جمعه، خرداد ۰۲، ۱۳۹۳

برنامه جامع اسلام برای گریه و خمیازه و آروغ زدن و ...

برنامه جامع اسلام برای  گریه و خمیازه و آروغ زدن و ...



این جناب مکارم شیرازی هم فصلی هست و با خوردن آبدوغ خیار و یا کشک بادمجون , کاملا فتواهایش تغییر میکند و درجه آن کم و زیاد میشود !

مثلا باید ببینیم که ایشان شب سه شنبه ٣٠ اردیبهشت چه خوردند که :


[[  به گزارش خبرگزاری مهر٬ آقای مکارم روز چهارشنبه (۳۱ اردیبهشت ماه) در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم بیان کرد:   اسلام برای همه امور زندگی از جمله «خنده٬ گریه، تبسم، خواب و بیداری» برنامه‌ای «جامع» دارد و  برای «تبسم» نیز «حد و مرزی» مقرر کرده است!]]




حساب کنید لبخند و تبسم , حد و مرز دارد !


یعنی اگر گوشه لبهای شما از از حد خاصی بیشتر باز شود , خدا دودستی بر سرش میکوبد و فرشتگان نعره میکشند و پر هایشان میریزد و  ١٢٣٥٠٠ تا از پیامبران غش میکنند و ائمه اطهار شیون میکنند و ضجه میزنند و قرآن خدا غلط میشود که چرا تبسم از حد خودش گذر کرده است و از مرز برنامه جامع اسلامی فراتر رفته است ؟

نخندید و به شوخی نگیرید ...


مگر نماز که ستون دین میباشد و تمام دین همچو ساختمانی که بر ستون های خودش استوار و برقرار است ,  بر نماز استوار و برقرار گردیده , به باد معده ای (( گوزی )) بند نیست ؟ 

و اگر شما در حین ساختن دین [ یعنی نماز خواندن ]  بادی از شما در برود آن ستون کج و کوله و باطل میشود وساختمان دین میریزد و خراب میگردد و باید از نو دباره وضو بگیری و ملات و گچ و اجر آماده  کنی تا دینت برقرار بماند !


(( فقط ما نفهمیدیم که این چه دینی هست که به گوزی بند است ؟!! )) 

البته جناب مکارم نفرمودند که مثلا آروغ زدن هم تحت چه شرایطی گناه است ؟

و آیا گناه آن واجب یا مستحب و یا آیا کفائی ویا مصلحتی هست و یا جور دیگری با مسلمین در قیامت حساب و کتاب میشود؟

و اگر اینطور باشد لابد برای خمیازه و سرفه و عطسه و خارش و گوش گرفتگی و خوابیدن و خواب دیدن  هم برنامه جامع و حد ومرزی دارد!

             

 
و حتما در مورد خواب دیدن ,طبق برنامه جامع اسلام سه شنبه شبها نباید خواب مسافرت ببینیم یا شب جمعه دیدن مقداری خواب پورنو اشکال شرعی ندارد , و یا شب چهارشنبه شبها خواب اموات را دیدن مستحب است....

حالا بنظر شما آیا اسلام در مورد دندان درد هم برنامه جامع و برای آن حد ومرزی دارد یا نه ؟

و آیا برای فین کردن برنامه جامع دارد و حد و مرزانگشت در دماغ کردن تا کجا و چند بند انگشت میباشد ؟

واقعا ما باید شکرگزار خداوند باشیم که حضرت مکارم را برای ما نازل نمودند وگرنه ما نمیدانستیم چگونه باید زندگی کنیم و کارهای غیر ارادی اندام بدن خودمان را چگونه مطابق برنامه جامع  اسلام و حد و مرز آن کنترل کنیم ؟ 
 
و از منظری دیگر؛

 ما نفهمیدیم این اسلام و مکارم چه از جان ما میخواهند و چرا دست از سر ما برنمیدارند ؟



هیچ نظری موجود نیست: