر نه آنست که وظیفه مردان تامین امنیت جانی و دور کردن زنان و کودکان از منطقه خطر میباشد ؟

پس چرا باید از ٧٠٠ کشته حملات اخیر اسراییل به غزه  ٥٠٠ نفر آن  از زنان و کودکان باشند ؟

مگر گروه های مبارز , مدعی دفاع از  جان زنان و فرزندان و خانواده خود نیستند و تجربه های تلخی از بمباران  های قبلی ندارند , پس چرا گروه های مقاومت در جابجائی و بردن آنها به پناهگاه ها اهمال کرده و میکنند  و آنها را به امان خدا رها کرده اند که چنین مفت بمیرند و کشته شوند ؟؟

مگر در جنگ نان و حلوا خیرات میکنند که بچه ها و زنها در آن حضور دارند ؟

آیا کشته شدن کودکان نشان از بی توجهی والدین  نسبت به آنها نیست و یا نشانگر بی مبالاتی آنها در تهیه مکانی امن برای حفظ جان آنها نیست ؟


                    

یا در بدبینانه ترین حالت , این جنگ آنچنان کثیف و غیر انسانی هست که کودکان  ابزار بهره برداری تبلیغاتی شده اند و با قساوت تمام آنها را قربانی اهداف خودشان میکنند ...

اصلا  کدام طرف از کشته شدن زنان و کودکان سود میبرد ؟

مطمئنا  این کار بسود گروه مهاجم نمیباشد چرا که میدانند با اینکار خشم عمومی را بر انگیخته و نگاه جهانیان  نسبت به آنها تغییر میکند و خصمانه میشود و به آنها به چشم جنایتکار نگاه میکنند .

اما طرف مورد هجوم  هر استفاده ای از این مطلب میتواند بکند و خودش را مظلوم و در خطر نشان بدهد و با گرفتن عکس و فیلم از جنازه ها  و در معرض دید قرار دادنش احساسات دیگران را تحریک و از آن به سود خود استفاده کند .

           

که متاسفانه آمار بالای کشته شدگان زن و کودک نشانگر همین مطلب است  وگرنه هیچ دلیل عقلانی و منطقی  نداریم و کسی قبول نمیکند که این تعداد که میبایستی در اصل در پناهگاه ها باشند , و با توجه به اعلام زمان و وقت حمله و هشدار از طریق وسایل ارتباط جمعی از طرف متخاصم  و شلیک گلوله های هشدار دهنده  دهنده قبل از حمله  واقعی  نباید این تعداد زن و کودک کشته میشدند..... 

به عکس و نوشته زیر دقت کنید :


 .
ارتش اسرائیل در توییتر، تصویری را منتشر کرده و نوشته: «به سمت این هدف در غزه، گلوله‌ هشداردهنده شلیک کردیم. در مقابل، این شهروندان غیرنظامی به پشت بام شتافتند و بچه‌های‌شان را هم با خود آوردند.»
 ارتش اسرائیل پیش از بمباران اهداف خود، ابتدا گلوله‌های هشدار دهنده به سمت آن شلیک می‌کند تا شهروندان غیر نظامی از محل دور شوند. ارتش اسرائیل می‌گوید این کار را برای جلوگیری از کشته‌ شدن غیر نظامیان انجام می‌دهد .//  صفحه فیس بوک مهدی پرپنچی

   

هیچ نظری موجود نیست: