چهارشنبه، تیر ۲۵، ۱۳۹۳

بنازم به این همه درایت و تدبیر ...!

                    بنازم به این همه درایت و تدبیر ...!



گاهی اوقات چیزهائی میشنویم  و میخوانیم که جا دارد بجای شاخ درخت چنار بر سرمان در بیاید و بروید .

باور کنید اگر جوک بودکلی سبب خنده و انبساط خاطر میشد و یا اگراینکار را دولت خدمتگزار امام زمانی احمدی نژاد میکرد چندان باعث تعجب نبود و میشد از آن سرسرکی گذشت ...

ولی اینکار از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت تدبیر بعید است و از همسر رئیس جمهوربنفش کلید بدست و مبادی اخلاق و خرد نیز دور از انتظار میباشد !!

[[ همسران وزرای دولت یازدهم به همراه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شیرخوارگاه آمنه بازدید کردند، همسران مسئولان در این بازدید هر کدام یک تا سه کودک را تحت پوشش و حمایت قرار دادند.(( که درود میفرستیم بر آنها و کار نکشان را ارج مینهیم و تحسین میکنیم ولی ...))
همسر رئیس‌جمهور عهده دار ساختن  ۱۰ مهد کودک در روستاهای دورافتاده کشور شد !؟!؟!!

منبع خبر :

http://www.asriran.com/fa/news/346274/همسر-رئیس‌جمهور-عهده‌دار-ساخت-۱۰-مهدکودک-در-روستاهای-دورافتاده-شد


مهد کودک در روستاهای دور افتاده ؟!

                     


روستای دور افتاده به روستائی میگویند که از قافله پیشرفت و از دید دولتمردان و مسئولین و از بودجه و اعتبار بدور افتاده و هیچگونه رسیدگی به آن نشده , یعنی روستاهائی که فاقد آب لوله کشی و حمام و بیمارستان و مدرسه و برق و گاز لوله کشی هستند و افراد آن روستا در فقر و نداری حاصله از بیکاری بسر میبرندو زندگی میکنند .


آنوقت ما بیائیم و برای آنها مهد کودک بزنیم که مادران بیکار و بیسواد آن روستای دورافتاده بچه های خودشان را به آن بسپارند که دنبال کدام کارشان بروند به کدام شرکت و کارخانه برای کار کردن بروند ؟

مثل این میماند که برای مادران شاغل در کلان شهر ها کلاس دوشیدن گاو و طرز تهیه کشک بگذاری و بین آنها بذر حبوبات تقسیم کنیم !!

امیدوارم این بازدیدها از مراکز کودکان بی سرپرست ادامه پیدا کند و خانم صاحبه عربی همسر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور بجای این کار 
تدبیری در مورد کودکان کار و کودکان سر چهار راهی پایتخت اتخاذ کنند و بیاندیشند . معین باشید 

 

هیچ نظری موجود نیست: