دوشنبه، خرداد ۰۵، ۱۳۹۳

آگهی تبدیل و ترخیص و تدفین اختلاس سه هزار میلیاردی

.



                     انا کجا و انا الیه تا کجا

   آگهی تبدیل و ترخیص و تدفین اختلاس سه هزار میلیاردی

سه و صد صفر و رقم بودی و اخلاس شدی  

                            در کجا خرج  شدی ای پول  بیت المال من

خروج پنهانی سه هزار میلیارد تومان مشهور که با عروج ناگهانی مرحوم مغفور متهم شماره یک مه آفرید امیر خسروی بصورت خیلی اتفاقی  و ناگهانی توائم و همزمان گردید را  , از چرخه پولی مملکت و از کلیه حساب و کتابها و بستن پرونده اش را به ملت دودره دوست و اختلاس پرور ایران تبریک و تسلیت عرض میکنم .

هرچند که این رقم اختلاس برای هر ملتی چنان سنگین و جانگداز است که سبب تغییر دولت آن کشور و همچنین برافتادن حکومت های هفت هشت ده تا کشور همسایه آن  بطور همزمان میگردد!


 اما بی تفاوتی و بیخیالی مردم ایران دشوار نبود و به باور همه نشست , زیرا در برابر دست داشتن حکام جمهوری اسلامی در این اختلاس دیگر جز تسلیم و محمد رضا کو چاره ای ...؟

به همین مناسبت از تمامی مردم ایران خواهش میکنم که برای فراموش کردن این اختلاس  و اختلاس های  بعدی ,  تمامی فکر و ذکر خودشان را بر روی  بازیهای

تیم ایران واقع در جام جهانی , کشور برزیل , استادیوم ریودوژانیرو متمرکز کنند , تا ننگ آن را زیرسبییلی از سر خودمان باز کنیم. 

ضمنا فردا یا پس فردا یا تا شب هفت این مرحوم , محمد خاوری متهم شماره دو این پرونده هم یا ماشین اورا زیر میگیرد و یا هسته هلو در گلویش گیر خواهد کرد و او هم بصورت خیلی ناگهانی و سریع عروج خواهد کرد و میمیرد .


لذا پیشاپیش رحلت جانگداز ایشان را به شما تسلیت میگویم .

[[ فراموشی این اختلاس جزئی توسط شما سروران گرامی و مردم زیر صحنه سبب شادی دستگاه قضا ومایه امیدواری دوباره تبرئه شدگان برای اختلاس بعدی خواهد بود  ]]
  

هیچ نظری موجود نیست: