چهارشنبه، اردیبهشت ۳۱، ۱۳۹۳

بخشش نام دکتر مصدق به اصلاح طلبان و نهایت سواستفاده آنها

بخشش نام دکتر مصدق به اصلاح طلبان و نهایت سواستفاده آنها

      

پس از پیوند مذهبی - ملی ها ( قبول کنیم که مذهبی - ملی درست است نه ملی - مذهبی ) با اصلاح طلبان که زدن تیر خلاص بر ملی گرائی نداشته آنها بود  ,
آقایان ملی گرا  بعنوان هدیه و پیشکش نام دکتر محمد مصدق را با اختیار تام و آزادی در استفاده نامحدود و دلبخواه از آن ,  به اصلاح طلبان و مدعیان جنبش سبز اهدا نمودند.

 تا آنها  برای پاک کردن سابقه هشت ساله موسوی در نخست وزیری جنگ و ساختن چهره ای جدید با سابقه ملی گرائی  از کسی که جمهوری اسلامی دوران طلائی امامش  مدینه فاضله او میباشد , بتوانند که بدینوسیله ملی گرا ها و جمهوریخواه ها و هوادارانشان را هم جذب  بکنند تا بتوانند رنگ سبز را به

آنها هم بمالند!




پس بدین ترتیب باید منتظر باشیم که ده سال دیگر مرحوم مصدق به یکی از بنیانگذاران جمهوری سلامی و یکی از هواداران سرسخت ولایت فقیه تبدیل شود و کودتای ٢٨ مرداد هم بخاطر وحشت امریکا از تاسیس جمهوری اسلامی توسط  دکتر محمد مصدق بوده و دکتر حسین فاطمی بخاطر عشق به ولایت فقیه و ایستادگی در دفاع از آن به اعدام محکوم شد !

 
خیال میکنید شوخی میکنم و قصد دارم مطلب طنز بنویسم ؟

نخیر اصلا اینطور نیست , ببینید :

<< مصدق همچون ابراهيم خود يک ملت بود و هست چرا که همواره راهگشا و راهنمای طريق حق در مبارزه با استبداد و استعمار بوده و می‌باشد. بزرگ‌مرد
دوران معاصر مشرق زمين اکنون هم در تاريخ نقش می‌آفريند. همان‌گونه که پس
از پيروزی انقلاب سال ۵۷ نقش آفريد . 

ياد ونام وراه مردان بزرگ تاريخ را فراتراززمان ومکان جاری وساری نمايند پای فشردن براصول جهانشمول حق ميباشد. اصولی که فراترازتعصبات، قومی، نژادی، مذهبی، گروهی وايدئولوژيکی بوده وهمگون وهمسان با فطرت پاک بشری رخ نموده. گويی چنين مردانی همچون ابراهيم خليل، خود به تنهايی يک ملت ميباشند.

«إِنَّ إِبْرَاهِيمَ کَانَ أُمَّةً قَانِتًا لِلّهِ حَنِيفًا وَلَمْ یَکُ مِنَ الْمُشْرِکِينَ» 

«به راستی ابراهيم ملتی بود، فرمانبردارالله ، خالی از انحراف بود وهرگزازمشرکان نبود»

 آری، مصدق به مصداق «. . . وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیّا» مجدد ازخاک برانگيخته وزنده شد وتا با جهادی ديگرخائنين را افشا وپشت گرمی مجاهدان ومبارزان باشد.>>

مازيار شکوری گيل‌چالان/

http://news.gooya.com/politics/archives/2014/05/180179.php#more 


 و یا :

 شاه و مصدق؛ خامنه‌ای و موسوى  , آقای  محسن کدیور را بخوانید ؛ 

منبع خبر: 
http://www.ettelaat.net/14-maj/news.asp?id=79672&sort=Iran 



وپس ازپختن آش از تشبیه شاه و مصدق و مدرس و خامنه ای و موسوی و خمینی توسط آقای کدیور , ما تا چند سال دیگر شاهد ملی گرایانی حزب الهی با یقه بسته و ریش خواهیم بود که نماد مذهبی - ملی هایی میشوند که خواهان برپائی جمهوری اسلامی نه کمتر و نه بیشتر و بازگشت به دوران طلائی امام خمینی میباشند .

و آقایان میتوانند از همین حالا آنها را رقیب و  چوبی بر فرق سر مکتب ایرانی احمدی نژاد و مشائی به حکومت معرفی بکنند تا  از آنها  برای التماس کردن در حضور دوباره در بازی قدرت ,  برای چانه زنی از بالا استفاده بکنند.


و شاید پس از چندی تمام عکس های دکتر مصدق را در حالیکه سربند و مچ بند سبز بسته و شال سبزی بر دوش انداخته تمام قد  در کنار موسوی در پوسترها ی تبلیغاتی آنها  ببینیم !


 

هیچ نظری موجود نیست: