شنبه، خرداد ۱۰، ۱۳۹۳

تکلیف من که نمیخوام برم بهشت چی هست و چی میشه ؟

تکلیف من که نمیخوام برم بهشت چی هست و چی میشه ؟
 

خیلی احمقانه و  خنده دار هست که مردم بدبخت فکر یه لقمه نون و گرفتاریهای زندگی شون در این دنیا هستند و آخوند ها دارن برای فرستادن یا نفرستادن آنها به بهشت تو سر و کله هم میزنند و مثل سگ و گربه به جون هم افتادند !

یکی شون که معلوم نیست تقاص کدام گناهش را داره پس میده که خدا زد پس گردنش و ندیده و نسنجیده شد رئیس جمهور تا گند و کثافت های احمدی نژاد را جمع بکنه چند وقت پیش یه حرف درست و حسابی تو عمرش زد و گفت :


آقایون من که الان دستم تو حساب و کتابه و مدیر اجرائی هستم و دارم کارها رو انجام میدم و چند سال هم رئیس کمسیون امنیت ملی نظام بودم بهتون بگم که نمیشه این مردم را به ضرب و زور چماق بفرستیم بهشت ....

 

البته ما نباید خیال کنیم که ایشون دلش به حال مردم سوخته و این حرف رو زده ...نه ,


نخیر ...

ایشون دیدند که با تحریم ها و وضعیت اقتصادی و کمبود بودجه و نرمش قهرمانانه و اختلاس های بی شرمانه و نفهمی افراد دولت و نمایندگان و جیب خالی این کار غیر ممکن و محال است که  چنین حرفی زد .

و لابد حساب کردند و دیدند که بودجه برای خرید چماق برای ٧٥ میلیون نفری که باید تو سرشون بزنند و به بهشت بفرستند را هم ندارند و مزدورهای بسیجی هم که تو زمان احمدی نژاد ابی زیر پوستشون رفته ,  نرخشون را بردند بالا و دیگه با چهارصد پونصد هزار تومن چماق و باتوم تو سر مردم نمیزنند !

   

 
آقا حالا چندتا از اون آخوندهای گاگول بی بصیرت نفهم گیر دادند به این بابا که تو چرا این حرفو زدی ؟

اونی که هنوز باباش نصفه و نیمه کلیمی  و جهود هست میگه : نشد بفرستیم بهشت , درهای جهنم را براشون باز میکنیم میکنیم !

اون یکی که هنوز تو گوریل یا آدم بودنش علما و حکما باهم اختلاف دارند میگه :

نزن این حرف هارو که اگر رهبر دستور بده میام عباتو و سرت میکشم , ها ....

اون یکی که اگه شغل آخوندی ور بیفته میشه جای پاپا نوئل مشغولش کنی و سر کارش بزاری , میگه :

ما مردم را باید به ضرب چوب و چماق و اشکنه هم که شده بفرستیم بهشت , نه یک کلام بیشتر و نه یک کلام کمتر......!

و بی بصیرت گاگول نگفت که اون دسته از مردم که بنظر ایشان بزغاله و گاو هستند هم باید بفرستند و برن بهشت یا نه ؟

حالا تکلیف من که چند سال پیش برای همشون بغیر از احمد خاتمی که ازش خوشم نمیاد میل زدم و استفتاء کردم که :


آقا جون من نمیخوام برم بهشت , چیکار کنم ؟ 

 و هیچکدوم هم جواب منو ندادند چی هست و چیکار باید بکنم ؟؟

 

هیچ نظری موجود نیست: