جمعه، اردیبهشت ۱۹، ۱۳۹۳

قابل توجه کلیه آخوندهای گوگل پلاس

            قابل توجه کلیه آخوندهای گوگل پلاس




"احترام مردم به روحانیت درعراق بسیار بیشتر ازایران است"
 
منبع خبر : http://www.parsine.com/fa/news/188511/احترام-مردم-به-روحانیت-در-عراق-بسیار-بیشتر-از-ایران-است

به کلیه آخوندها , طلبه ها و بچه آخوندهایی که در گوگل پلاس و در ایران و در هر نقطه جهان که میباشند و خواستار احترام و محبت و نوازش هستند و آنهائی که با کوچکترین انتقاد و پرسش گریه اشان در می آید و صفحه خود را بروی منتقدین میبندند و کامنت های آنها را در کمال ناجوانمردی و رذالت حذف میکنند و طاقت شنیدن یک حرف مخالف سلیقه خود را ندارند اعلام میکنم :

که اگر خواهان و خواستار احترام به خودشان میباشند میتوانند هر چه زودتر جور وپلاس خودشان را جمع کنند به کشور متخاصم و همسایه و دوست و برادر عراق بروند و در آنجا کاسه گدائی و بساط خودشان را پهن کنند .

                  

[[ پارسینه : در عراق رابطه روحانیت با مردم بسیار خوب است. احترامی که به روحانیت در عراق گذاشته می شود اصلا قابل قیاس با ایران نیست. حوزه نجف به فقه بیشتر از سیاست اهمیت می دهد به همین دلیل به نظر من موفق تر از حوزه های علمیه ایران هستند. روحانیون عراق برای رضای خدا نه برای نمره درس می خوانند و همین مساله سبب شده مردم بسیار به آنان مراجعه کنند و رابطه خوبی با هم داشته باشند. به جز این مسایل من شیعه بودن عراقی ها را بسیار بیشتر از ایرانی ها می پسندم و قبول دارم.]]

               

 
این راه بهترین و عاقلانه ترین و امن ترین راه موجود برای شما میباشد واگربه اندازه ارزنی مغز در زیر عمامه هایتان باشد و قد سر سوزنی آینده نگری داشته باشید صددرصد از این پیشنهاد استقبال و به آن عمل میکنید , چرا که تا چند وقت دیگر حتی قدم زدن در خیابانها در روز روشن هم برای شما خالی از خطر و فحش و توهین نخواهد بود .

ما گفتیم ؛  خواه تو پند بگیر , خواه پرروئی کن و بمان و کتکش را بخور...

                                فاتحه مع الصلوات   

هیچ نظری موجود نیست: