یکشنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۹۳

آیا ارزش ریال در زمان اختلاس و در حال حاضر یکسان است؟

آیا ارزش ریال در زمان اختلاس و در حال حاضر یکسان است؟


امروز مبلغ ٦٠ میلیارد تومان که جزای نقدی مه آفرید خسروی بود به حساب دولت واریز شد.

آیا باید این مبلغ را از سه هزار میلیارد تومان اختلاس شده کم کنیم و باقیمانده آنرا ٢٩٤٠ میلیارد تومان دیگر بدانیم و حساب کنیم ؟


آیا ٦٠ میلیار تومان فعلی با ٦٠ میلیارد تومان در زمان اختلاس دارای ارزشی یکسان است ؟

اگر به دلار حساب کنیم ,  ٦٠ میلیارد تومان در زمان اختلاس و دلار ١٠٠٠ تومانی ٦٠ میلیون دلار بود , در حالیکه ٦٠ میلیارد تومان فعلی با دلار ٣٠٠٠ تومانی فقط ٢٠ میلیون دلار میشود و اخلاف آن ٤٠ میلیون دلار برابر با ١٢٠ میلیارد تومان فعلی میباشد !

اما دیگر جای مطرح  کردن این سوالات و این حرفها و این اختلاف حسابها  نیست .

زیرا  دیگر دستمان به کسی و جائی بند نیست چون  متهم ردیف اول این اختلاس را بدون اطلاع قبلی و حتی بدون اطلاع دادن به زن و فرزندانش اعدام کردند !

که قال قضیه را بخوابانند  و پای برخی افراد که خیلی در نظام افراد و عدد هستند , دوباره به دادگاه و دادسرا و کلانتری باز نشود ...

حالا میتوان علت اصلی این اعدام فوری و پنهانی و غیر منتظره  و شتاب زده را حدس زد . 
 

و باید بدانیم که  از این پس هر مشکل و مسئله ای مانند همین کسری ٤٠ میلیون دلاری , بعلت نبودن متهم ردیف اول بطور اتوماتیک منتفی میباشد و غیر قابل پیگیری میباشد .

و دیگر حکومت موظف نیست که به هرایرادی حتی با دلیل موجه و هر پرسشی  را در این زمینه [[  تمام شده ( تمام کرده )]]  جواب بدهد و پاسخگو باشد !

و بسیار آسان میتواند جواب را واگذار به آن دنیا و روز قیامت و با حضور متهم ردیف اول یعنی  در محضر روح آقای خسروی بکند.


کسانیکه برای پاسخ گرفتن عجله دارند , جناب شیخ صادق لاریجانی فقط در راه رضای خدا و فی سبیل الله در خدمت ایشان هستند  و شرایط حضور و دیدار آنها  را با آقای مه آفرید در اسرع وقت آماده و اجرا میکنند .//


چه اعدام کرده باشند و چه نکرده باشند , مه آفرید خسروی مرد و دیگر نیست .


اما آیا اموال باقیمانده و اموال  مصادره شده  مه آفرید ٢٩٤٠ میلیارد تومان ارزش دارد؟

آیا مرگ وی جبران مبلغ ٢٩٤٠ میلیارد تومان باقیمانده از سه هزار میلیارد تومان اختلاس شده را خواهد کرد و افکار عمومی را اقناع و راضی میکند  ؟

     

هیچ نظری موجود نیست: